80 هزارتومن تخفیف + خرید اقساطی

نگهداری بدلیجات + ترفند کاربردی

برق انداختن بدلیجات
چگونه بدلیجات خود را تمیز نگه داریم
خرید ماشین اصلاح

نگهداری بدلیجات شاید اولین چیزی است که کمی بعد از خرید بدلیجات به ذهن می رسد. البته بدلیجات با کیفیت اصطلاحا رنگ ثابت دارند و به مرور که مستعمل می شوند، رنگ آنها از بین نمی رود ولی به هر حال کمی جلوه خود را از دست می دهد. در مورد استیل های کم کیفیت که این دغدغه بیشتر حس می شود. به طور کلی هر چیزی که مصرف آن کوتاه مدت نیست و به عبارتی زود تمام نمی شود بحث نگهداری و تمیز نگه داشتن آن هم خود به خود مطرح می شود.

ترفند نگهداری بدلیجات با استفاده از برق ناخن

به طور کلی مقصود از نگهداری، پیدا کردن راه هایی است که به افزایش دوام و قوام محصول می انجامد و شناخت کارهایی که دوری از آن باعث عمر بیشتر آنها می شود. در ادامه ترفند استفاده از برق ناخن را برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع بدلیجات با شما در میان می گذاریم.

برق ناخن چیست؟

برق ناخن یکی از لوازم آرایشی مکمل حساب می شود که مثل لاک ناخن بوده و روی ناخن لاک زده یا حتی بدون لاک زده می شود. این کار باعث درخشان شدن یا اصطلاحا برق افتادن ناخن ها می شود و در واقع هیچ ارتباط ماهوی با بدلیجات ندارد.

استفاده از برق ناخن چه کمکی به نگهداری بدلیجات می کند؟

نگهداری بدلیجات
نگهداری بدلیجات با استفاده از برق ناخن

برق ناخن می‌تواند یک لایه محافظ روی بدلیجات شما ایجاد کند که مقاومت آن‌ها را در برابر رطوبت و هوا افزایش می‌ دهد. این روش به‌ویژه برای کسانی که از بدلیجات در روزهای گرم یا مرطوب استفاده می‌کنند، بسیار مفید است. با این کار، هم از تغییر رنگ و کدر شدن بدلیجات جلوگیری می‌کنید، هم طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهید.

روش‌ صحیح استفاده از برق ناخن هم به این شکل است که است یک لایه نازک از برق ناخن را روی قسمت‌هایی از بدلیجات که بیشتر در معرض تماس با پوست یا هوا هستند، بزنید. این قسمت‌ها می‌تواند شامل میخ گوشواره، پشت پلاک‌، و هر ناحیه‌ای باشد که مستعد اکسیداسیون و تغییر رنگ است. پس از خشک شدن برق ناخن، کارتان تمام است و به راحتی از زیورآلات خود استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که هنگام خرید برق ناخن برای استفاده روی بدلیجات، بهتر است به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا باشید که سریع خشک شوند و پوشش یکنواختی ارائه دهند. انتخاب یک برق ناخن مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر ماندگاری و جلوه نهایی بدلیجات شما داشته باشد.

حل مشکل حساسیت پوست به تیتانیوم

بسیاری از افراد هستندکه پوست حساس به تیتانیوم دارند. در موارد کمتری هم حساسیت به خود استیل دیده می شود. خارش، قرمزی و التهاب آن قسمت از پوست که در تماس مستقیم با گردنبند، دستبند، گوشواه و سایر انواع بدلیجات تیتانیوم واستیل می باشند از نشانه های این حساسیت می باشد. نگهداری بدلیجات به وسیله برق ناخن این مزیت جانبی را نیز به شما می دهد که از بروز حساسیت پوستی هم جلوگیری می کند. دلیل آن هم این است که یک لایه نازک روی قطعه فلز قرار می گیرد و در واقع از تماس مستقیم آن با پوست جلوگیری می نماید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بدلیجات و انواع آن

آبکاری بدلیجات

آبکاری نیز از روش های بسیارمناسب برای برگرداندن زیورآلات فلزی به روزهای درخشان اول خود می باشد. اما آبکاری بدلیجات بر خلاف استفاده از برق ناخن یک عمل خانگی محسوب نشده و باید آن را به کارگاه ها و مغازه های مرتبط با این کار تحویل داد. تفاوت دیگر این است که آبکاری وقتی انجام می شود که زیورآلات شما مستعمل شده و درخشندگی اول خود را از دست داده اند در حالیکه برق ناخن را شما وقتی استفاده می کنید که قصد نگهداری بدلیجات خود را دارید و میخواهید با افزایش طول عمر آن درخشندگی اش را حفظ نمایید و از مستعمل شدن آن بکاهید.

خرید کاندوم