تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

پاسخ به سوالات جنسی شما

پاسخ به سوالات جنسی شما
شیگلم

سوالات جنسی بسیار متنوع است اما تعداد زیادی از انها شبیه هم هستند. ما در این مطلب قصد داریم به سوالات جنسی که کاربران سایت از ما پرسیده اند پاسخ دهیم. این مطلب به صورت ماهانه اپدیت شده و پاسخ به سوالات جدید گذاشته می شود.

1-آیا سابقه نزدیکی با پرده ارتجاعی قابل تشخیص است؟

دختری هستم بیست وچهارساله از سن نوزده تا بیست ویک سالگی بایک پسر رابطه داشتم وقصدماازدواج بود که من به رابطه مان به خاطر مخالفت برادرم خاتمه دادم و دراولین رابطه ای که داشتم خون ریزی نداشتم واحتمال میدم که پرده بنده ارتجاعی هست چون که دردهم نداشتم ازآخرین رابطه ای که داشتم سه سال می گذرد آیا باوجود پرده ارتجاعی درمعاینات مشخص می شود که قبلا رابطه داشتم ؟ آیا پرده ارتجاعی بعد از چند سال رابطه نداشتن به حالت اولیه باز می گردد؟
من از گذشته پشیمانم و خواستگارهم ندارم فکر میکنم به خاطر اعمال بدی است که انجام دادم خواهشا جواب بنده رو بدین من همیشه کانال شما رو دنبال می کردم تا جواب سوالاتم رو بگیرم حالا بااین شرایطی که گذاشتین عالی شد که من سوالاتم رو مطرح کنم
موفق باشید

پاسخ :

در خصوص پرسش اول شما مبنی بر اینکه آیا داشتن رابطه جنسی با معاینه پرده بکارت ارتجاعی قابل تشخیص است : بله ، مدخوله بودن بکارت قابل تشخیص است و گذر زمان تاثیری در آن ندارد.

عکس پرده بکارت و انواع آن

در خصوص بخش دوم سوال شما مبنی بر اینکه خواستگار ندارید   خیلی ازد ختران که رابطه ای هم نداشتن ، خواستگار ندارند و این یک مشکل اجتماعی است و فقط شامل شما نمی شود لذا با افکار منفی ذهنتان را درگیر نکنید.

2-تحصیل در رشته سکستراپی

با سلام و خسته نباشی خواستم در مورد تحصیل در رشته سکستراپی یا سکسو لوژی بپرسم در ایران همچین رشته ای هست؟و چطور باید برای تحصیل در این رشته اقدام کرد؟

پاسخ :

با سلام در ایران چنین رشته ای وجود ندارد. معمولا افرادی که خارج از کشور این مدرک را اخذ نموده اند اقدام به آموزش خصوصی در ایران می کنند.

3- رابطه از مقعد

سلام ببخشید رابطه جنسی ازمقعد اگه فرد از عقب خون بیاد مشکلی براش بوجود نمیاد مطالب میخوندم که رابطه از مقعد باعث مرگ ناگهانی میشه میشع بگین چرا؟

پاسخ :

رابطه از مقعد به هیچ وجه توصیه نمی شود. در این رابه پیشنهاد میکنم مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

رابطه مقعدی : همه آنچه باید بدانید

در مورد مرگ ناگهانی نیز این موضوع صحت ندارد. خون ریزی به دلیل حساسیت و تعداد اعصاب بالای ناحیه مقعد است.

4- تقاضای رابطه در دوران دوستی

سلام ببخشید من بایه پسری دوستم پسرهه ادعا داره دوسم داره ولی ازم سکس میخواد چندباری باهاش ارتباط داشتم ولی دیگه نمیخام برم بنظرتون چطور بهش بگم اون بهم میگه باسکس میخواد وابستگیمون بیشتر باشه بنظرتون چیکارکنم کمکم کنید

پاسخ :

سلام،اولا حتی اگر دوست داشتنشون ادعا هم نباشد و به معنای واقعی به شما علاقه مند باشند رابطه جنسی در دوران دوستی صحیح نیست. پیشنهاد می کنم مطلب زیر رو مطالعه کنید.

رابطه دوستی قبل ازدواج آره یا نه؟

در ثانی برای چی باید وابستگیتون زیاد بشه ؟ وابستگی رابطه رو پایدار نخواهد کرد ، وابستگی حس مالکیت را تشدید میکند

دلبستگی است که رابطه را پیادار و آرامش بخش میکند  ، وابستگی احساسی مضر است

همینکه ایشان هر چی گفتند شما قبول کردید و در نه گفتن ناتوانید نمونه بارز مضر بودن وابستگی است

شما  میتوانید بگویید نه ، مدیریت رابطه با دختر است و دختر باید خطوط قرمز را تعیین کند ضمن اینکه رابطه دوستی هدف مشخصی ندارد و معمولا یکروز تمام میشود پس فکر آن ایام هم بکنید

5- تقاضای رابطه ضربدری از همسر

ببخشیدمن یه سوال داشتم نامزدم به شدت به سکس گروهی وضربدری تمایل واین خواستشوبه روم میاره همه چیش خوبه اما این درخواستاش ازارم میده چیکار باید بکنم؟

پاسخ :

با سلام، ممکن است از نظر ذهنی فقط این تمایل را داشته باشند و در عمل چنین تمایلی نداشته باشند از طرف دیگر ممکن است ایشان از نظر کنش جنسی دچار اختلال باشند و نیاز به درمان است. در این مورد پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

علت علاقه به رابطه ضربدری در برخی زوجین

لذا با توجه به اینکه درد وران نامزدی هستید  این مسئله رو جدی تلقی کنید ( حتی اگر از نظر ذهنی هم چنین تمایلی دارند ) و حتما لازمه جهت مشاوره  اقدام شود