خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید آسان کاندوم در ایران

لوازم شخصی برقی

همان طور که قطعا می دانید، خرید محصولات جنسی از جمله کاندوم و پیشگیری از بارداری در جامعه سنتی ایران برای خیلی از افراد مشکل است. زوجین جوان بسیاری را دیده ایم که به دلایل مختلفی از رفتن به داروخانه و خرید کاندوم پرهیز می کنند. خوشبختانه این مشکل با پیشرفت تکنولوژی مرتفع شده است. اما باز هم شنیده ها حاکی از آن است که، مصرف کنندگان محصولات بهداشتی رضایت 100% از خرید اینترنتی محصولات جنسی ندارند. با توجه به اینکه خیلی از این سایت ها نماد اعتماد الکترونیک ندارند و یا حتی محصولات تقلبی عرضه می کنند. چگونه می توان یک فروشگاه خوب و با سابقه پیدا کرد؟ ما در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان فروشگاه کاندوم استار را معرفی کنیم. این فروشگاه آسان ترین راه برای خرید کاندوم و سایر لوازم بهداشتی جنسی را جلوی پای شما می گذارد.

خرید کاندوم

فروشگاه کاندوم استار کار خود را از سال 1394 آغاز کرده است. این فروشگاه تا به امروز عرضه کننده انواع محصولات جنسی و بهداشتی در سراسر ایران می باشد. خدمات منحصر به فردی که این فروشگاه به مشتریان خود عرضه می کند. تنوع بسیار زیاد محصولات و امکان ارسال فوری باعث شده است که فروشگاه کاندوم استار به بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کاندوم در ایران تبدیل شود.

همچنین اگر قصد خرید عمده کاندوم را دارید ، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت کاندوم استار می باشد. قیمت مناسب و انعطاف پذیری بالا، کار را برای شما بسیار راحت می کند. ارتباط بی واسطه با فروشنده های اصلی همواره بزرگ ترین خواسته خریداران عمده محصولات مختلف می باشد. شما با کاندوم استار این ارتباط بی واسطه را تجربه خواهید کرد.

تنوع محصولات در کاندوم استار

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ خرید کاندوم در ایران برای خیلی از زوج ها مشکل است. اغلب زوج ها به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه اغلب به مشکل برخورد می کنند. شناخت محصولات بهداشتی و ویژگی های آن ها امری بسیار کمک کننده در زمینه استفاده از این محصولات می باشد. به همین جهت قصد داریم در این مطلب به طور خلاصه به معرفی چند دسته از محصولات بهداشت جنسی، از جمله کاندوم بپردازیم.

انواع کاندوم

کاندوم چیست؟ به طور کلی کاندوم پوشش کشسان و منعطفی می باشد. که از تماس مستقیم آلت تناسلی طرفین در زمان برقراری روابط جنسی جلوگیری به عمل می‌آورد. جنس پلاستیک این وسیله عمدتا از لاتکس است. کاندوم در انواع مختلفی تولید و تجاری سازی شده است. از جمله: کاندوم خاردار ، کاندوم تاخیری ، کاندوم نازک ، کاندوم فضایی و… . در ادامه مطلب به اختصار در مورد انواع کاندوم توضیح خواهیم داد.

کاندوم خاردار

کاندوم های خاردار نسل بعدی کاندوم های کلاسیک بودند. کاندوم خاردار جزو اولین مدل هایی بودند که پروسه تجاری سازی روی آن ها صورت گرفت. کاندوم خاردار یکی از انواع بسیار پرطرفدار کاندوم ، به خصوص در ایران به حساب می آید. دلیل تولید این نوع از کاندوم ها تحریک جنسی بیشتر و افزایش رضایت جنسی طرفین در هنگام آمیزش می بوده است. به کاندومی که دارای هر نوع برجستگی اعم از شیار ، حلقه ، دون دون و یا برجستگی های خیلی درشت می باشد. کاندوم خاردار می گویند. کاندوم های خاردار نیز همانند کاندوم های معمولی از انتقال بیماری های جنسی جلوگیری می کنند. نقظه قوت این کاندوم ها این است؛ که زمان رسیدن به ارگاسم در خانم ها را بسیار کاهش می دهد. فروشگاه کاندوم استار عرضه کننده انواع کاندوم خاردار با بهترین قیمت در ایران می باشد.

کاندوم تاخیری 45 دقیقه

کاندوم تاخیری

با آمدن کاندوم در سراسر دنیا ، این وسیله بهداشتی در ابتدا وسیله ای برای جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و یا جنسی به حساب می آمد. البته بعد ها استفاده از کاندوم برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته نیز رواج یافت. رفته رفته مصرف زیاد مردم از کاندوم سبب شد ، این وسیله به عنوان کالایی اساسی در میان مردم شناخته شود. شرکت های مختلف سازنده کاندوم ، اینگونه به فکر رفع مشکلات جنسی در میان زوجین افتادند. این چنین با تولید کاندوم تاخیری توانستند قدمی بسیار بزرگ رو به جلو بردارند. مشکل انزال زودرس از قدیم الایام در میان آقایان در سراسر دنیا رواج داشت. این اختلال رفته رفته حاد تر شد. تا جایی که کاندوم تاخیری به یکی از نیاز های اساسی اغلب آقایان تبدیل شد. شما برای مقایسه و انتخاب بهترین کاندوم تاخیری می توانید به فروشگاه کاندوم استار سر بزنید.

کاندوم نازک

کاندوم نازک

کاهش حس انتقال گرما در رابطه یکی از دلایلی است که برخی از آقایان علاقه ای به استفاده از کاندوم ندارند. آن ها به نحوی می توانستند این موضوع را تبدیل به بهانه ای برای استفاده نکردن از کاندوم بکنند. به همین دلیل کارخانه های کاندوم سازی به کمک تکنولوژی کشور های پیشرفته ای هم چون ژاپن و با استفاده از لاتکس با کیفیت اقدام به تولید انواع کاندوم نازک نموده اند. شرکت ناچ کدکس به تازگی با عرضه کاندوم سی میکرون و با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن توانست؛ کاندوم سی میکرون را به بازار عرضه کند. این کاندوم به شدت نازک، اما در این حال بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد. همچنین فروشگاه کاندوم استار عرضه کننده انواع کاندوم ساگامی در ایران نیز می باشد.

انواع کاندوم فضایی

کاندوم فضایی

کاندوم های خار درشت، که این روز ها با نام کاندوم فضایی تولید و عرضه می شوند. این نوع از کاندوم بسیار پرطرفدار می باشد. سه سال از معرفی این محصول به بازار می گذرد. این در حالیست که بسیاری از زوجین هنوز به خوبی با این محصول آشنایی ندارند. کاندوم فضایی برای لذت بردن بیشتر خانم ها در هنگام آمیزش طراحی و تولید شده است. استفاده از این نوع از کاندوم ها در هنگام آمیزش جنسی باعث لذت 2 برابر خانم ها می شود. کاندوم فضایی یکی از انواع کاندوم های خاردار می باشد. البته بزرگترین تفاوت کاندوم فضایی با کاندوم های خاردار معمولی، طول خارها تعبیه شده روی سطح و نوک کاندوم های فضایی می باشد. که به 1 تا 2 سانتی متر می رسد.

امیدواریم با مطالعه این مطلب با انواع کاندوم بهتر آشنا شده باشید. شما می توانید برای خرید انواع کاندوم خارجی . اورجینال به سایت کاندوم استار مراجعه فرمایید. فروشگاه اینترنتی کاندوم استار امکان پرداخت در محل را برای شهر تهران فراهم کرده است. سفارشات ثبت شده شما در وبسایت این فروشگاه نهایتا ظرف مدت 120 دقیقه به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در 7 روز هفته بزرگترین نقط قوت این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد. تمام سفارشات ثبت شده در این فروشگاه در بسته های کاملا محرمانه و بدون نام و نشانی از فروشگاه برای شما عزیزان ارسال می شود. در صورتی که هر سوال دیگری در مورد مشخصات محصولات و یا نوه ثبت سفارش بر روی وبسایت این فروشگاه دارید. می توانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید و با کمک مشاوران و پشتیبانان این وبسایت بزرگ فروش محصولات بهداشتی ، ابهام پیش آمده برایتان را بر طرف سازید.

این مطلب یک ریپورتاژ آگهی است.