خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

بهترین ادکلن برای روز مرد

بهترین ادکلن برای روز مرد
لوازم شخصی برقی

اگر با نزدیک شدن به روز پدر به این فکر افتاده اید که برای او یک ادکلن یا عطر اورجینال با رایحه عالی بخرید و پدرتان را با این هدیه سورپرایز کنید با کادولین همراه باشید تا در این مطلب چند ادکلن اصل با رایحه عالی رو معرفی کنیم.

یکی از بهترین انتخاب ها خرید ادکلن در روز پدر است. زیرا این هدیه بسیار ارزشمند و کاربردی است و از طرفی لازم نیست به بازار بروید و با کلی سختی و مشقت یک ادکلن یا عطر تهیه کنید. شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی مثل کادولین ادکلن و عطر اورجینال خود را با تضمین تهیه کنید و دیگر ترس و نگرانی از بابت اصالت ادکلن نداشته باشید.

در این مطلب قصد داریم چند نمونه از ادکلن های مردانه بسیار محبوب و پرفروش که شما میتوانید برای این روز و این مناسبت تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

خرید ادکلن روز پدر روز مرد

انواع ادکلن مردانه برای روز پدر

اولین انتخاب و بهترین انتخاب برای هر آقایی ادکلن مونت بلنک لجند مردانه می باشد. این ادکلن با رایحه فوق العاده ای که دارد، نه تنها پدر شما بلکه هر شخصی که از کنار پدر شما بگذرد و بوی این رایحه به مشامش بخورد را شگفت زده می کند. این ادکلن در دسته ادکلن های اورجینال مردانه با رایحه عالی و قیمت مناسب به حساب می آید.

عطر ادکلن مونت بلنک لجند مردانه مون بلان لجند Mont Blanc Legend حجم ۱۰۰ میلی لیتر
این ادکلن با حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه می شود و ادکلنی ۴ فصل است و هر سلیقه ای را راضی می کند.

دومین انتخاب و یکی دیگر از گزینه های نسبتا خوب این لیست ادکلن دیویدوف زینو می باشد. این ادکلن هم دارای رایحه ای تلخ و فوق العاده برای کسانی است که این مدل رایحه ها را می پسندند. این ادکلن، ادکلنی گرم است و نسبتا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. اگر پدرتان کارمند اداری هست مطمعن باشید این ادکلن انتخاب فوق العاده ای خواهد بود.

عطر ادکلن دیویدوف زینو Davidoff Zino حجم ۱۲۵ میلی لیتر
این ادکلن با حجم ۱۲۵ میلی لیتر به بازار عرضه شده است و جزو محبوب های بازار عطر و ادکلن به حساب می آید.

سومین انتخاب و یکی از لاکچری ترین و خاص ترین رایحه های موجود در بازار جهانی عطر و ادکلن است؛ ادکلن دیور ساواج. این ادکلن با رایحه گرم و تند در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن جهانی عرضه شد و تحولی بسیار بزرگ ایجاد کرد. بسیاری از آقایان فقط این ادکلن را استفاده میکنند و از بعد آمادن آن به بازار، هیچ ادکلنی را به این ادکلن ترجیح نمی دهند.

عطر ادکلن دیور ساواج Dior Sauvage حجم ۱۰۰ میلی لیتر
ین ادکلن هم با حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه میشود و ادکلنی خنک و تند به حساب می آید.

چهارمین و آخرین انتخاب شما برای خرید ادکلن برای پدرتان ادکلن جگوار کلاسیک گلد-طلایی می باشد. این ادکلن گرم و شیرین می باشد و در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد و طرفداران جوان زیادی داشت.

عطر ادکلن جگوار کلاسیک گلد-طلایی Jaguar Classic Gold حجم ۱۰۰ میلی لیتر
این ادکلن هم با حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه میشود.