تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

کاندوم برقی یا حلقه ویبره چیست؟ + عکس و فیلم

کاندوم برقی
شیگلم

اکثر افراد با شنیدن اسم کاندوم برقی ممکن است تصور کنند که این محصول یک پوشش محافظی مثل کاندوم است که ایجاد لرزش هم می کند. (البته این چنین محصولی نیز وجود دارد!) اما در واقع اینطور نیست. در ایران حلقه ویبراتور جنسی اشتباه به کاندوم برقی معروف شده است. این محصول در انتهای آلت قرار می گیرد و با ایجاد لرزش سبب تحریک کلیتوریس در بانوان شده و ارگاسم را با کیفیت تر و سریع تر می کند. در این مطلب از مجله کادولین به طور کامل با کاندوم برقی آشنا خواهید شد.

فیلم نمونه باز شده حلقه ویبراتور یا کاندوم برقی

مشخصات کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور

حلقه ویبراتور از جنس سیلیکون می­ باشد و با قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد در انتهای آلت تناسلی مردان قرار می­ گیرد. این حلقه به وسیله دو باتری بسیار کوچک ( باتری ساعت ) تغذیه می شود. در واقع ویبره و لرزش­ های ایجاد شده توسط این حلقه از طریق یک موتور آرمیچری بسیار کوچک و با تغذیه از این باتری ­ها انجام می ­شود. لازم است بدانید که این باتری­ ها قابل شارژ نیستند و بعد از چند بار استفاده باید تعویض شوند.

حلقه ویبراتور

نحوه استفاده و کاربردهای حلقه ویبراتور

لرزش ­های ریتمیک حلقه ویبراتور باعث افزایش لذت جنسی بانوان در هنگام نزدیکی می­ شود؛ در واقع میزبان لرزش­ های حلقه ویبراتور ناحیه­ ی کلیتوریس بانوان می­ باشد. از طرفی کاندوم برقی یا همان حلقه ویبراتور با قرار­گیری در انتهای آلت تناسلی مردان باعث افزایش کیفیت نعوظ آقایان شده و با کنترل جریان خون در رگ تحتانی آلت تناسلی مردان باعث به تعویق افتادن زمان انزال آن­ها می­ شود. به همین دلیل استفاده از این وسیله برای آقایانی که دچار مشکل زود انزالی هستند بسیار توصیه می ­شود. در نتیجه استفاده از این وسیله موجب طولانی شدن زمان انزال در آقایان و کمک به ارگاسم بانوان می­ شود و سبب همزمانی ارگاسم خواهد شد.

کاندوم برقی حلقه ویبراتور

استفاده از حلقه ویبراتور به همراه انواع کاندوم­ ها و به تنهایی امکان پذیر است و حتی می توانید از انواع اسپری، ژل تأخیری، ژل روان کننده و … نیز به همراه حلقه ویبراتور استفاده نمایید.

جالب است که بدانید حلقه ویبراتور قابلیت استفاده در چندین مرتبه نزدیکی را دارد. اما باید به این نکته توجه کنید که لازم است به صورت صحیح پس از هر بار نزدیکی با خارج کردن باتری­ ها آن را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن درون یک کیسه فریزر تمیز به دور از مواد آرایشی، عطری و کلاً وسایلی که دارای ماده حلال شیمایی هستند نگهداری کنید.

انواع کاندوم برقی

در ایران دو نوع حلقه ویبراتور جنسی موجود است. مدل نازک تر که از برند فیستا می باشد و مدل ضخیم تر که مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و کیفیت بهتری دارد.

حلقه ویبراتور
خرید حلقه ویبراتور

حلقه ویبره فیستا
خرید حلقه فیستا

همچنین بخوانید : بهترین کاندوم بازار ایران کدام است؟

بسته بندی کاندوم برقی

دو مدل معرفی شده در دو بسته بندی متفاوت قرار دارند. مدل ضخیم تر در بسته بندی پلاستیکی و مدل فیستا در بسته بندی کارتنی است.

بسته بندی کاندوم برقی
بسته بندی حلقه ویبراتور
حلقه فیستا بست بندی
بسته بندی حلقه ویبراتور فیستا

ابعاد کاندوم برقی

حلقه ویبراتور داری ابعاد نسبتا کوچکی است اما همانطور که در عکس ها و فیلم مشاهده کردید به دلیل جنس خاص سیلیکونی که دارد تا حد زیادی کش میاد.

ابعاد کاندوم برقی

فواید استفاده کاندوم برقی

به طور کلی می ­توان فواید استفاده از این کالا را به صورت زیر بیان کرد:

  • افزایش تحریک پذیری بانوان با ایجاد لرزش­های منظم در عضو کلیتوریس
  • رفع مشکل عدم نعوظ در برخی از آقایان
  • طولانی­تر کردن مدت نعوظ آقایان و جلوگیری از زود انزالی
  • کاهش زمان رسیدن به ارگاسم در بانوان
  • افزایش زمان و لذت رابطه برای زوجین
  • امکان استفاده از آن همراه با کاندوم

حلقه ویبراتور برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از حلقه ویبراتور برای بانوان دارای مزیت زیادی است. بر خلاف اکثر کالاهای بهداشت جنسی که برای آقایان مفید می ­باشد، این محصول برای لذت بیشتر بانوان از رابطه جنسی طراحی شده است.

محدودیت سنی برای استفاده از حلقه­ های ویبراتور وجود ندارد. با توجه به کارایی این وسیله استفاده از آن به آقایانی که دچار زود انزالی هستند یا از مشکل عدم نعوذ آلت تناسلی خود رنج می­ برند، توصیه می ­شود. این محصول به درمان زود انزالی نیز کمک میکند.

نکات ایمنی هنگام استفاده از کاندوم برقی مردانه

  • اگر دچار اختلال خونریزی و یا بیماری های کم خونی هستید ترجیحا از کاندوم برقی مردانه استفاده نکنید و از قبل با پزشک خود مشورت کنید.
  • در صورت احساس ناراحتی یا درد یا کبودی از حلقه ویبراتور مردانه استفاده نکنید.
  • سعی کنید بیشتر از ۲۰ دقیقه به صورت مداوم از کاندوم برقی استفاده نکنید.
  • برای استفاده راحتتر سعی کنید از روان کننده های بر پایه آب استفاده کنید.
  • از حلقه های ساخته شده که ممکن است به مواد آن حساسیت داشته باشید استفاده نکنید.
  • حتما پس از استفاده حلقه را به صورت کامل با مواد ضد عفونی کننده شستشو دهید تا خطر انتقال بیماری کمتر شود.

نکات بهداشتی استفاده از کاندوم برقی

زوجین باید به این موضوع دقت داشته باشند که در صورت عدم رعایت بهداشت در نگهداری حلقه ویبراتور ممکن است که در صورت استفاده از حلقه ویبراتوری آلوده به باکتری ­ها دچار بیماری­ های پوستی شوند. استفاده از کاندوم برقی توسط آقایان باید صورت پذیرد و فقط در زمان نزدیکی با یک شریک جنسی باید استفاده شود. در صورت پارگی لایه­ ی لاتکس حلقه ویبراتوری به هیچ عنوان از آن استفاده نگردد زیرا ممکن است با پارگی ­کاندوم ایجاد شده آلودگی و میکروب­ هایی تجمع کرده باشند که پس از نزدیکی مشکلات پوستی برای زوجین به وجود آورد. در صورت رعایت نکردن نکات مطرح شده ممکن است که بیماری­ های پوستی نیز به اختلالات دیگر زوجین اضافه شده که رفع کردن آن­ها به مراتب دشوارتر است.

باید ها و نبایدهای استفاده از حلقه ویبراتور

از جمله نکات بسیار مهم در استفاده چندباره از این محصول، رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده شخصی این محصول توسط یک مرد و تنها برای یک شریک جنسی و شستشوی صحیح و محل نگهداری کاملا استریل برای استفاده های بعدی است. در صورت آلودگی این محصول احتمال بیماری و زخم های پوستی در ناحیه تناسلی طرفین وجود دارد. این محصول برای کمک به غلبه بر اختلالات نعوظ و زود انزالی در مردان طراحی و عرضه شده است و در صورت عدم رعایت بهداشت در استفاده های بعدی، مشکلات دیگری نیز به این اختلالات اضافه می شود.

در مورد سن استفاده از این محصولات سوالاتی زیادی از سمت کاربران مطرح می شود که در پاسخ می توان گفت که محدودیت سنی در استفاده از این محصول وجود ندارد و همانند کاندوم، همه افراد در تمام سنین می توانند از مزایای آن استفاده کنند. ولی ترجیحا پیشنهاد می شود که مردان بالاتر از ۱۸ سال از چنین محصولاتی در هنگام رابطه جنسی خود بهره ببرند.

در صورتی که در هنگام استفاده از این محصول در دفعات بعد دچار مشکلاتی از قبیل ویبره نامنظم بعد از تعویض باتری، پارگی حلقه در اثر استفاده های مکرر، شل شدن حلقه سیلیکونی در طول مدت زمان طولانی و یا احتمال آلودگی در ناحیه تناسلی به باکتری ها یا قارچ ها شدید، وقت تعویض حلقه ویبراتور قدیمی و تهیه یک حلقه ویبراتور جدید فرا رسیده است.

سوالات متداول در خصوص کاندوم برقی

برای بسیاری از کاربران سوالات مختلفی در خصوص اینکه کاندوم برقی چیست و دلایل استفاده از آن برای چه هست و … پیش آمده است که ما در اینجا لیست کاملی از این سوالات را برای شما آورده ایم و متخصصان ما به تمامی این سوالات به دقت پاسخ داده اند.

1- آیا کاندوم برقی باعث رفع مشکل زودانزالی می شود؟

پاسخ : این محصول با کمک حلقه ارتجاعی پلیمری با تحت فشار قرار دادن رگ اصلی خون رسان به آلت مردانه که در قسمت زیرین آلت قرار دارد، خروج خون از آلت تناسلی را کنترل کرده و با این کار حساسیت آلت تناسلی مردانه کاهش می یابد و از طرف دیگر با تحریک عضو تناسلی زنان و کاهش زمان ارگاسم در آن ها، کمک می کند تا زمان ارگاسم زوجین به همدیگر نزدیک شود.

2- عملکرد حلقه ویبراتور چگونه است؟

پاسخ : کاندوم برقی که از یک حلقه ارتجاعی و کشسان مقاوم و یک ویبره تشکیل شده است، در یک بازه زمانی حدود ۲۰ دقیقه ای، با تحت فشار قرار دادن رگ اصلی آلت تناسلی مردانه و کمک به جمع شدن خون و نعوظ حداکثری از یک طرف و تحریک فوق العاده عضو کلیتوریس در زنان، باعث افزایش لذت فوق العاده رابطه جنسی در زوجین می شود.

3- کاندوم برقی چه مدت کار می کند و بازه زمانی مناسب برای استفاده چه مدت است؟

پاسخ : میزان کارکرد باتری های قرار داده شده بین ۶۰ تا ۸۰ دقیقه از طرف کمپانی سازنده اعلام شده و با توجه به اینکه نهایت زمان استفاده برای رسیدن به اوج لذت جنسی در اکثر افراد حدود ۲۰ دقیقه است، می توان بین ۴ تا ۶ مرتبه در بازه زمانی حداکثر ۲۰ دقیقه از این باتری ها استفاده کرد و در صورتی که دیگر توان روشن کردن موتور ویبره را نداشتند، باتری های جدید تهیه شود.

4- آیا کاندوم برقی چندبار مصرف است؟

پاسخ : این محصول که از دو قسمت حلقه کشسان و بخش لرزاننده ویبراتور تشکیل شده است، که بعد از استفاده می توان قسمت ویبراتور را از بخش حلقه جدا کرد و قسمت حلقه را با شوینده های غیر اسیدی به خوبی شسته و بعد از خشک شدن در محلی استریل نگهداری کرد.

5- آیا می توان حلقه ویبراتور را همراه کاندوم استفاده کرد؟

پاسخ : بله شما می توانید قبل از قرار دادن حلقه ویبراتور، از انواع کاندوم ساده، خارداریا تاخیری استفاده کرده و سپس حلقه را روی آلت مردانه قرار دهید. با استفاده از کاندوم هایی مانند تاخیری یا خاردار می توانید علاوه بر بهره برداری از مزایای کاندوم یعنی جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های واگیردار، لذت رابطه خود را دو چندان کنید.

6- از موارد روان کننده می توان همزمان با کاندوم برقی استفاده کرد؟

پاسخ : شما می توانید چه با استفاده از انواع کاندوم و چه بدون آن، از لوبریکانت و اسپری و ژل تاخیری در زمان استفاده بهره مند شوید. فقط در نظر داشته باشید که از لوبریکانت پایه روغنی مانند وازلین به هیچ عنوان در هنگام استفاده از کاندوم لاتکس و کاندوم برقی استفاده نکنید، زیرا روان کننده های پایه روغنی سبب آسیب به و پارگی می شوند و همچنین احتمال پارگی حلقه کشسان برقی را نیز افزایش میدهند.

جمع بندی

کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور یک محصول کمک جنسی است که برای افزایش لذت در رابطه زناشویی طراحی شده است. اگر شما نیز به تنوع در رابطه علاقه مند هستید می توانید برای یکبار هم شده این محصول رو تست کنید. تجربه خودتون رو در مورد استفاده از این محصول همینجا با ما در میان بگذارید.