تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

بهترین پاور بانک کدام است؟ + 10 ویژگی برتر

معرفی بهترین پاور بانک ها
خرید کاندوم

تموم شدن شارژ تلفن همراه، معضلی که امکان دارد برای هر شخصی و در هر مکانی اتفاق بی افتد. شاید تا 10 سال پیش با یک بار شارژ کردن تلفن همراه می توانستیم چند روزی دغدغه به اتمام رسیدن شارژ گوشی مان را نداشته باشیم. اما امروزه داشتن چنین توقعی تمسخر آمیز تلقی می شود. با پیشرفت تکنولوژی و عرضه گوشی های هوشمند با پردازنده های قوی ، پاور بانک ها هم کم کم سر و کله شان پیدا شد. تمام شدن انرژی باتری تلفن های همراه در طی روز به دلیل فعالیت های مختلف، از جمله فعالیت در شبکه های اجتماعی، عکس گرفتن و… باعث شد تا افراد مختلف جامعه نسبت به خرید پاور بانک متناسب با نیازشان اقدام کنند. اما چیزی که برای همه اقشار جامعه مهم بود، انتخاب بهترین پاور بانک برای خرید بود. چرا که این کالا با قیمت قابل توجهی عرضه می شد.

با افزایش قیمت دلار و به طبع گران شدن وسایل دیجیتالی در ایران، اهمیت خرید بهترین پاور بانک برای مصرف کنندگان بسیار بیشتر از پیش شد. زیرا هر مصرف کننده ای، قصد داشت برای یکبار هزینه کرده و بهترین جنس را خریداری کند. تا اینگونه بتواند چند سالی از آن استفاده کند.

پاور بانک (Power Bank)

پاور بانک یا همان شارژر همراه که با آمدنش به بازار غوغایی به پا کرد. در ابتدا افراد زیادی نمی دانستند که ساز و کار این وسیله دیجیتال به چه صورت است. اما رفته رفته متوجه شدند که پاور بانک فسلفه پیچیده ای ندارد. این وسیله به هنگام اتصال به برق شارژ می شود. و به هنگام اتصال به تلفن همراه دشارژ (شارژ خود را خالی می کند) می شود. جالب است بدانید با وجود اینکه همواره شرکت های مطرح تولید تلفن همراه در دنیا، در تلاشند تا مدت زمان شارژدهی محصولات شان را افزایش دهند.کماکان مشکل اتمام سریع باتری پا برجاست. به همین دلیل انتخاب بهترین پاور بانک از اوجب واجبات می باشد.

بهترین پاور بانک چه ویژگی دارد؟

پاور بانک از دسته وسایلی محسوب می شود که تنوع بسیار زیادی در بازار دارد. به همین دلیل طبیعی است که هنگام انتخاب بهترین پاور بانک دچار سردرگمی شوید. در این مطلب از مجله اینترنتی کادولین قصد داریم، شما را با بهترین پاور بانک های حال حاضر بازار ایران و ویژگی های منحصر به فرد شان بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

ظرفیت نسبتا بالا

اولین نکته ای که قبل از خرید پاور بانک باید به آن توجه کنید، این است که چه مقدار به آن نیاز دارید. طبیعتا هرچه ظرفیت پاور بانک خریداری شده توسط شما بیشتر باشد؛ مدت زمان بیشتری می تواند لوازم الکترونیکی هوشمند شما را شارژدهی کند. ظرفیت پاور بانک ها با واحد واحد میلی‌آمپرساعت یا mAh محاسبه می‌شود. و به هنگام خرید ظرفیت پاور بانک ها روی جعبه هایشان هک شده است. پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که بهترین پاور بانک حداقل باید 20000 mAh باشد. تا بتواند حداقل 4 تا 5 دفعه تلفن همراه شما را کامل شارژ کند.

شدت جریان پاور بانک

یکی از ویژگی های بسیار مهم در انتخاب بهترین پاور بانک دانستن میزان شدت جریان خروجی هر پاور بانک می باشد. قطعا می دانید که هرچه میزان این شدت جریان بیشتر باشد، سرعت شارژ شدن وسایل هوشمند شما بیشتر خواهد شد. برخی از پاور بانک ها دارای دو نوع درگاه خروجی با شدت جریان متفاوت می باشند. تا گوشی ها و یا وسایلی که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند؛ به این صورت سریع تر شارژ شوند.

انواع درگاه شارژ

نوع خروجی

قطعا دانستن نوع درگاه های خروجی هر پاور بانکی یکی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود. بهترین پاور بانک برای شما پاور بانکی می باشد که درگاه خروجی متناسب با گوشی شما را دارا باشد. خروجی یک پاور بانک ممکن است، microUSB، USB-A، USB-C یا لایتنینگ باشد. که همان طور که گفتیم بسته به نوع وسایل هوشمند شما انتخاب تان متغییر خواهد بود.

نوع باتری و میزان ولتاژ ورودی

از اصلی ترین ویژگی های بهترین پاور بانک، بالا بودن میزان ولتاژ ورودی آن می باشد. چرا که همیشه مسئله دیر شارژ شدن پاور بانک ها برای صاحبان شان مطرح بوده است. پس چه بهتر که پاور بانکی که خریداری می کنید، از باتری با کیفیت عالی برخوردار باشد و میزان ولتاژ ورودی دستگاه نیز بالا باشد. تا اینگونه با صرف کم ترین زمان ممکن مخذن انرژی خود را شارژ کنید و در طی روز از شارژدهی آن لذت ببرید.

مقاومت بدنی

مقاومت در برابر ضربه و نفوذ مایعات در انتخاب بهترین پاور بانک قطعا تاثییر گذار است. چه بسیار اند پاور بانک هایی که از سخت افزار خوبی بهره مند هستند. اما از نظر بدنه و مقاومت بسیار ضعیف هستند. این دسته از وسایل الکترونیکی ارزش خرید ندارند. زیرا کوچک ترین اتفاقی می تواند باعث نابودی پاور بانک شود.

ابعاد و وزن پاور بانک

بهترین پاور بانک از دید ما نباید خیلی بزرگ و بیش از حد سنگین باشد. بهترین پاور بانک دارای ابعاد مناسبی می باشد. تا شما بتوانید آن را به راحتی در جیب کت خود گذاشته و آن را جا به جا کنید. اگر وزن پاور بانک بیش از حد زیاد باشد، شما برای جا به جایی آن به مشکل برخواهید خورد. پس قطعا ابعاد و وزن این وسیله الکترونیکی بسته به نیاز شما باید صحیح انتخاب شود.

شارژ بی سیم مهم است؟

اگر به بازار برای خرید پاور بانک مراجعه کرده باشید؛ قطعا با این گفته فروشندگان آشنا شده اید که این پاور بانک قابلیت شارژ وایرلس رو داره. به طور کلی شارژ بی سیم یک مزیت محسوب می شود. اما اگر دستگاه های هوشمند شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. خرید پاور بانک با قابلیت شارژ بی سیم کاملا کاری غیر منطقی می باشد. همچنین تجربه نشان می دهد شارژ بی سیم حتی بر روی دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند، تبعات بدی می گذارد. شنیده نشان می دهد این چنین عمر باتری وسایل هوشمند بسیار کم تر می شود. به همین دلیل ما اصلا شارژ بی سیم را تایید نمی کنیم. حال آنکه انتخاب نهایی با شماست.

پاور بانک ارزان

اگر فکر می کنید در حال حاضر قصد معرفی بهترین پاور بانک ارزان را داریم؛ سخت در اشتباهید. پاور بانک خوب که ارزان نمی شود! اصلا پاور بانک ارزان وجود ندارد. پاوربانک قیمتی متناسب با ظرفیتش دارد. پس هر چه ظرفیتش بالاتر برود و امکانات بیشتری داشته باشد؛ گران تر می شود. اگر قیمت پاور بانکی شما را در مقایسه با سایر پاور بانک های هم رده آن وسوسه کرد. مطمئن باشید که آن یا یک کپی از نمونه های اصلی است. یا اینکه اصلا برند و نام نشون درست و حسابی ندارد.

بهترین پاور بانک های سال 2021

1- پاور بانک انکر مدل A1215

بهترین پاور بانک تا 500 هزار تومان

برند انکر (Anker) یکی از مطرح ترین برندهای مشهور بازار جهانی لوازم الکترونیک می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند انکر مورد تایید شرکت اپل و سامسونگ می باشد.همچنین تولیدات این شرکت دارای تاییدیه MFI می باشد. پاور بانک انکر مدل A1215 با ظرفیت اسمی 13000 mAh به بازار عرضه می شود. این پاور بانک دارای استاندارد شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ، امکان شارژ سریع ورودی و خروجی می باشد. همچنین این پاور بانک دارای دو درگاه خروجی و یک درگاه ورودی می باشد. این محصول انکر جزو بهترین پاور بانک های حال حاضر بازار به حساب می آید. شما می توانید این محصول انکر را تا حدود قیمت 500 هزار تومان خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

2- پاور بانک سامسونگ مدل EB-U3300

بهترین پاور بانک تا 1 ملیون

سامسونگ برندی کره ای که با تولید تلفن های همراه خود توانست سهم عظیمی از بازار جهانی لوازم الکترونیکی دیجیتال را کسب کند. کاربران برندهای مختلف گاهی علاقه دارند که داخل اکوسیستم یک تولیدکننده خاص باقی بمانند. سامسونگ نیز از آن دسته از برندهایی محسوب می شود که وفاداران زیادی دارد. پاور بانک EB-U3300 با ظرفیت اسمی 10000 mAh به بازار عرضه می شود. این پاور بانک علاوه بر فراهم کردن امکان شارژ سریع ، قابلیت شارژ وایرلس را نیز فراهم ساخته است. نقطه قوت این پاور بانک بدنه فلزی آن است که کیفیت آن را دو چندان می کند. این پاور بانک با حفظ استانداردهای شارژ یکی از بهترین پاور بانک های حال حاضر بازار می باشد.

3- پاور بانک شیائومی مدل Pro Mi Power Bank 3

شیائومی برندی که شاید در ابتدا خودش را با لوازم جانبی بسیار با کیفیت در دل ایرانیان جا کرد. این برند با تولید بهترین پاور بانک ها، بهترین هنذفری های بی سیم، بهترین ساعت های هوشمند توانست نام خود را در سراسر دنیا به خوبی پخش کند. برخورد اول کاربران با برند نام‌آشنای این‌روزهای بازار ایران نیز خوب است. به واسطه کیفیت بی نظیر محصولات شیائومی ، مردم ایران به محصولات این برند اطمینان عجیبی پیدا کرده اند. یکی از بهترین پاور بانک های حال حاضر بازار پاور بانک شیائومی مدل Pro Mi Power Bank 3 می باشد.

شارژ سریع با توان 45 وات، شارژ سریع دوطرفه، امکان شارژ لپ‌تاپ، قابلیت فعال‌سازی حالت Low Power برای شارژ دستگاه‌های با ولتاژ پایین مانند هندزفری‌های بلوتوث و ساعت هوشمند، دارا بودن سیستم محافظت ۱۲ لایه در برابر اتصال کوتاه، شارژ و دشارژ بیش از حد، افزایش ولتاژ، جریان و دما، جنس بدنه از پلاستیک ضدخش و قسمت بالا و پایین از سرامیک و همچنین پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع کوآلگام و فناوری پاوردلیوری از جمله مواردی است که این دستگاه را به یک غول بی رقیب در بازار تبدیل کرده است.

نتیجه گیری:

پاور بانک یکی از اساسی ترین لوازم جانبی این روزها به حساب می آید. حدود 90 درصد افراد این روزها به این وسیله برای روشن نگه داشتن وسایل الکترونیکی هوشمندشان نیازمند هستند. پاور بانک ها انواع مختلفی دارند. که در بالا اکثر آن ها را با ویژگی هایشان معرفی کردیم. سعی کنید به هنگام خرید پاور بانک، بهترین پاور بانک بازار را نسبت به مصرف تان خریداری کنید. تا اینگونه بتوانید چندین سالی از این وسیله الکترونیکی حساس استفاده کنید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد و همیشه توی زندگی تون شارژ شارژ باشید.