خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

بدلیجات اکسسوری محسوب می شود یا استایل

اکسسوری زیورالات

بدلیجات اکسسوری
بدلیجات اکسسوری است
خرید ماشین اصلاح

بله، بدلیجات جزو اکسسوری‌ها محسوب می‌شوند اما نقش مهمی در استایل دارند اکسسوری‌ها، علاوه بر زیباتر کردن استایل پوششی، به بیان شخصیت و سبک شخصی شما نیز کمک می‌کنند. آن‌ها قدرت دارند تا بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کنند، اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. به طور مثال لوازم آرایش صورت مثل خط چشم یا رژ لب را در نظر بگیرید. آنها فقط باید روی صورت بنشیند تا زیبایی خود را نشان دهد ولی زیورآلات این گونه نیست. آنها خود به تنهایی موضوعیت دارند.

حالا کمی دقیق تر به موضوع بپردازیم. اکسسوری به مجموعه‌ای از اشیاء و وسایل جانبی گفته می‌شود که برای تکمیل یا بهبود ظاهر و استایل فرد به کار می‌روند. این وسایل شامل کیف، کفش، کمربند، ساعت، عینک، کلاه، و بدلیجات مانند گردنبند، دستبند، حلقه و گوشواره هستند. اکسسوری‌ها می‌توانند نقش مهمی در نمایش سبک شخصی و بیان هویت فرد ایفا کند.

اکسسوری‌های بدن، وسایل و لوازمی هستند که بر روی بدن پوشیده می‌شوند و به تکمیل و تزئین پوشش و لباس کمک می‌کنند. این اکسسوری‌ها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد یک ظاهر زیبا و جذاب داشته باشند. اکسسوری‌های پوشیدنی شامل مواردی مانند جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است. این آیتم‌ها در رنگ‌ها، شکل‌ها، سایزها و طراحی‌های مختلف ساخته و تولید می‌شوند.

اما “استایل کردن” به معنای طراحی و انتخاب ظاهر بر اساس لباس و اکسسوری‌ها برای ایجاد یک تصویر زیبا و هماهنگ است. این کار شامل انتخاب لباس‌های مناسب، کفش، جواهرات و سایر لوازم جانبی است تا یک تیپ و ظاهر جذاب و متناسب با شخصیت و سبک فردی ایجاد شود. استایل کردن می‌تواند برای مناسبت‌های مختلف باشد.

بدلیجات و زیورآلات یا لباس، کدام یک استایل ساز هستند؟

استفاده از زیورآلات می‌تواند به تکمیل لباس کمک کند و یک استایل زیبا و هماهنگ ایجاد نماید. زیورآلات می‌توانند نقش مهمی در ظاهر و استایل شخص داشته باشند و بخش مهمی از مد و فشن به حساب می‌آیند. برای مثال، ست کردن گردنبند مناسب با لباس می‌تواند توجه را به صورت جلب کند یا استفاده از دستبند و انگشتر مناسب می‌تواند به ز یبا شدن دست ها بیشترین کمک را بکند.

شاید در استایل کردن، لباس بیش از هر چیز دیگری به حساب بیاید. اما من طور دیگری فکر میکنم. هر ظاهری را استایل نمی‌گویند. چون بالاخره همه لباس می پوشند. اما همه از زیورآلات استفاده نمی کنند. پس آنچه میتواند به شما استایل دهد کدام است؟

از آن گذشته، دست ها را تصور کنید. که با استین کوتاه یا بلند یا تنگ یا گشاد یا توری یا با سوراخ های طرح دار، نهایتا چقدر زیبایی میتواند به دست های شما دهد و آنرا مقایسه کنید با یک بازوبند زیبا که روی بازو خودنمایی می کند. در قسمت مچ دست به پایین که مثل سر و گردن کاملا قلمرو زیورالات است نه لباس. چون نهایتا دستکش یا شال گردن میتواند کل آن عضو را بپوشاند یا نپوشاند و زیبایی خاصی به بدن نمیدهد. صورت را هم که اصلا نمیتوان پوشاند. در یک عکس کلوزآپ کدام عناصر استایل شما را می سازد، زیورالات یا لباس?

حتی عضوی مثل گوش یا ناف یا کمر هم میتوان مثال زد که حتی لوازم آرایشی هم زینت بخش آن نیست و فقط و فقط  زیورالات  می تواند آنجا استفاده شود و تاثیر خود را بگذارد.

البته خب دعوایی بر سر این که همه اینها یعنی زیورالات، لباس و آرایش باید مکمل هم باشند و در مجموع استایل مورد نظر را بسازند  نیست. بلکه این مقاله صرفا به دنبال اثبات هویت و قدرت مستقل زیورآلات و بدلیجات در ساختن استایل افراد است.

حال شما اگر مجددا به دنیای زیورالات نگاه کنید. شاید بخواهید از این به بعد، هدفمند تر به خرید زیورالات مختلف بروید.

نظر شما چیست؟

خرید کاندوم