تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

5 رفتار اشتباه در محیط کار که نباید انجام بدهید

5 رفتار اشتباه که نباید در محیط کار انجام بدهیم
شیگلم

اگر فردی هستید که با وجود وجدان کاری زیاد باز هم احساس می کنید آن طور که باید در محیط کار موفق نیستید، شاید رفتار اشتباهی دارید که خودتان متوجه آن اشتباه نمی شوید. شما می توانید با کشف این رفتار های غلط، به راحتی آن را ترک کنید. مهم ترین مکانی که هر شخص ممکن است در زندگی خود تجربه کند، محل کار است. هر شخص باید رفتار خود را متناسب با محیطی که در آن مشغول به کار است تطبیق بدهد. دراین مقاله قصد داریم در مورد رفتارهای اشتباهی که به طور آگاهانه یا نا آگاهانه نباید درمحیط کارتان انجام بدهید، صحبت کنیم.

کدام رفتار جزو رفتار های اشتباه است

اهمیتی ندارد شغل شما چیست و در چه زمینه ای مشغول فعالیت هستید. اگر بتوانید شخصیت درونی خود را به قدری قدرتمند کنید که احساس خوبی نسبت به خودتان و محل کارتان داشته باشید، بدون شک دیگران نیز از کارکردن با شما لذت می برند و رعایت همین موارد به ظاهر ساده، زمینه ساز پیشرفت های شغلی شما خواهد بود. دراین مقاله قصد داریم درباره 5 مورد از رفتارهای اشتباهی که نباید در محیط کار انجام بدهیم، با شما صحبت کنیم، دانستن این موضوعات به شما کمک می کند کمتر در محیط کارتان مرتکب اشتباه شوید و رعایت این اصول ساده می تواند شخصیت حرفه ای قدرتمندی از شما اراِیه دهد و این به نوبه خود سهم بزرگی در پیشرفت شما و کسب و کارتان خواهد داشت.

اشتباه در رفتار

ناسزا گویی، گفتگوهای غیرضروری، بیش از حد احساس راحتی کردن با دیگران و عادت های نادرست غذایی از جمله ناهنجاری های رفتاری است که در محل کار هر کسی را از شما دور می کند.

ناهنجاری در رفتار در هر جا که رخ دهد، پدیده ای ناخوشایند و حتی زشت است، اما وضع وقتی بدتر می شود که چنین رفتارهایی در محل کار به عنوان یک مکان رسمی و دارای قانون از فرد سر بزند.

عکس اشتباه در رفتار

همچنین بخوانید: سه گام موثر برای پرورش کارمندان مسئولیت پذیر

اشتباه در صحبت کردن با دیگران

روش صحبت کردن، نخستین چیزی است که به چشم اطرافیان شما در محل کار می آید. این مسئله آنقدر اهمیت دارد که حتی در ایجاد اعتبار یا خدشه دار کردن شخصیت شما تاثیرگذار است.
به هیچ عنوان در محل کار راجع به موضوعات خارج از کار صحبت نکنید، به شایعات دامن نزنید، سر دیگران فریاد نکشید و تلاش کنید سنجیده و با فکر صحبت کنید.

عکس اشتباه صحبت کردن با دیگران

اشتباه در تصویر سازی دیگران از شما

برخی از کارمندان، ماموریت و سفرهای کاری را با تفریحات خانوادگی اشتباه می گیرند. درست است که خرج و هزینه سفرها و ماموریت های کاری با شما نیست، اما این دلیل نمی شود که خارج از چارچوب کار عمل کنید.

اگر کاری خارج از چارچوب سفر کاری خود انجام دهید و این موضوع به هر شکلی به گوش مقام بالاتر شما برسد، قطعا عاقبت خوشی در انتظار شما نخواهد بود!

اشتباه تصویر سازی دیگران از شما

اشتباه در وقت استراحت

در وقت استراحت برخی تصور می کنند که اگر از هر فرصتی در محل کار برای استراحت استفاده کنند و به اصطلاح برنامه مشخصی برای زمان استراحت خود نداشته باشند، آدم های زرنگی هستند.

این در حالی است که استراحت بدون برنامه و بدتر از آن بیش از اندازه هم نوعی فعالیت غیرقانونی محسوب می شود و بالاخره یک جایی عواقب خود را نشان می دهد.

عکس وقت استراحت

جمع بندی

کنترل این رفتارها ممکن است غیرضروری به نظر برسد، اما این اشتباهات قدرتش را دارند که موقعیت‌تان را به خطر بیندازند. یک یادآوری کوچک راهی عالی برای اجتناب از آنهاست. با حذف رفتار های اشتباه و جایگزی با موارد درست، زندگی کاری موفقی برای خود رقم بزنید.