خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

برند بدلیجات در دنیای برند ها

برند بدلیجات
خرید ماشین اصلاح

آیا برند بدلیجات در دنیای برند ها جایگاهی دارد؟ برند ها در دنیای صنعت هر کدام فلسفه خود را بازگو می کنند. به قول معروف برند آن چیزی است که مشتریان در غیاب شما درباره شما می گویند. شاید به نظر برسد در دنیای زیورالات به خصوص بدلیجات، برند اهمیتی نداشته باشد. چرا که بدل در لغت به معنی فیک و غیر اصل بودن را دلالت می کند و شاید در این صنف هم بدل طلا، نقره و سایر جواهرات قیمتی منظور است.

این درست است ولی دنیای مد، زیبایی و فشن، انقدر توسعه پیدا کرده که صنعت بدلیجات به خودی خود هویت مستقل پیدا کرده است. یعنی یک انگشتر یا گوشواره ساخته شده از استیل با کیفیت بالا خودش به عنوان یک هدف شناخته شدهو بیزنس و تجارت مخصوصی حول آن شکل گرفته.

در این حالت مثل همه صنایع دیگر، پای برند ها نیز وسط می آید، به خصوص که با یک کالای مصرفی مرتبط با زیبایی طرف هستیم. مثل بازار لباس، مثل بازار به نهایت لوازم و ادوات آرایشی و بهداشتی. پس برند ها هم در خرید بدلیجات خود را عرضه میکنند و مصرف کننده ها به دنبال برند محبوب خود در این عرصه هستند.

برند بدلیجات تنوع گوناگونی در در صنعت بدلیجات دارد که هر کدام ویژگی‌ها و طراحی‌های خاص خود را دارند. این برندها می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند استیل، طلا، نقره، طلا سفید و … تولیدات خود را ارائه دهند. در ادامه، به برخی از برندهای معروف در حوزه بدلیجات اشاره می‌کنم:

ژوپینگ (XUPING)

یک برند چینی است که در زمینه تولید بدلیجات در بازار ایران فعالیت دارد. قیمت مناسب، طرح‌های متنوع و ظرافت در طراحی از ویژگی‌های این برند است. با توجه به وضعیت اقتصادی ایران و سقوط ارزش پول ملی، بدلیجات برند ژوپینگ جزو گرانقیمت های این بازار هستند.

برند بدلیجات

استیل (Stainless Steel)

جنس استیل نیز در تولید بدلیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی برندها از استیل ضد زنگ برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.

YSX  

این برند نیز یکی از برنهای معروف چینی در بازار ایران است که از لحاظ قیمتی کمی نسبت به ژوپینگ مناسب تر است.

برند

 برند بدلیجات ایرانی

در کشور ایران نیز تولیدکننده های بدلیجات زیادی فعالیت دارند. این گروه معمولاً تولیدات خاص و منحصر به فردی دارند. اما کمتر روی برندینگ خود کار کرده اند و تقریبا می توان گفت  بازار داخلی را چین باخته اند. البته که در کیفیت هم یارای مقابله با آن را ندارد.

اما اوضاع در بدلیجات بر پایه کریستال کمی متفاوت است، غالبا در ایران کمتر شناخته شده است. چندین برند معتبر در این زمینه وجود دارد که کریستال‌های با کیفیت بالا ارائه می‌دهند. بیایید چند تا از آن‌ها را بررسی کنیم:

5. Swarovski: به عنوان اولین سازنده‌ی جواهرات راین‌استون، سواروسکی آیکونیک است. کریستال‌های با کیفیت بالای آن‌ها به خاطر درخشش و فاست‌های دقیقشان شناخته می‌شوند. اگرچه دیگر راین‌استون‌های مسطح را تولید نمی‌کنند، اما ارث آن‌ها هنوز هم باقی است.

6. MAXIMA Crystals by Preciosa: این برند در جمهوری چک مستقر است و از کریستال‌های با کیفیت بالا تشکیل شده است که دارای 16 فاست دقیق می‌باشد. اگر به دنبال جایگزینی برای سواروسکی هستید، این برند گزینه‌ی عالی‌ای است.

7. LUX European Crystal: این برند اروپایی دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های زیبا است و همچنان برای پروژه‌های مختلف محبوب است.

8. Eisenberg: این شرکت از دهه‌ی 1930 تا 1970 فعالیت داشته و بروش‌ها و قطعات دیگری با جزئیات دقیق تولید کرده است.

9. Trifari: از سال 1920 به بعد، این شرکت طراحی‌های زیبایی با راین‌استون انجام داده است.

10. Coco Chanel: طراح معروف Coco Chanel نیز راین‌استون‌ها را در آثار خود به کار برده است.

به یاد داشته باشید که راین‌استون‌ها باعث درخشش و جذابیت هر لباس می‌شوند، برای هر کسی، از دختران شاد، عروس‌ها، زنان کارآفرین تا خانم‌های بالغ

خرید کاندوم