خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کادو ولنتاین پسرانه

کادو ولنتاین پسرانه
لوازم شخصی برقی

احتمالا در نگاه اول و با دیدن عکس فوق تعجب کرده باشید! اما این عکس یک نکته ی بسیار بزرگ دارد. از گذشته تا کنون با نزدیک شدن به ولنتاین روز به روز دختر خانم ها و آقا پسرها به دنبال این بودند که در روز ولنتاین با دادن هدیه هایی به یکدیگر، همدیگر را خوش حال و شگفت زده کنند. اما از همان ابتدا هم خریدن کادو ولنتاین پسرانه کاری دشوار محسوب می شد.

اما در طرف مقابل خرید و آماده کردن هدیه ای برای خانم ها که از آن خوششان بیاید، کار دشواری نبود و این موضوع باعث شده بود حتی تا ولنتاین سال گذشته نیز هنوز برخی از خانم ها به این فکر می کردند که کدام کادو ولنتاین پسرانه را جست و جو و یا تهیه کنند تا آن ها هم بتوانند در این شب نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند و طرف مقابل شان را سوپرایز کنند.

در سال 1399 به دلیل شیوع بیماری کورنا و به دلیل تاکید وزارت بهداشت مبنی بر رعایت رفت و آمد ها در سط شهر و رعایت پروتکل های بهداشتی، برای ایام ولنتاین تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا هموطنان ما بتوانند در این شب مهم و تکرار نشدنی اوقات خوشی را در کنار شریک عاطفی شان تجربه کنند. از این فروشگاه های اینترنتی خرید کادو می بایست در این امر هموطنان مان را یاری کنند و هر چیزی را که مردم از آنها طلب می کنند، به آنها با بهترین شرایط و کیفیت عرضه کنند.

اما نکته بحث برانگیز عکس بالا چه بود؟ به راستی که اغلب پسر ها اگر 40 سالشان هم بشود باز هم مانند دوران کودکی و نوزادی شان به محبت های کوچک و دلبرانه نیاز دارند. آن ها با کوچکترین چیزها خوش حال می شوند و لبخند بر روی لب هایشان می نشیند. گاهی بوسیدن یک مرد 40 ساله از هر کادو یا هدیه ای بیشتر به دل او می نشیند.

اما واقعا امسال قصد خرید چه نوع کادویی را برای ولنتاین دارید؟ بهترین کادو ولنتاین پسرانه چیست؟ این کادو را باید از کجا تهیه کنیم که از خانه بیرون نرویم؟ آیا فروشگاه های اینترنتی خرید کادو ولنتاین می توانند خواسته های ما را برآورده کنند؟ برای جواب به این پرسش ها با کادولین در ادامه این مطلب همراه باشید.

اغلب پسرها شخصیتی ورزشی دارند ، اما در این میان هستند پسرانی که شخصیتی کلاسیک و سنگین دارند. قطعا برای این دو تیپ شخصیتی نمی توان کادویی یکسان انتخاب و خریداری کرد. پس ابتدا اطلاعات کافی را به دست آورید و سپس اقدام کنید. ما در قسمت پایین به معرفی چند نوع کادو ولنتاین می پردازیم که شما می توایند برای مردتان تهیه کنید.

اولین چیزی که در خرید کادو ولنتاین برای آقایان باید به آن توجه شود این مطلب است که شخصیت پسر یا مرد طرف مقابل تان را به خوبی بشناسید. از فعالیت های روزمره او با خبر شوید و با اطلاعات کامل اقدام به خرید کادو ولنتاین برایش بکنید.

1- کتونی

به طور کلی تمام کفش‌های گروه‌های ورزشی از جمله تنیس، بسکتبال، والیبال، فوتبال، پیاده‌روی و… را اسنیکرز (Sneakers) یا همان کفش کتانی یا ورزشی می‌گویند. اگرچه کفش حرفه‌ای هر یک از این گروه‌های ورزشی با یکدیگر متفاوت است، اما بعضی‌ از برندهای مشهور دنیا، تعداد بسیاری کفش ورزشی طراحی کرده‌اند که افراد می‌توانند در تمرینات ورزشی معمول خود و یا حتی در پیاده روی های روزمره از آن‌ها بهره‌مند شوند. به همین دلیل کتونی یکی از بهترین گزینه های کادو ولنتاین پسرانه به حساب می آید.

2- گرمکن ورزشی

به طور کلی پوشاک ورزشی به مجموعه‌ای از پوشاک گفته می‌شود که هنگام وارد شدن به ورزشی خاص از آنها استفاده می‌شود. ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه هم لباسی است که شامل یک گرمکن دکمه دار یا زیپ‌‌دار و شلوار راحت می‌باشد.

خانم های عزیز می توانند متناسب با رشته‌ی ورزشی که آقایان در آن کار می‌کنند نسبت به خرید این ست های ورزشی اقدام کنند. این ست‌ها به دلیل راحتی و تنوع بالایی که در نوع جنس و رنگ خود دارند، به یکی از اولین انتخاب های خانم ها در آمده است. گرمکن ورزشی یکی از بهترین کادو ولنتاین های پسرانه محسوب می شود.

3- ساعت مچی

خرید ساعت مچی این روزها کار ساده ای نیست. ساعت‌های مچی دیگر صرفا وسایلی نیستند که تنها زمان را به ما نشان دهند؛ با آمادن ساعت های هوشمند به بازار علاوه براین قابلیت، چندین قابلیت متنوع به ساعت ها اضافه شد. تنوع برندها و مدل‌های ساعت مچی به حدی است که قیمت‌های آن از چند ده و چندصدهزارتومان، آغاز شده و گاهی تا قیمت یک دستگاه خودرو نیز می‌رسند. همین نکته خرید ساعت مچی را سخت و سختتر می‌کند. اما باز هم می تواند یک گزینه قدرتمند به عنوان کادو ولنتاین پسرانه به حساب بیاید.

4- کلاه و اکسسوری

در واقع کلاه از جمله اکسسوری هایی است که معمولا در فصل سرما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل خرید کلاه در فصل سرد سال بیشتر رایج است. ولی این به معنی نیست که کلاه فقط جنبه گرمایی دارد و فقط در فصل سرد استفاده می شود.

لذا از آنجایی که کلاه ها بسیار متنوع هستند و از جنس های خاصی نیز تولید می شوند لذا بسیاری از افراد از آن در اکثر مواقع استفاده می کنند و کلاه برایشان یک اکسسوری همیشگی و دائمی است. پس خانم ها می توانند کلاه را هم به عنوان یک هدیه ولنتاین پسرانه قوی در نظر بگیرند.

5- کوله پشتی

کوله پشتی یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع کیف به ویژه در میان نسل جوان و مهندسین است. گرچه یکی از دلایل پرطرفدار بودن کوله پشتی ها میان محصلین و مهندسین راحتی بیشتر آن ها نسبت به دیگر انواع کیف است، اما حقیقت آن است که کوله پشتی ها می توانند مضرات زیادی برای سلامتی ما داشته باشند. استفاده از کوله پشتی های سنگین بدن را دستخوش تغییرات تدریجی ای می کند که ممکن است ابتدا اصلاً متوجه آن ها نشوید تا اینکه تبدیل به مشکلات بزرگ و جدی ای شوند. کمر درد، گردن درد و کتف درد، اولین نشانه های این مسأله هستند که نباید به آن ها بی اعتنا باشید.

شما خانم ها اگر به دنبال هدیه ای شکیل و کاربردی برای مردتان می گردید، در صورتی که مرد شما به صورت مداوم مجبور به استفاده از کیف می باشد، خرید یک کوله خوب می تواند به او در جا‌به‌جایی لب تاب و سایر لوازم شخصی اش کمک فراوانی کند و از طرفی از سلامتی او محافظت کند تا خدایی نکرده به مشکلاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم مبتلا نشود. کوله پشتی می تواند یک گزینه بسیار قوی به عنوان کادو ولنتاین پسرانه باشد.

6- کیف پول

در اینکه بهترین کیف پول از لحاظ جنس، کیف پول چرمی است شکی وجود ندارد. اما کیف پول چرم را فارغ از زنانه یا مردانه بودنش می توان به دو دسته زیر تقسیم نمود:

  1. کیف پول چرم طبیعی (کیف پول چرم اصل)
  2. کیف پول چرم مصنوعی (کیف پول چرم صنعتی)

این دو با هم یکسری تفاوت ها دارند. اما به دلیل وجود افرادی با سلیقه های مختلف، کیف پول چرم انواع گوناگونی دارد تا هر شخص بتواند در میان تنوع بالا، کیف پول چرم دلخواه خود را شناسایی کرده و خرید نماید. این علتی است که کیف پول را به یکی از بهترین گزینه های کادو ولنتاین پسرانه تبدیل کرده است. از انواع کیف پول های چرم متداول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیف پول چرم جیبی
  • کیف پول چرم کتی
  • کیف پول چرم دو لت
  • کیف پول چرم سه لت

شما خانم ها می توانید با توجه به نیاز همسرتان و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی او یکی از انواع کیف پول های چرمی را برای او تهیه کنید. این بهتین کادو ولنتاین پسرانه به حساب می آید. زیرا او همیشه این کیف را به همراه دارد و باعث می شود در هرزمشان و هر مکان به یاد شما باشد. به همین دلیل است که معتقدیم ست هدیه مردانه یکی از بهترین و پر کاربردترین هدایا برای هر پسری می باشد.

7- دفتر خاطرات

این هدیه با همه هدیه ها فرق می کند! شاید با خود بگویید خوب دادن یک دفترچه خاطرات به مردمان اصلا کار جذابی نیست ! بله، شما درست می گویید اما مقصود ما از واژه دفتر خاطرات به عنوان کادو ولنتاین پسرانه این نبود. خانم هایی هستند که در طول روزمرگی های خود به نوشتن اتفاقاتی که برایشان در طول روز می افتد می پردازند.

حال شما به این فکر کنید که روز آشنایی با طرف مقابل تان، چه حس و حالی داشتید. خجالت نکشید ، این دفتر از هزاران هزار کادو گران قیمت برای طرف مقابل تان با ارزش تر خواهد بود، زیرا باعث می شود او متوجه حس علاقه و محبتی که میان شما وجود دارد بشود و از طرفی شما را بهتر بشناسد. این ایده را حتما امتحان کنید. حتی می توانید از شب ولنتاین امسال تا سال بعد برایش بنویسید و این دفتر را شب ولنتاین سال بعد به او تحویل دهید.

8- عطر و ادکلن

عطرها برای ایجاد احساسات خوب بین مردم, درمان و بهبود روابط زناشویی مفید هستند. حس بویایی بر روی بخش راست نیم کره مغز که عواطف و احساسات و خلاقیت را کنترل می کند، تاثیر دارد و عطرها هم تاثیر مثبتی بر روی این قسمت از مغز می گذارند. بو های شیرین بر روی رفتار انسان ها تاثیر می گذارد و یک نوع روان درمانی محسوب می شود. اسانس های اساسی که در عطرها موجود می باشد برای درمان مشکلات فیزیکی و عاطفی و هورمونی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این موارد هدیه دادن عطر و ادکلن به عنوان کادو ولنتاین پسرانه باعث می شود با استفاده کردن طرف مقابل تان از آن هم شما حس خوبی داشته باشید و هم او در هرجا و مکانی به یاد شما بی افتد. از هدیه دادن عطر و ادکلن غافل نشوید؛ فروشگاه های اینترنتی معتبری برای خرید عطر و ادکلن اورجینال با بهترین قیمت در ایران وجود دارند، که یکی از معروف ترین و نام آشنا ترین آن ها فروشگاه اینترنتی کادولین می باشد.

9- جعبه موزیکال

جعبه موزیکال یا موزیک باکس یکی از دکوری های جذاب و همچنین هدیه بیاد ماندنی است که میتونید به عزیزانتون هدیه بدید همچنین ضمن ایجاد یک دکور جذاب از قابلیت پخش موزیک آن ها نیز استفاده کنیم و با چرخاندن آن از موزیک دلنشینی که نواخته می شود لذت ببرید.

جعبه موزیکال کوکی یکی از محبوب ترین مدل های جعبه موزیکا می باشد و مکانیزم موزیک باکس کوکی به این شکل است که شما کوک مخصوص آن را چرخانده و بعد از رها کردن آن به صورت خودکار موسیقی از باکس پخش می شود. شاید با خود بگویید این کادو ولنتاین پسرانه نیست! اما اشتباه نکنید. نوا ها از خود خاطره برجا می گذارند و به این ترتیب شما می توانید در ذهن طرف مقابل تان خاطره سازی کنید.

10- فندک شخصی

یکی از هدیه هایی که کم تر آقای جوان یا جا افتاده ای از گرفتن آن، ممکن نیست خوش حال نشود فندک است. البته نباید که مرد مورد نظرتان حتما سیگاری باشد خیر بلکه گاها بعضی از فندک ها به قدری زیبا هستن که هر آقایی علاقه دارد یکی از آن را داشته باشد.

شما با تهیه یک فندک با کیفیت و اصلی و از طریق حک کردن اسم شخص مقابل تان روی بدنه فندک و یا حک کردن نشانه ای به خصوص می توانید این کادو زیبا را به او هدیه دهید و خیالتان راحت باشد که این هدیه همیشه او را به یاد شما می اندازد. یادتان باشد تنوع در نوع کادو ولنتاین پسرانه می تواند در بردارنده بازخوردهای فوق العاده ای باشد.

11- بافتنی

تعجب نکنید به این فکر کنید که طرف مقابل چه مقدار خوش حال می شود وقتی شما از چند ماه قبل از این روز برای اینکه یک کادو ولنتاین پسرانه بی نظیر به او بدهید به سمت یادگیری بافتنی رفته اید و با قلاب بافی ، بافتن کلاه و … را آموخته اید. این هدیه علاوه بر ارزش بالایی که برای آن پسر خواهد داشت به نوعی امضای شما نیز به حساب می آید. یادتان باشد، لباس بافتنی از این نظر جذابیت دارد که وقت زیادی صرف آن کرده‌اید و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌اید. اصلا کلاه و شالی که مادران برای فرزندانشان می‌بافند نماد عشق است. شما هم می‌توانید این کار را بکنید، کافی است از همین الان شروع کنید و روزی یک ساعت برای اینکار وقت بگذارید و نتیجه آن را در روز ولنتاین ببینید.

12- کنسول بازی

واسه آقایون فوتبال یعنی همه چیز! ندیدیم یا بهتره بگیم کم دیدیم آقایی علاقه به بازی کردن با کنسول های بازی را نداشته باشد. هنگامی که آقای جوان یا حتی پا به سن گذاشته ای دسته های بازی را به دست می گیرد و خودش را به نوعی محک می زند؛ باید متوجه شوید که آقایان در هر سنی که باشند و با هر سلیقه ای علاقه دارند تا بعضی از سرگرمی ها را تست کنند و به طبع در اغلب موارد از آن سرگرمی خوششان می آید و دیگر نمی توانند از آن دل بکنند. حال شما فکر کنید پسر های جوان چه شوقی پیدا خواهند کرد با هدیه گرفتن این کنسول های بازی. به راستی کنسول های بازی یکی از بهترین های کادو ولنتاین پسرانه به حساب می آید با اختلاف. این هدیه فراموش نکردنی خواهد بود.

13- تابلو نقاشی

خیلی از پسرها دوست دارند تا در اتاق خواب شان یا در اتاقی که در آن کار می کنند یک اثر هنری و زیبا داشته باشند تا آن را به دیوار اتاق بزنند و با دیدن آن انرژی و روحیه ای دوباره بگیرند. بسیاری از پسرها به نقاشی هایی با موضوع مناظر زیبا طبیعی علاقه مند هستند و آن ها را جزو شاهکار های زندگی می دانند. پس می توان تابلو نقاشی را به عنوان کادو ولنتاین پسرانه به پسری هدیه داد زیرا هم هدیه ای ارزشمند است و هم دارای ابعادی بزرگ. همچنین شما می توانید برای انتخاب این تابلو او را به نمایشگاه تابلو های هنری ببرید تا با سلیقه او بیشتر آشنا شوید و بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید.

14- هدفون یا هنذفری

در باره هدفون باید بگیم قبل‌تر‌ها اگر کسی را با هدفونی روی گوشش می‌دیدیم، شک نداشتیم در حال موزیک گوش کردن است اما چند سالی است که با رشد پادکست‌ها و رونق کتاب‌های صوتی، تعداد هدفون‌ به‌گوش‌ها هم بیشتر شده است. استفاده از هدفون برای مکالمه، بازی یا ابزار کار باعث شده این گجت مشتریان زیادی داشته باشد. قطعا هدفون یک کادو ولنتاین پسراه تمام عیار است. زیرا کمتر پسری را دیده ایم که از داشتن یک هدفون خوب و کاربردی ناراضی باشد.

البته با پیشرفت روز به روز تکنولوژی هندزفری‌های بلوتوثی هم جایگاه ویژه ای در میان جوانان پیدا کرده اند. پس شما در انتخاب این هدیه دستتان بسته نیست! بسته به نوع کاربری طرف مقابل تان می توانید بهترین گزینه را برای او انتخاب و خریداری کنید.

15- پازل عکس

اگر فردی که برای او قصد خرید کادو را دارید از افرادی می باشد که خاطرات در ذهن او به راحتی نقش می بندد، چه بهتر است که یکی از عکس های دو نفره تان را با طرحی دلخواه بدهید تا برای شما روی پازل تان چاپ کنند و این هدیه را برای او تبدیل به کادویی کنید که برای خلق شدن آن تکه تکه های پازل را در کنار هم بچیند تا تصویر نهایی نمایان شود و از آن لذت ببرد.

16- کیک خوشمزه

اگر هدیه خاصی مد نظرتان نیست، می‌توانید با تهیه یا سفارش یک کیک ولنتاین خوشمزه، لحظات عاشقانه خود را شیرین کنید. شاید این یک هدیه ماندگار برای عشقتان نباشد اما مطمئناً طعم آن تا مدت‌ها در خاطرش خواهد ماند. سعی کنید یک کیک با طعم مورد علاقه همسرتان تهیه کنید و از تزیین آن و نوشتن یک پیام عاشقانه روی آن غافل نشوید.