تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

بهترین کاندوم کدام است؟ معرفی 20 مدل پرفروش بازار ایران

بهترین کاندوم
شیگلم

بهترین کاندوم کدام است؟ بهترین مارک کاندوم بازار چیست؟ با چه کاندومی می توان اوج لذت جنسی را تجربه کرد؟ بهترین کاندوم تاخیری کدام است؟ بهترین کاندوم خاردار چیست؟ بهترین کاندوم نازک چیست؟ این ها سوالاتی است که اکثر مشتریان هنگام خرید کاندوم از ما می پرسند. به همین دلیل امروز قصد داریم تجربه چندین سال خود در فروش اینترنتی کاندوم را در اختیار شما بگذاریم.

بهترین کاندوم جهان ساگامی ژاپن است.

بهترین کاندوم جهان ساگامی sagami است. این کاندوم از جنس پلی اورتان بوده و در مالزی تولید می شود و نازک ترین و با کیفیت ترین کاندوم و جهان محسوب می شود. در بین کاندوم های از جنس لاتکس نیز کاندوم کدکس، کاپوت و ایکس دریم از محبوبیت بالایی برخوردارند.

در ادامه 20 مدل از بهترین کاندوم های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

1- کاندوم ساگامی ژاپن

کاندوم ساگامی ژاپن تنها کاندوم خارجی دارای مجوز در بازار ایران است. کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد و بهترین کاندوم نازک جهان به حساب می آید. اما به دلیل خارجی بودن قیمتش بالاست.

کاندوم ساگامی بهترین کاندوم ایران
کاندوم ساگامی در بسته بندی تک عددی ، دو عددی و چهار عددی قرار دارند.
ویدئو معرفی کاندوم ساگامی : فقط 0.02 میلیمتر فاصله خواهید داشت!

2- کاندوم های فضایی ، خاردار درشت

اگر تا به حال نام کاندوم فضایی به گوشتان نخورده است بهتر است بدانید بهترین کاندوم خاردار از نظر بسیاری از کاربران کادولین است. این مدل همانطور که از نامش پیداست کاملا متفاوت با سایر کاندوم هاست. وجود خارهای درشت و برجسته از جنس لاتکس بر روی نوک و بدنه کاندوم سبب تحریک حداکثری برای جنس مونث می شود. آقایانی که در به ارگاسم رساندن شریک جنسی خود دچار مشکل هستند با استفاده از کاندوم فضایی تجربه فوق العاده ای از رابطه را توصیف می کنند.

کاندوم فضایی
فیلم مدل باز شده از کاندوم فضایی دکمه دار

3- کاندوم تاخیری 90 دقیقه کدکس

رینگ ویژه موجود در کاندوم 90 دقیقه دیلی با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بعنوان یکی از بهترین روش های بدون عارضه جهت درمان زود انزالی آقایان شناخته می شود. همچنین در لایه داخلی کاندوم از ماده موثر تاخیری بنزوکائین استفاده شده است.


4- کاندوم تاخیری 45 دقیقه ۴۵minutes | یک نیمه کامل بازی کن!

این مدل پیشنهاد اول کاپوت برای داشتن یک رابطه طولانی و لذت بخش است. اگر به دنبال داشتن رابطه جنسی طولانی تر هستید به شما یکی از بهترین مدل های کاندوم تاخیری را معرفی می کنیم.. ماده تاخیری موجود در این مدل بیش از تمام مدل های دیگر است. آیا آمادگی داشتن یک رابطه ۴۵  دقیقه ای رو دارید؟

کاندوم 45 دقیقه کدکس

5- کاندوم خیلی نازک کدکس به ضخامت 30 میکرون zero three

کاندوم نازک سی میکرون کدکس کاندومی است بسیار نازک با تکنولوژی ژاپن که فقط 0.03 میلیمتر ضخامت دارد. این مدل از جمله مقاوم ترین و نازکترین کاندوم های جهان به شمار می رود و مناسب برای زوجینی است که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند. اگر خرید کاندوم ساگامی برایتان گران است می توانید از مشابه داخلی اش با قیمتبسیار مناسب تر استفاده کنید. البته برند کاپوت هم مدل مشابه همین با ضخامت 30 میکرون دارد.

کاندوم سی میکرون کدکس

6- کاندوم 8 کاره کدکس | شاهکار همزمان کننده ارگاسم

یک محصول فوق العاده دیگر از کدس که 8 ویژگی متفاوت را در یک محصول قرار داده است. این کاندوم با خار های درشت جهت تحریم نقطه جی و حاوی ماده تاخیری جهت کنترل در انزال است. با رایحه تحریک کننده منحصرفرد و افزایش جریان خون در آلت مردان، همزمان کننده ارگاسم است. آغشه به ماده روان کننده است که در کاهش درد هنگام رابطه بسیار موثر می باشد.


7- کاندوم بیگ داتس کاپوت | 1001 خار درشت

کاپوت این بار اقدام به ارائه کاندوم جدیدی با نام big dots کرده است. این محصول بهترین کاندوم در کشور هند بوده است. کاندوم خاردار درشت بیگ داتس big dots دارای  ۱۰۰۱ خار نقطه ای درشت است که ۸۰% بزرگتر از سایر کاندوم های نرمال است. این خار ها در سراسر کاندوم وجود دارند و سبب تحریک نقطه جی اسپات در زنان می شود.

کاندوم خاردار درشت کاپوت مدل big dots بهترین کاندوم خاردار
عکس کاندوم بیگ داتس کاپوت
فیلم معرفی کاندوم بیگداتس کاپوت

8- کاندوم ژله ای یا سیلیکونی

کاندوم ژله ای گونه ای متفاوت از کاندوم است که بیشتر شبیه روکش آلت است تا کاندوم!. این کاندوم خاردار از جنس سیلیکون بوده و بسیار انعطاف پذیر است. از آنجا که شکل دادن به سیلیکون نیارمند تکنولوژی بالایی است، متاسفانه شرکت های ایرانی در حال حاضر، توانایی ساخت این کاندوم ها را نداشته و این کاندوم ها از چین وارد ایران می گردند.

مقاومت و کشسانی بالا سبب شده است که بتوان بر روی آن خارهای ریز و درشت با ماندگاری بالا ایجاد نمود. جنس سیلیکون سازگار با بدن بوده و به راحتی می توان همراه با لوبریکانت های بر پایه آب استفاده کرد.

کاندوم خاردار ژله ای سیلیکونی
عکس کاندوم ژله ای

9- کاندوم تاخیری نان استاپ non stop | رابطه بدون توقف !

تاخیری فیزیکی و دو چندان توسط حلقه ای از جنس لاتکس ( تاخیر تریپلکس) برای حبس نمودن خون در انتها و ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تاخیر و لذت بیشتر ویژگی منحصر به فرد این مدل است. به همین دلیل اسم این مدل بدون توقف یا non stop است که یکی از بهترین کاندوم های تاخیری موجود در بازار است.

کاندوم تاخیری کاپوت مدل non stop
عکس کاندوم non stop

10- کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس Double delay

اگر کاندوم تاخیری خوب مد نظر شماست بدون شک مدل دابل دیلی کدکس بهترین کاندوم پیشنهادی کمپانی کدکس است. حلقه تاخیری موجود در کاندوم دابل دیلی باعث فشار بر ناحیه ختنه گاه شده و با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بهترین روش برای تاخیر در انزال شناخته شده و فقد هیچ گونه عارضه جانبی است. همچنین در لایه داخلی کاندوم  پودر بنزوکائین استفاده شده است که سبب بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شود. این نوع کاندوم هیچ نمونه دیگری ندارد و منحصر به کدکس است.

خرید کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس Double delay
عکس کاندوم دابل دیلی
ویدئو معرفی کاندوم دابل دیلی کدکس

11- کاندوم نوبل Nobel

مدل نوبل کدکس شاهکار همزمان کننده ارگاسم است. هم تحریک کننده و هم تاخیری می باشد. این مدل دارای خار های ریز روی بدنه خود است که تمام ویژگی های یک مدل برتر را تکمیل می کند. کاندوم نوبل شاید بهترین کاندوم بازار نباشد اما مورد استقبال بسیاری از مشتریان در این چند سال بوده است.

کاندوم نوبل Nobel کدکس

12- کاندوم  Energy + Delay

محصول معروف کاپوت و یکی از پر فروش ترین محصولات سال این شرکت کاندوم  Energy Delay نام دارد. کاندوم انرژی دیلی دارای لوبریکانت و حاوی ال ارژین، نیاسین و عصاره سوماروت است که باعث بهبود نعوظ در آقایان می شود.

کاندوم انرژی دیلی به ماده موثر تاخیری بنزوکایین آغشه است که سبب تاخیر در انزال و افزایش لذت جنسی می شود.

کاندوم تاخیری و خاردار کاپوت مدل Energy Delay

13- کاندوم ارگاسمیک Orgasmic

اگر به دنبال ارگاسم با کیفیت هستید مدل ارگاسمیک کاپوت بهترین کاندوم همزمان کننده ارگاسم است. خاردار و حلقه دار با عصاره ساوپالمتو برای بیشترین احساس جنسی تحریک کننده و دارای ماده موثر تاخیری برای افزایش مدت رابطه.

کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت مدل Orgasmic

14- کاندوم توربو ایکس دریم Turbo

کاندوم توربو (Turbo) حاوی ماده تحریک‌کننده جهت تحریک بیشتر جنسی و تجربه حسی متفاوت بوده و همچنین حاوی ماده گیاهی جهت تأخیر در انزال می‌باشد. طراحی آناتومیک و کانتوری کاندوم توربو به گونه‌ای انجام شده است که برای تاخیر فیزیکی انزال و افزایش لذت کاربرد دارد. کاندوم حساس دارای بدنه با برجستگی‌های نقطه‌ای و شیاردار برای تحریک بیشتر بانوان است. 

کاندوم نازک و تاخیری زنون

15- کاندوم لارگو ایکس دریم ، بزرگ کننده Xdream Largo

این مدل بسیار چرب و شفاف است سبب بزرگ شدن آلت تناسلی مردان در نزدیکی می شود. حاوی ماده گیاهی بنزوکایین جهت تأخیر در انزال می باشد. علاوه بر این حاوی L-arginine جهت بهبود و ماندگاری نعوظ در آقایان و همچنین تحریک بیشتر بانوان می شود. دارای بدنه با برجستگی های نقطه ای و شیاردار برای تحریک بیشتر بانوان است.

کاندوم بزرگ کننده ایکس دریم

16- کاندوم عروسکی (فاندوم)

کاندوم عروسکی یا فاندوم نوع متفاوت و جذاب از کاندوم های فانتزی است که برای تفریح و سرگرمی جنسی و همچنین اولین رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این کاندوم ها در اولین رابطه می تواند فضای نگرانی و یا استرس موجود را کاملا متفاوت کند و شبی به یاد ماندنی را رقم زند! این کاندوم ها در طرح های متنوع و اکثرا به شکل حیوانات از لاتکس ضخیم تر و رنگ امیزی شده تولید می شود و معمولا یک عدد ماده لوبریکانت همراهش عرضه می شود.

کاندوم عروسکی

17- کاندوم اورز مدل hero

کاندوم Hero حاوی ماده تاخیری بنزوکائین بوده و باعث ایجاد تاخیر در رابطه جنسی و رفع مشکل زود انزالی در آقایان می شود. این کاندوم با خصوصیات منحصر به فرد خود هم برای آقایان و هم برای خانم ها باعث هم زمان سازی ارگاسم شده و هر دو شریک جنسی را همزمان ارضاء می کند. همچنین کاندوم ours حاوی مواد روان کننده بوده و از ایجاد درد در هنگام رابطه برای بانوان جلوگیری می کند. کاندوم اورز دارای مخزن ذخیره جهت اطمینان بیشتر و جلوگیری از پارگی کاندوم می باشد.


18- کاندوم شادو گلد gold

تحریک آناتومیک ، نقطه های برجسته در سرتاسر کاندوم، حاوی ماده تاخیری گیاهی با دوز بالا جهت تاخیر در انزال و افزایش زمان مقاربت، حلقه های آناتومیک و کانتوری جهت ایجاد تاخیر فیزیکی در انزال، دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر


19- کاندوم گودتایم مدل 4in1 بسته 12 عددی

برند گودتایم یکی از برند های تازه وارد بازار است که به دلیل کیفیت بالای لاتکس و تنوع بسیار به سرعت جایگاه خود را بدست آورده است. یکی از مدل های پرفروش و محبوب این برند مدل 1*4 است که می توانید 4 ویژگی مختلف را در یک کاندوم داشته باشید.


20- کاندوم ساده فارکس

یک کاندوم ساده و بی نظیر با مقاومت بالا که به دلیل توقف تولید به سختی پیدا می شود. اما ما در کادولین این محصول را موجود داریم.