تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

پاپ سوکت: پاپ سوکت چیست ؟ کاربرد + انواع آن

پاپ سوکت
شیگلم

این روزها با پیشرفت تکنولوژی زندگی افراد در سنین مختلف بسیار آسان و دلنشین تر شده است. یکی از وسایلی که نقش اساسی در زندگی انسان های امروزی دارد، موبایل (تلفن همراه) می باشد. پاپ سوکت یکی از انواع لوازم جانبی موبایل می باشد. که مانند دیگر لوازم جانبی موبایل با هدف استفاده آسان تر از این وسیله تولید شده است. با همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه، به دلیل امکانات زیادی که از سوی نرم افزارهای خود در اختیار کاربران قرار می دادند؛ بازار خرید لوازم جانبی برای تلفن های همراه از جمله خرید پاپ سوکت بسیار داغ شد. هدف از خرید پاپ سوکت راحت تر نگه داشتن گوشی در دست می باشد. اما افراد بسیاری به خصوص دختران جوان و نوجوان، گاها از این اکسسوری برای زیبا تر شدن استایل گوشی خود استفاده می کنند

پاپ سوکت چیست؟

یک شیء دایره ای است، که به کمک نیروی دست به صورت  آکاردئونی به سمت بالا می آید. و اینگونه فضایی را برای قرار گرفتن انگشتان دست میان سطح پشتی تلفن همراه و خودش برای افراد ایجاد می کند. پاپ سوکت توسط سطح چسبنده ای که برای آن تعبیه شده است؛ به پشت گوشی وصل می گردد. اینگونه شما قادر هستید تا گوشی در دست تان راحت تر کنترل کنید.

پاپ سوکت برای موبایل

کاربرد های پاپ سوکت

سهولت در دست گرفتن

همان طور که قطعا خود شما عزیزان هم شاهد هستید، روز به روز ابعاد صفحه نمایش تلفن های همراه بزرگ و بزرگ تر می شود. این مورد خود دلیلی می شود تا شما نتوانید به راحتی گوشی را با یک دست خود نگه دارید و از آن استفاده کنید؛ از این رو ما به شما عزیزان خرید پاپ سوکت را پیشنهاد می کنیم. به خصوص برای بانوان که دستان ظریف تری دارند. استفاده از این اکسسوری کاربردی سبب می شود تا این وسیله به کمک دستانشان بیاید و موجب می گردد تا بدون احساس خستگی ساعت ها گوشی خود را در دست بگیرید.

تکیه گاهی مناسب

قطعا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید با گوشی خود فیلم ببینید. پس قطعا نمی توانید گوشی رو چند ساعتی رو دست خود نگه دارید و باید آن را به جایی تکیه دهید. پاپ سوکت ها می توانند مانند یک پایه، بدون اینکه گوشی مزاحمتی را برای دست ایجاد کند با قرار گرفتن روی سطح یک میز، همچون یک نمایشگر عمل کنند.

پاپ سوکت اپل

خداحافظی با تاری عکس‌ها

قطعا متوجه شده اید که گاها هنگام گرفتن عکس سلفی به دلیل لرزش دست تان عکس شما تار می افتد. اما با استفاده از پاپ سوکت ، دیگر نگران لرزش دست تان در هنگام عکاسی نباشید! چرا که این اکسسوری از انتقال سنگینی بدنه گوشی به دست شما که موجب تکان خوردن دست می شود؛ جلوگیری می کند.

تزئین کم هزینه تلفن همراه

با خرید این اکسسوری علاوه بر بهره مند شدن از مزایا استفاده از آن، می توانید به زیبایی گوشی خود بی افزایید. این اکسسوری در طرح های متنوع و زیادی تولید شده است، که می تواند هر انساین با هر سلیقه ای را راضی نماید. مدل های عروسکی نمونه های جدیدتر و به روزتری هستند. که این روزها استفاده از آن ها یک تزئین جذاب برای قاب ساده گوشی به شمار می رود.

محل نصب پاپ سوکت

قانون کلی و خاصی در این باره وجود ندارد؛ اما اغلب این اکسسوری در قسمت مرکزی پشت گوشی تلفن همراه نصب می شود.

کلام آخر

لوازم جانبی موبایل همواره سبب آسان تر شدن استفاده از گجت های هوشمند می شوند. پاپ سوکت هم یکی از انواع لوازم جانبی پرطرفدار موبایل به خصوص در میان جوانان و نوجوانان به حساب می آید. بزرگ شدن روز به روز سایز تلفن های هوشمند به دلیل ارائه تجربه کارایی با کیفیت تر سبب شده، جابه جایی و حمل گوشی ها کمی سخت شود. استفاده از این اکسسوری باعث می شود شما هیچ مشکلی در استفاده از تلفن همراه تان با هر سایز و ابعادی را تجربه نکنید.