تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

کاندوم خاردار چیست؟ + عکس و فیلم و راهنمای خرید

کاندوم خاردار
شیگلم

به کاندومی که دارای هر نوع برجستگی شامل حلقوی، شیاری، دون دون و یا برجستگی خیلی درشت باشد، کاندوم خاردار می گویند. این محصول یک روکش از جنس لاتکس بوده که روی آلت تناسلی مرد کشیده می شود و برای پیشگیری از انتقال عفونت های جنسی و همچنین برای جلوگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. کاندوم خاردار با برجستگی های ریز، نوع رایج آن است که اکثرا در داروخانه ها نیز موجود است. اما به واسطه پیشرفت تکنولوژی کاندوم خاردار بسیار متنوع شده است. بعضی مدل ها بسیار جذاب و هیجان انگیز است به طوری که حداقل یکبار هم که شده به امتحانش می ارزد. در این مطلب از مجله کادولین قصد داریم با انواع این مدل ها و نحوه خرید آشنا شویم.

انواع کاندوم خاردار در بازار ایران

کاندوم خاردار در بازار ایران به چهار دسته تقسیم می شوند. که معمولا فقط یک یا دو نوع آن را به راحتی می توانید پیدا کنید. سایر مدل ها به صورت عمومی در داروخانه ها عرضه نمی شود. این چهار نوع عبارت است از :

  1. کاندوم خادار درشت ( بیگ داتس)
  2. کاندوم خاردار خیلی درشت (فضایی)
  3. کاندوم ژله ای قابل شستشو (سیلیکونی)
  4. کاندوم خادار معمولی (خارهای ریز)

در ادامه به طور کامل همه این مدل ها را با نحوه خرید معرفی می کنیم

1- کاندوم بیگ داتس

از این نوع کاندوم خاردار در حال حاضر دو مدل در ایران وجود دارد. یکی از برند ناچ کدکس با 690 خار درشت و یکی از برند کاپوت با 1001 خار درشت. هر دو مدل دارای خار های تا سه برابر درشت تر نسبت به مدل های خاردار معمولی هستند. این خارها از جنس لاتکس بوده و طوری طراحی شده اند که نه خیلی ریز باشند و نه خیلی درشت.

کاندوم خاردار درشت big dots
عکس کاندوم خاردار درشت مدل بیگ داتس

الف ) کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس مدل بیگ داتس NACH BIG DOTS + نحوه خرید

کاندوم بیگ داتس کدکس دارای 690 خار نقطه ای در سراسر کاندوم است که سبب تحریک نقطه جی در زنان می شود. خارهای درشت از جنس لاتکس و بسیار نرم می باشد. این خار ها نه آنقدر درشت هستند که سبب آسیب به ناحیه تناسلی بانوان شود و آنقدر ریز هستند که قابل حس نباشد. نقطه های برجسته درشت در سراسر کاندوم وجه تمایز این مدل با تمامی کاندوم های دیگر است. با کلیک بر روی عکس می توانید اقدام به خرید این مدل نمایید.

عکس کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس big dots
فیلم معرفی کاندوم بیگ داتس کدکس

ب ) کاندوم خاردار درشت کاپوت مدل بیگ داتس KAPOOT BIG DOTS + نحوه خرید

 کاندوم بیگ داتس کاپوت دارای 1001 خار درشت در سراسر کاندوم است که سبب تحریک نقطه جی در زنان می شود. خار های درشت از جنس لاتکس و بسیار نرم می باشد. با کلیک بر روی عکس می توانید اقدام به خرید این مدل نمایید.

عکس کاندوم خاردار درشت کاپوت مدل big dots
فیلم معرفی کاندوم بیگ داتس کاپوت

نکته مهم : هر دو مدل ذکر شده در بسته بندی 10 عددی تولید می شود و بسیار مقرون به صرفه است

2- کاندوم خاردار درشت ژله ای قابل شستشو (سیلیکونی)

معروف ترین مدل کاندوم خاردار درشت مدل ژله ای است. این مدل به کاندوم سیلیکونی نیز معروف است و از جنس لاتکس نیست. به همین دلیل قابلیت شستو دارد. در واقع این مدل رو می توان روکش آلت نامید. بهتراست قبل از استفاده از این مدل حتما از کاندوم لاتکس معمولی استفاده کنید، چون این مدل کاندوم ها بیشتر جنبه افزایش لذت در رابطه را دارند تا جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی!

کاندوم ژله ای

نکته مهم : علاوه بر این حتما به این موضوع توجه داشته باشید که کاندوم ژله ای به دلیل داشتن خار های درشت مناسب استفاده در رابطه برای هر خانمی نیست.

اگر به کاندوم های خاص و جذاب علاقه مند هستید، حتما این مطلب را مطالعه کنید

همچنین بخوانید : کاندوم عروسکی چیست؟

3- کاندوم فضایی

یکی از جدیدترین کاندوم های موجود در بازار کاندوم فضایی است که به تازگی اجازه فروش در ایران را پیدا کرده اند. دو برند شادو و ایکس دریم این مدل را در بسته بندی تک عددی و در پنج مدل مختلف تولید می کنند. شما می توانید این مدل ها را از مراکز معتبر فروش محصولات بهداشت جنسی مثل فروشگاه کادولین تهیه کنید.

پک کاندوم های فضایی
خرید کاندوم فضایی

هدف از تولید این مدل ایجاد حداکثر لذت برای بانوان است. این کاندوم ها به کاندوم طلایی نیز معروفند و اگر درست استفاده شوند حداکثر رضایت جنسی را در طرفین ایجاد می کنند.

مدل فضایی همان طور که از نامشان پیداست، کاملاً متفاوت و متمایز از کاندوم معمولی است. برجستگی های فوق العاده بزرگ بر روی بدنۀ، این قابلیت را دارد تا نقطۀ جی و کلیتوریس را در بانوان به شدّت تحریک کنند. به همین دلیل، این کاندوم ها حس قدرت و توانمندی بیشتری را به مردان می دهد و به دلیل توانایی بالایی که در رابطۀ جنسی به مرد می دهد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در ادامه می توانید فیلم مدل کاندوم فضایی دکمه دار را که از بسته بندی خارج شده است، مشاهده کنید.

مدل های مختلف کاندوم فضایی

1- مدل اره ماهی

عکس کاندوم فضایی اره ماهی

2- مدل شمشیری

عکس کاندوم فضایی شمشیری

3- مدل دکمه دار

عکس کاندوم فضایی دکمه دار

4- مدل چرخشی

عکس کاندوم فضایی چرخشی

5- مدل طوقی

عکس کاندوم فضایی طوقی

4- کاندوم خاردار معمولی

این نوع کاندوم معمولا دارای برجستگی های ریز به صورت دون دون روی بدنه اش است. بیشتر این مدل ها حاوی ماده روان کننده نیز می باشد. این نوع کاندوم برای افرادی که می خواهند یک رابطه ملایم همراه با لذت طولانی داشته باشند توصیه می شود. عکس زیر یک نمونه کاندوم خاردار ریز ست.

عکس کاندوم خاردار ریز
عکس کاندوم های خاردار معمولی

کاندوم خاردار علاوه بر جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی، باعث تحریک بیشتر بانوان شده و زمان رسیدن به ارگاسم را در آنها کاهش می دهد. علت این موضوع هم کاملا مشخص است و چیزی نیست جز تحریک نقطه جی. از طرفی آقایان نیز با استفاده از کاندوم خاردار اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند چرا که در ارضا شریک جنسی خود موفق ترند.

رسیدن به ارگاسم در خانم ها

نکتۀ مهم در مورد کاندوم خاردار آن است که بسیاری از بانوانی که به دلایل مختلف تا به حال هرگز تجربۀ ارگاسم را نداشته اند با این کاندوم ها برای اولین بار به ارگاسم رسیده اند، از این روی، مردانی که با این روش تجربۀ جنسی را به همسر خود می دهند، رضایت بسیار بالایی را در همسرشان ایجاد می کنند. کاندوم خاردار در هر بار حرکت در داخل واژن، اصطکاک لذت بخشی را برای بانوان ایجاد می کند که این به لحاظ روانی نیز برای مرد هم بسیار لذت بخش خواهد بود.

برخی از مدل ها صرفا جنبه تبلیغاتی یا سرگرمی دارد و برخی از آنها حتی کار اصلی کاندوم (جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماری های جنسی) را انجام نمی دهند. اما آشنا شدن و استفاده از برخی از این محصولات باعث می شود که شما لحظات بهتری در رابطه جنسیتان تجربه کنید.

همچنین بخوانید : طرز استفاده از کاندوم

تجربه بعضی افراد نشان داده که استفاده از برخی از این کاندوم ها باعث کیفیت بیشتر در رابطه و نزدیک تر شدن به نقطه اوج جنسی شده است. تنوع کاندوم های خاص و عجیب بسیار زیاد است. اگر می خواهید هنگام خرید این دست از کاندوم ها خرید خوبی داشته باشید به فروشگاه اینترنتی کادولین مراجعه کنید.

فواید استفاده از کاندوم خاردار برای آقایان

در حال حاضر مطابق با امار کشور حدود ۴۰٪ از طلاق کشورمان به سبب عدم رضایت زوجین از نزدیکی با همسر خود می گردند. نتیجه این نارضایتی به مرور زمان به طلاق منجر می شود. لذا استفاده از کاندوم خاردار می تواند نقش بسزایی در رضایت جنسی ایفا کند. یکی از فواید استفاده این محصول برای آقایانی است که به سختی می توانند همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانند . یکی دیگر فواید استفاده از این کاندوم برای آقایانی است که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و عدم توانایی راضی کردن همسر خود برایشان کابوس شده است. بارها از مشتریان خود شنیده ایم که مشکلات زناشویی با بهبود رابطه جنسی حل شده است.

کاندوم خاردار برای چه نوع افرادی توصیه می شود

1- کاندوم خاردار مورد استفبال زوجینی قرار می گیرد که قصد رسیدن به اوج لذت در مقاربت را دارند.

2- آقایان و خانم هایی که در مقاربت های خود می خواهند یک رابطه خشن را تجربه نمایند به سراغ این نوع کاندوم ها می آیند.

3- علاوه بر موارد بالا دسته ای دیگر که استفاده از این محصول به آنها توصیه می گردد آقایانی هستند که احساس می کنند دهانه واژن کمی عریض است و مورد تحریک واقع نمی شود.

4- موضوع بالا عموما برای بانوان مسن رخ می دهد که معمولا رساندن این افراد به اوج لذت برای همسر کمی دشوار خواهد بود .

زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در به ارگاسم رسیدن رسیدن و لذت جنسی به همسرشان کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود.

در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد. به ارگاسم نرسیدن زنان می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

کلام آخر :

بعد از کاندوم کلاسیک، کاندوم های خاردار اولین مدلی بوند که تجاری سازی شد و دلیل آن چیزی نبود جز ایجاد تحریک فیزیکی بیشتر برای افزایش رضایت جنسی در زوجین. البته اینکه چه طرحی بیشترین احساس تحریک و لذت را ایجاد می کند یک موضوع تجربی و در عین حال سلیقه ای است.

فروشگاه اینترنتی کادولین در دسته محصولات زناشویی دارای بیشترین تنوع کاندوم در بازار است. اگر قصد خرید کاندوم دارید می توانید با مشاهده مدل های مختلف خاردار و تاخیری و نازک و مقایسه آنها، مناسب تریم مدل را برای خود انتخاب کنید و در بسته بندی محرمانه و به صورت فوری درب منزل تحویل بگیرید.