تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

دیدنی های گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری اسپانیا

اسپانیا دومین کشور بزرگ در صنعت گردشگری جهان محسوب می شود. و در سال 2018 دومین نرخ جذب توریست را داشته است. دیدنی های این کشور کم نیست، از سواحل رویایی گرفته تا مناطق تاریخی و مذهبی، موزه ها، قصر ها و خیابان های جذاب، همگی سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر نقاط جهان هستند. معماری اسپانیا شما را شگفت زده می کند. در این کشور شاهکارهای معماری و بناهای منحصر به فرد از دوره‌های تاریخی مختلفی وجود دارند که هر بیننده ای را غافل‌گیر می کند. در اینجا به 5 جاذبه توریستی اسپانیا اشاره می کنیم و در آینده سایر جاذبه های گردشگری اسپانیا رو نیز معرفی خواهیم کرد.

پارک گوئل در

پارگ گوئل

پارک گوئل یکی از محبوب ترین جاذبه های بارسلونا ست، پارکی که روی تپه های مشرف به شهر قرار گرفته و چشم اندازهای جذابی از شهر دارد. این پارک توسط آنتونی گائودی، یکی از معروف ترین معماران اسپانیایی طراحی شده و تاریخچه ی جذابی دارد. 

جزایر قناری

جزایر قناری در اسپانیا

جزایر قناری (Canary Islands) یا جزایر کاناری یکی از مناطق خودمختار کشور اسپانیا است. این منطقه شامل یک مجمع‌الجزایر در اقیانوس اطلس می‌شود که نزدیک‌ترین آن‌ها حدود ۱۰۸ کیلومتر با خشکی فاصله دارد. ولی جالب است بدانید این فاصله تا کشور اسپانیا نیست، بلکه با خشکی‌های قاره آفریقا است مرکز این منطقه شهر سانتا کروس تنریف  است. ریشه لاتین قناری به معنای سگ است و گران کاناریا که سومین جزیره بزرگ در میان جزایر قناری است، سگ‌های بزرگ (وحشی) معنی می‌دهد. در واقع رومیان این نام را به دلیل وجود تعداد زیادی از این سگ‌ها در این منطقه، به آن داده‌اند. گفتنی است، نام پرنده قناری هم از همین منطقه گرفته شده است.

همچنین بخوانید: بهترین و پرفروش ترین کتاب های جهان

پلازا مایور

 شهر پلازا مایور

میدان پلازا مایور یکی از معروف ترین دیدنی های اسپانیا  است و تاریخی غنی دارد که به صدها سال پیش برمی گردد. این میدان خواستگاه اتفاقات و جشن های زیادی بوده است و به همین خاطر جنبه تاریخی مهمی در کشور اسپانیا دارد و البته که از دیدنی های مهم اسپانیا هم هست

ساحل لاکنچا

ساحل لاکنچا در کدام کشور است؟

ساحل لاکونچا در خلیجی با همین نام در شهر سن سباستین قرار دارد. با آب کم‌عمق و سواحل شنی، از این منطقه به‌عنوان یکی از مشهورترین سواحل شهری در اروپا یاد می‌شود. با ۱۳۵۰ متر طول و عرض متوسط ۴۰ متر، لا کونچا ساحلی بزرگ به‌شمار می‌رود و در تمام فصول سال برای پیاده‌روی عالی است. همچنین با آبی شفاف و تمیز، این ساحل برای شنا در تابستان‌ها گزینه‌ای ایده‌ال محسوب می‌شود. این ساحل یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا است.

قصر آلکازار _ سویل

قصر سویل در کدام کشور است؟

برای هر گردشگر عجیب خواهد بود که در قلب شهر سویل اسپانیا یک قصر با ساختار شرقی را تماشا کند. قصر آلکازار (Real Alcázar) سویل یکی دیگر از نمونه‌های حضور معماری شرقی و اسلامی در کشور اسپانیا است و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین قصرهايی شناخته می‌شود که هنوز هم مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قصر در زمان تاریخ خود دوره‌های مختلفی را تجربه کرده است.