تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل با افسر آیت اللهی

گفتار درمانی در منزل بهترین راهکار برای افرادی است که از محیط کلینیک واهمه دارند و یا رفت آمد برایشان دشوار است. آنها می تواند در منزل خود و یا در محیطی که احساس امنیت کامل دارند از خدمات گفتار درمانی استفاده نمایند. بنابر این انتخاب یک گفتار درمان توانمند و با تجربه از اهمی بالایی برخورد دار خواهد بود. اگر در شهر تهران زندگی می کنید و مخصوصا در بخش غربی این کلان شهر به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از گفتار درمان های خوب شهرمون بپردازیم.

گفتار درمانی چیست؟

گفتار درمانی علمی است که به طور تخصصی به مشکلات ناشی از گفتار می پردازد و در طول سالیان متمادی پیشرفت های چشمگیری در زمینه ی شناسایی، ارزیابی و درمان چنین اختلالاتی داشته و دارد. متخصصان گفتار درمانی در طول تحصیل با فیزیولوژی و آناتومی اندامهای گفتاری و همچنین مباحث زبانشناسی و روانشناسی آشنا می شوند و در نتیجه می توانند از جوانب مختلف اختلالات مربوطه را بررسی کرده و راهکار متناسب با آن را ارائه دهند.

انتخاب گفتار درمان خوب

انتخاب یک گفتار درمان خوب و با تجربه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن تجربه مناسب و مهارت های ارتباطی قوی می تواند روند بهبود را سرعت بخشد. خانم افسر ایت اللهی با داشتن سوابق درخشان یکی از گفتار درمان های با تجربه در تهران به شماره می رود.

سابقه خانم افسر آیت اللهی :

  • فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • عضو انجمن علمی گفتاردرمانی ایران
  • عضو سازمان نظام پزشکی ایران
  • سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • 10 سال سابقه کار در کلینیک های تهران
  • مدیر سابق کلینیک آوادیس

خدمات گفتار درمانی در منزل

لکنت زبان :

یک آسیب شناس گفتار و زبان که در بر خورد با مشکل تجربه کافی دارد می تواند شما را در امر ارزیابی و درمان لکنت یاری نماید. توجه داشته باشید که در صورت عدم پیگیری درمان خود یا فرزندتان عوارض لکنت زبان در سنین بالاتر بسیار شدید است.

اختلال تولید

اختلال در صدای گفتاری زمانی ایجاد می شوند که اشتباهات با بزرگتر شدن کودک ادامه پیدا می کنند و باقی می مانند. اختلال صداهای گفتاری شامل مشکلاتی در تولید صدا (ایجاد صدا) یا مشکلاتی در فرایند واجشناختی( الگوی صدا) می باشند.

آفازی

پس از ایجاد آسیب مغزی، مغز شروع به بهبود خود به خودی می کند. معمولاً دوره بهبودی خودبه خودی ۶ ماه اول پس از ضربه است. اگر فرد در این دوره برنامه درمانی فشرده داشته باشد، تأ ثیر درمان بیشتر از وقتی است که مدت طولانی از آسیب گذشته باشد. جلسات گفتاردرمانی باید طولانی مدت و فشرده باشد. 

اختلال در بلع

درمان اوليه اختلال بلع و تغذيه ای، بررسي علل پايه اي اختلال می باشد. بسته به علت ممكن است درمان دارويي يا جراحی باشد. همراه با درمان دارويی يا جراحی ، رويكردها و مشاورات آسيب شناس گفتار و زبان هم می تواند در درمان ديسفاژی موثر واقع گردد.

اختلال یادگیری

اختلالات ياد‌گيری ، اختلالی عصب زیست شناختی است. کودکان دارای اختلالات ياد‌گيری در یک یا چند فرایند اساسی روانی در ارتباط با فهمیدن یا کاربرد زبان شفاهی یا کتبی ناتوانی نشان می دهند. تظاهرات این ناتوانی ممکن است به صورت اختلال در گوش دادن ، فکر کردن، سخن گفتن، خواندن، نوشتن ، هجی کردن یا ریاضی  باشد.

اختلال تشدید

یکی از دلایلی که باعث ایجاد اختلال تشدید می شود، شکاف کام و لب می باشد. شكاف كام و لب نقايص مادرزادي هستند كه در آن بافت دهان يا لب در خلال تكامل جنين به خوبي تشكيل نشده اند. کارشناس گفتار درمانی تمام تلاشش را میکند تا کودک هر چه زودتر و با کیفیت بهتر تکلم نماید و اختلالات تولیدی و اختلال تشدید کودک کاهش یابد.

کودکم لکنتش شروع شده؛ چکار کنم؟

اگر کودک شما به تازگی لکنت می کند، به توصیه های خانم افسر آیت اللهی در این ویدئو توجه کنید.

نظرات مراجعین خانم افسر آیت اللهی

زهرا حق دوست : حدود شش ماهی هست که خانم آیت اللهی با فرزندم کار می کند. خدا رو شکر لکنتش کاملا برطرف شده. ممنون از زحمات شما

مونا هاشمی :

میخواستم از زحمات درمانگرانتون تشکر کنم. واقعا برای فرزند من از دل و جون مایه گذاشتن. آرزوی موفقیت برای شما

نسرین رضایی :

خانم آیت اللهی واقعا با حوصله و دقت برای کودکم وقت گذاشتند و خلی اموزش های خوبی به خودم دادند.

جمع بندی

شما می توانید با مراجعه به سایت خانم آیت اللهی اطلاعات کامل تری دریافت نمایید.

ayatslp.ir