تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

بهترین شوینده صورت: معرفی بهترین پاک کننده صورت 2022

بهترین شوینده صورت
شیگلم

به طور کلی در بازار لوازم آرایشی محصولات زیادی برای شستشوی صورت وجود دارد اما همواره یافتن بهترین شوینده صورت در دستور کار خانم ها قرار دارد. چرا که هر یک از برندهای تولید کننده پاک کننده صورت، مدعی هستند که برند آن ها بهترین شوینده صورت را تولید می کند. پس این بسیار طبیعی است که همواره برای انتخاب و خرید پاک کننده صورت میان چندین برند تردید داشته باشید. البته به طور کلی محصولات مراقبت از پوست نسبت به چند سال گذشته خیلی پیشرفت کرده اند. و از آنجایی که پوست تاثیر قابل توجهی در زیبایی افراد دارد، پس باید به درستی از آن مراقبت شود. با پیشرفت تکنولوژی و ساخته شدن انواع شوینده های صورت دیگر برای پاک کردن صورت نیازی به شستشوی مدام با آب نیست. ما در ادامه این مطلب به شما بهترین شوینده صورت را معرفی خواهیم کرد.

بهترین شوینده صورت بانوان

تفاوت شوینده صورت با آرایش پاک کن

قطعا این دو اسم بارها به گوش تان خورده است. اما شاید ندانید در واقعیت تفاوت این دو محصول با یکدیگر چیست؟ چرا که بیشتر اوقات این دو اصطلاح به جای هم به کار می‌روند. اما به طور کلی هر یک از این دو جنس از مزیت منحصر به فرد و قابل توجهی برخوردار اند.

پاک کننده صورت

پاک کننده صورت یا شوینده صورت با هدف اصلی، از بین برندگی آلودگی، عرق، سبوم و ناخالصی هایی است که منافذ پوست را مسدود می کنند تولید شده است. استفاده از پاک کننده صورت سبب می شود تا پوست شما آسیب جدی نبیند.

آرایش پاک کن

از نام آن مشخص است که این محصول برای پاک کردن آرایش پایه، رژ گونه، انواع کرم پودر و … مورد استفاده قرار می گیرد. آرایش پاک کن ها انواع مختلفی دارند، اما بهترین پاک کننده آن است که بتواند آرایش شما را بدون از بین بردن چربی‌های طبیعی صورتتان، پاک کند.

بهترین شوینده صورت بانوان

معرفی بهترین شوینده صورت

همان‌طور که در مقالات قبل بیان کردیم، برای انتخاب یک محصول در بین برندهای مختلف نیاز به شناخت تاریخچه و ویژگی‌های خاص محصولات آن برند داریم. یکی از بهترین شوینده صورت های موجود در بازار ایران تونر پاک کننده صورت لافارر می باشد. برند لافارر یک برند بسیار باکیفیت ایرانی است که در سال 1383 توسط جناب آقای دکتر کامکار پایه‌گذاری شده است. لافارر در زمینه تولید و عرضه‌ی محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبتی پوست و مو فعالیت دارد. این برند بسیار معروف و معتبر در میان مشتریان می باشد.

بهترین روش شست و شوی صورت

متخصصان پوست و فعالان در این زمینه معتقدند که شست و شوی صورت باید در دو مرحله انجام شود. که در این روش طبیعتا هم از آرایش پاک کن استفاده می شود و هم از پاک کننده صورت. این گونه پوست به درستی و کامل از انواع ذرات آلودگی و آرایشی پاک خواهد شد. و با این کار شما می توانید اطمینان حاصل کنید که، تمام ذره های مواد آرایشی و آلودگی از پوستتان محو شده اند.

شستوشوی 2 مرحله ای

میسلار واتر چیست ؟

«میسلار واتر» بهترین شوینده صورت می باشد. که برای ده‌ها سال، یکی از رازهای زیبایی در اروپا محسوب می‌شده است. طبق گفته ها این محصول نیازی به شستشو نداشته و به پوست آسیب نمی‌زند. و از یک فناوری منحصر به فرد و متفاوت نسبت به سایر پاک کننده‌های صورت برای کمک به ایجاد تمیزی و نرمی پوست استفاده می‌کند. برند لافارر با تولید میسلار واتر یا همان تونر پاک کننده صورت توانسته است نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد. تونر پاک کننده صورت لافارر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی در بازار می باشد.

بزرگ ترین برتری این محصول نسبت به سایر پاک کننده ها، به شکل فوم یا لوسیون بودن آن می باشد، میسلار واتر یا همان تونر پاک کننده صورت لافارر ظاهری شبیه به آب داشته و نیازی به شستشو ندارد.

تونر پاک کننده صورت لافارر

تونر پاک کننده صورت لافارر

خب حال قصد معرفی بهترین شوینده صورت بدون در نظر گرفتن مطالب تبلیغاتی را داریم. تونر پاک کننده صورت لافارر بهترین شوینده و پاک کننده صورت می باشد. این تونر پاک کننده توسط شرکت لافارر در دو مدل تولید و به بازار عرضه می شود.

  1. تونر پاک کننده پوست چرب لافارر
  2. تونر پاک کننده پوست خشک و حساس لافارر

پاک کننده صورت شماره 1 لافارر که مناسب پوست های چرب می باشد؛ حاوی عصاره گل نرگس، بید سفید و درخت چای است که پوست را لطیف کرده و التهابات آن را تسکین می بخشد. ویتامین C ،E و سدیم هیالورونات موجود در ترکیبات تونر لافارر پوست چرب نیز، باعث کنترل چربی پوست شده و براقیت پوست را کاهش می دهد.

پاک کننده صورت شماره 2 لافارر که مناسب پوست های خشک و حساس می باشد؛ حاوی عصاره پیچک، عصاره خیار، عصاره ملیسا، عصاره پاریتاریا، عصاره اِلدربری، عصاره پنیرک، سدیم لاکتات، Na-PCA، سدیم هیالورونات و ویتامین ای و سی است که علاوه بر کاهش التهابات و حساسیت‌های پوستی سبب رطوبت‌رسانی، کاهش سایز منافذ باز و پاکسازی آن می‌گردد.

تونر پاک کننده پوست خشک لافارر

نتیجه گیری:

به طور کلی محصولات و ابزارهای بسیاری جهت پاکسازی روزانه پوست و یا شستشوی عمیق پوست وجود دارد. اما از آن جایی که پوست صورت هر شخص حساس ترین و مهم ترین قسمت از پوست او می باشد. باید همواره از آن به خوبی مراقبت شود. این روز ها محصولات زیادی از جمله: صابون ها، میسلار واتر و … برای پاکسازی صورت در بازار وجود دارد. اما با در نظر گرفتن تجربه مصرف کنندگان بهترین شوینده صورت برای بانوان تونر پاک کننده صورت لافارر می باشد.

شما می توانید در هرلحظه و هرکجا برای خرید انواع پاک کننده صورت اورجینال و یا انواع لوازم آرایش اورجینال به فروشگاه کادولین سر بزنید. فروشگاه کادولین عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین قیمت در ایران می باشد.