تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

پایان کرونا ویروس چه زمانی است؟

پایان کرونا ویروس چه زمانی است؟
شیگلم

پایان کامل عصیان ویروس کرونا ممکن است سال ها طول بکشد. فائوچی پزشک معتمد کاخ سفید نگران جهش های دیگر کرونا است، او می گوید: نباید اجازه داد ویروس کرونا در میان میلیون ها نفر در گردش باشد. چرا که در این صورت به اهداف خودش می رسد و می تواند با تغییرات اساسی به نوعی ویروس جدید تبدیل شود.

آیا جهان به پایان اپیدمی نزدیک شده است؟

یک اپیدمیولوژیست شناخته شده می گوید با توجه به نرخ پایین شمار واکسینه شدگان در جهان ما هرگز به پایان اپیدمی کرونا نزدیک نشده ایم و اکنون بیشتر در آغاز راه هستیم تا انتهای آن با توجه به این که تنها بخش کمی از جمعیت جهان علیه کووید-۱۹ واکسینه شده اند، همه گیری به این زودی پایان نمی یابد. همین شایعات به احتمال پایان نرسیدن ویروس کرونا دامن می زند.

همچنین بخوانید: آیا شما کرونا ویروس دارید؟ تست آنلاین

شیوع دوباره کرونا در دانش آموزان چینی

شیوع ویروس خطرناک کرونا موجب شده است تا میلیون ها دانش‌آموز در مقطع مختلف تحصیلی در این کشور برای برگزاری دوره های آموزشی از تلویزیون و اینترنت استفاده کنند تا زمانی که پایان ویروس کرونا فرابرسد و همه واکسینه شوند. آموزش و پرورش، حمل و نقل، هواپیمایی و گردشگری از جمله عرصه هایی است که بیشترین ضربات و آسیب ها را از ناحیه شیوع کرونا متحمل شده اند. بر اساس اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش چین، قرار بود دوره تحصیلی سال جاری میلادی در همه مدارس کشور از روز ۱۷ فوریه آغاز شود. با این اوصاف به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده ویروس دولت اعلام کرده است که تا اطلاع ثانوی تمامی مدارس تعطیل است. از روز دوشنبه این هفته بر اساس اعلام آموزش و پرورش چین مقاطع راهنمایی و دبیرستان دروس خود را از طریق آنلاین و اینترنت فرا می گیرند.

پایان کرونا ویروس چه زمانی است؟

این وزارتخانه یک برنامه ملی نیز راه اندازی کرده است که بر اساس آن ۱۸۰ میلیون دانشجوی مدارس ابتدایی در سراسر کشور دروس خود را از طریق تلویزیون فرا می گیرند. در بیانیه وزارت آموزش و پرورش که در تارنمای آن منتشر شده آمده است که خانواده ها باید به دانش آموزان برای انجام تکالیف و حضور در کلاس های آنلاین با مدارس مساعدت کنند.تلویزیون مرکزی چین از امروز شبکه ویژه آموزش و پرورش کانال ۴ را برای میلیون ها دانش آموز مقاطع ابتدایی راه اندازی کرد.دولت چین در روزهای اخیر بارها از خانواده ها خواسته است حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند تا بتوان ویروس کرونا را به طور کامل در کشور مهار کرد. دولت چین هنوز تاریخی برای بازگشایی مدارس و مهد کودک ها اعلام نکرده است. 

همه ما امیدواریم که پایان ویروس کرونا فرابرسد و به زندگی عادی خود برگردیم اما تا کنون هیچ پایان دقیقی برای آن تخمین زده نشده است.