تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

چطور زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

چطور زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

تصور می کنم که شما زمان محدودی در طول روز برای تقویت زبان انگلیسی خود دارید، درست است؟ خبر خوب این است که شما در حال یادگیری 10 روش موثر برای یادگیری هستید تا بتوانید سریع پیشرفت کنید. و شما می توانید این کار را از هر نقطه از جهان انجام دهید! مقاله را بخوانید و از همین امروز اجرای این استراتژی های یادگیری را شروع کنید. اگر این روش هارا به طور مداوم و با دقت انجام دهید، پس از مدت کوتاهی تاثیرات مثبتی احساس خواهید کرد.

چطور زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

روش روان خواندن انگلیسی

این روش به شما کمک می کند ورودی دریافت کنید و به شما در یادگیری کلمات و عبارات جدید کمک می کند. این مشکل بین خواندن شدید و گسترده را حل می کند. خواندن فشرده جایی است که شما با تمرکز بر زبان می خوانید. مطالعه گسترده جایی است که شما می خوانید تا از کتاب لذت ببرید. برای این کار پیشنهاد می شود:

هربار یک فصل را بخوانید کلماتی را که نمی فهمید برجسته کنید

اما خواندن را متوقف نکنید پس از اتمام یک فصل، به عقب برگردید و کلمات برجسته را جستجو کنید جملات حاوی این کلمات جدید را در نرم افزار تکرار فاصله وارد کنید پس از انجام همه این کارها به عقب برگردید و دوباره کتاب را بخوانید.

همیشه در حال گوش دادن باشید

درست مثل خواندن ، دو روش برای گوش دادن به زبان انگلیسی وجود دارد:

به طور کامل بر روی آنچه گوش می دهید تمرکز کنید هنگام انجام کارهای دیگر نیز می توانید به گوش دادن ادامه دهید، در حالی که من توصیه می کنم برای گوش دادن متمرکز وقت بگذارید. گوش دادن هنگام انجام کارهای دیگر یک روش فوق العاده برای تاثیر بیشتر در انگلیسی است. پادکست های مورد علاقه خود، فیلم های YouTube را پیدا کنید و هنگام قدم زدن در پارک، رفت و آمد، ورزش و غیره گوش دهید.

وقتی برای دویدن می روید به انگلیسی گوش دهید شما به طور ناخودآگاه یاد خواهید گرفت و لحظاتی را خواهید داشت که می توانید روی زبان تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا به صداهای انگلیسی و نحوه صحبت مردم عادت کنید.

نحوه صحبت کردن سخنرانان بومی را کپی کنید

به شما گفته می شود که از دیگران در مدرسه تقلید نکنید. اما وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی می شود، من می خواهم که شما از انگلیسی زبانان تقلید کنید. به این صورت که:

جملات انگلیسی را با صدا پیدا کنید به صدا گوش دهید. بعد از بلندگو تکرار کنید و نسخه شخصی خود را ضبط کنید.

نسخه خود را با نسخه اصلی مقایسه کرده و تغییر دهید به این ترتیب می توانید دقت خود را هنگام صحبت کردن به طور چشمگیری افزایش دهید. همچنین گر می خواهید گوش دادن، واژگان و دستور زبان خود را بهبود ببخشید، این قوی ترین روشی است که من می شناسم.

چطور زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

از فلش کارت ها برای تکرار استفاده کنید

از فلش کارت ها برای به دست آوردن تکنیک تکرار مورد نیاز خود استفاده کنید. این مرحله بعدی روش روان تر صحبت کردن زبان است. پس از تسلط بر یک عبارت، آن را چند بار تکرار کنید. تکرار مهم است. به این ترتیب می توانید انگلیسی صحیح را به کار بگیرید. اینگونه است که شما بدون فکر یا ترجمه صحبت می کنید.

جمله مورد نظر را امروز 2-3 بار تکرار کنید. فردا سپس 4 روز، 8 روز، 16 و غیره. این موثرترین راه برای به دست آوردن تکرار مورد نیاز است.

تکنیک سایه

روش سایه، روی دقت و روان کردن صحبت کردن شما کار می کند. تکنیک سایه بیشتر بر تسلط تمرکز دارد. این چنین کار می کند:

شما صدا را به انگلیسی پیدا می کنید . مانند پادکست یا Ted Talk آنچه را می شنوید بدون توقف صدا تکرار می کنید. اختیاری: هنگام انجام این کار پیاده روی کنید، مهم است که از غر زدن جلوگیری کنید. دنبال صوتی باشید که دنبال کردن آن آسان باشد تا بتوانید بر تسلط خود کار کنید.

همچنین بخوانید: متن و ترجمه آهنگ Believer از Imagine Dragons

کارهای خود را به انگلیسی انجام دهید!

کاری را که اکنون انجام می دهید انجام دهید… اما به زبان انگلیسی! به این ترتیب می توانید بدون توجه به مکانی که در آن زندگی می کنید، خود را در زبان انگلیسی غوطه ور کنید. این کاملا ساده است. کاری را که اکنون انجام می دهید انجام دهید اما این کار را به زبان انگلیسی انجام دهید. اگر برای خرید دوربین جدید تحقیق می کنید، این کار را به زبان انگلیسی انجام دهید. اگر می خواهید در مورد تاریخ آمریکا بخوانید، این کار را به زبان انگلیسی انجام دهید. تلویزیون به انگلیسی تماشا کنید. زبان دستگاه های خود را به انگلیسی تبدیل کنید. به موسیقی انگلیسی گوش دهید. این به شما ورودی مورد نیاز را می دهد.

برای این کار همکار پیدا کنید

برای خود شریکی در صحبت کردن انگلیسی پیدا کنید که راغب به انجام این کار باشو و بتواند با شما صحبت کند. اینجاست که هر آنچه را که آموخته اید کنار هم قرار می دهید و صحبت می کنید. این کار را انجام دهید:

موضوعی برای صحبت کردن مشخص کنید. یک شریک تبادل زبان پیدا کنید. برای انجام این کار حداقل هفته ای یکبار وقت بگذارید. این امر یادگیری زبان انگلیسی را واقعی می کند و به شما در بهبود گفتار و گوش دادن کمک می کند.

چطور زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم؟
.

بر نوع انگلیسی که باید یاد بگیرید تمرکز کنید

چند سال پیش شاگردی داشتم که تمام معلومات انگلیسی را از رمان های قرن نوزدهم آموخت. بگذارید بگوییم انگلیسی او بسیار جالب بود. در اینجا تمرکز بر دو چیز مهم است: از عبارات روزمره انگلیسی استفاده می شود. واژگانی که قرار است از آن استفاده کنید به عنوان مثال ، اگر در رستورانی که بسیاری از انگلیسی زبانان در آن رفت و آمد می کنند ، سرور هستید ، عباراتی را که باید برای این کار بدانید بیاموزید. یا اگر در مورد سیاست اقتصادی به انگلیسی زبانان سخنرانی می کنید ، عبارات مرتبط با آن را بیاموزید. مردم در مورد آنچه که به آن علاقه دارند نیز صحبت می کنند. اگر فوتبال دوست دارید ، عبارات مربوط به فوتبال را بیاموزید.

تعیین هدف

اگر می گویید “من می خواهم انگلیسی یاد بگیرم” به جای آن این جمله را بیان کنید: در عرض 6 ماه، من سطح C1 زبان انگلیسی را دارم. داشتن این سطح عالی است ، درست است؟ داشتن هدف به این معنی است که شما چیزی را برای رسیدن به هدف دارید. این بدان معناست که می توانید یک برنامه عملی ایجاد کنید که شما را به سمت این هدف سوق دهد.

در آخر

امیدوارم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. با انجام تکنیک های بالا یه صورت مستمر و با دقت بالا، انتظار می رود در زبان انگلیسی پیشرفت چشمگیری داشته باشید.