80 هزارتومن تخفیف + خرید اقساطی

خرید بدلیجات از کادولین یک انتخاب دلچسب

خرید بدلیجات از کادولین
خرید بدلیجات از کادولین
خرید ماشین اصلاح

معرفی دنیای زیورالات و بدلیجات

چرا خرید بدلیجات و زیورآلات هیچ وقت از مد نمی افتد چون استفاده از زیورآلات قدمتی به اندازه عمر خود بشر دارد. انسان از دوران پارینه سنگی همواره از هر چیزی یک اکسسوری زینتی درست نموده و به خود وصل کرده است. از چوب و سنگ و شیشه و فلز گرفته تا اخیرا پلاستیک و عناصر دیگر. گاهی از فلزات و سنگ های گران بها استفاده کرده تا یک جواهر بسازد که علاوه بر زیبایی، ارزش مادی زیادی هم داشته باشد. گاهی هم صرفا به کاربرد و زیبایی پرداخته و از سایر مواد اولیه کم بها تر مثل آهن و استیل و چوب و غیره.

خرید بدلیجات

اما هر چه که هست میل انسان به ساخت و استفاده از زیورالات کم که نشده، پر رنگ تر هم شده است. بدلیجات به دلیل اینکه میتواند در ظاهر با جواهرات اصل برابری کند و زیبایی خیلی خوبی به شما هدیه دهد و در عین حال قیمت بسیار ارزان تری نسبت به آنها دارد، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

یعنی آن زمان که شما توان مالی لازم برای خرید بدلیجات مثلا یک گردنبند طلا را ندارید، به راحتی می توانید یک گردنبند استیل بخرید با ظاهری به همان اندازه زیبا. یا وقتی صحبت از بدلیجات می شود بسیاری حس تنوع طلبی خود را با آن ارضا می کنند و هر چند ماه یکبار کل اکسسوری های خود را عوض می کنند یا به طور مثال برای هر لباسی می توان بدلیجات هماهنگ با آن را خرید و این برای خانم هایی که به استایل کردن اهمیت می دهند بسیار خوشحال کننده و هیجان انگیز است.

راه های انتخاب و خرید

دسته محصولاتی مثل زیورآلات و بدلیجات، معمولا بر اساس شکل ظاهری مورد قضاوت و انتخاب قرار می گیرند. البته که گاهی اتفاق می افتد که یک فرد با توجه به سبک و سلیقه خود گونه های خاصی از جواهرآلات را برای خود در نظر داشته باشد مثلا خانمی که علاقه خود به گوشواره حلقه ای را یافته است یا آقایی که دستبند رولکس را برای خود استایل کرده است. اما همین دسته از افراد هم در تنوع گوشواره حلقه ای و دستبند طرح رولکس برای انتخاب کار راحتی ندارند.

پس اساسا انتخاب در دنیای زیورالات و بدلیجات به قول معروف یک انتخاب یک از هزار است و فقط با دیدن محصول نه خواندن یا شنیدن در مورد آن، امکان پذیر است. علاوه بر مشاهده حضوری یا مجازی یکی از اقدامات مهم در انتخاب بعد دیدن محصول، قطعا مقایسه است. شما بین دو یا انگشتر حتما قیاس می کنید یا وقتی میخواهید یک گردنبند بخرید.

بازار سلطانی، مغازه های تک فروشی و …

در این دوره و زمانه راه های تجارت و کسب و کار تنوع زیادی پیدا کرده ولی منطق کلی آن تقریبا ثابت مانده است. یعنی مسیر حرکت کالا از تولید کننده به توزیع کننده و عمده فروش و خرده فروش و مصرف کننده. در دنیای بدلیجات نیز همین است. 99 درصد بازار بدلیجات از چین وارد می شودو در ایران مرکز توزیع بدلیجات یک راسته ی قدیمی از بازار بزرگ تهران است به نام بازار سلطانی

ویژگی های خرید بدلیجات به صورت اینترنتی

خرید کردن که از اولین چیز هایی بود ککه اینترنتی شد حتی خرید بدلیجات که در نگاه اول سخت به نظر می رسد اما به دلایل زیر این حرف صحیح نیست و اتفاقا خرید اینترنتی بدلیجات یک مزیت محسوب می شود.

  1. اولا مثل طلا گرانقیمت نیست و چون کالای مصرفی است نگرانی از بابت خرید اینترنتی وجود ندارد.
  2. دوما موضوع سایز در آن به راحتی حل می شود و با کوتاه و بلند کردن زنجیر،  غالبا مشکلی از بابت سایز به وجود نمی آید.
  3. سوما فاسد شدنی نیست، شکستنی نیست و حجم و وزن پایینی دارد و جزو ایده ال ها برای ارسال است.
  4. چهارما تنوع بالایی دارد و امکان انتخاب پر حوصله و با دقت از پشت موبایل و کامپیوتر بیشتر است تا به صورت حضوری

و اما کادولین …

کادولین یک فروشگاه اینترنتی با قدمت 8 ساله است که کم کم قلمرو فعالیت خود را از محصولات بهداشت جنسی به آرایشی بهداشتی و لوازم شخصی برقی توسعه داده و اخیرا هم بدلیجات را به چرخه تامین و فروش خود اضافه نموده است تا یک گام دیگر برای تامین نیازهای خانم ها برداشته باشد. خرید بدلیجات از کادولین مزیت های خود را دارد چون کادولین در تامین این دسته از محصولات به بازار سلطانی متصل است و قادر به پاسخگویی همه طیف های مخاطب بدلیجات می باشد.

در زمینه بدلیجات چه محصولاتی دارد

کادولین بیش از 1100 قلم پرفروش و محبوب بدلیجات را در دسته های گوشواره، پلاک زنانه و پاک مردانه، نیم ست، زنجیر، دستبند زنانه و دستبند مردانه، انگشتر زنانه و انگشتر مردانه و ست حلقه، پابند و گل سینه موجود دارد که تا حد زیادی نیاز مخاطب به تنوع را بر طرف می سازد

بیشتر بخوانید : چرا هدیه دادن بدلیجات بهترین گزینه است.

چرا خرید بدلیجات از کادولین مناسب است

تا اینجای کار ما به اینکه بدلیجات چرا همیشه جزو خرید ها بوده و هست و چرا خرید اینترنتی آن گزینه مناسبی است و اینکه فروشگاه کادولین چه می کند پرداختیم حال کمی در مورد اینکه چرا برای خرید بدلیجات باید به سراغ فروشگاه اینترنتی کادولین رفت بگوییم البته نه از نگاه خود بلکه از نگاه مصرف کنندگان.

به گواه مشتریان، تحویل به موقع، کیفیت خوب و رنگ ثابت بودن کارهای استیل، تخفیف های مناسبتی و جذاب، پشتیبانی مناسب از جمله دلایلی هستند که کادولین را به انتخاب های اولویت دارد مشتریان خود بدل نموده است.

برای خرید بدلیجات و حتی سایر محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی کادولین رفته و سبد خود را پر کنید.

خرید کاندوم