تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

خرید عمده کاندوم با بهترین قیمت | فروش عمده محصولات زناشویی

خرید عمده کاندوم
خرید کاندوم

فروشگاه اینترنتی کادولین یکی از قدیمی ترین فروشگاه های فروش کاندوم در ایران است. کادولین به دلیل تامین مستقیم و بدون واسطه محصولات زناشویی از کارخانجات و شرکت‌های مادر می‌تواند امکان خرید عمده کاندوم با قیمت بسیار مناسب را برای شما مشتریان گرامی فراهم سازد. با توجه به رشد کسب و کار های اینترنتی و افزایش وبسایت ها و پیج های اینستاگرام در زمینه فروش محصولات زناشویی، کادولین جهت کمک به این بازار اقدام به فروش عمده کاندوم کرده است. علاوه بر این موضوع پیدا کردن مرکز معتبر خرید کاندوم به صورت عمده یکی از دغدغه های داروخانه ها ، فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی ، هایپرمارکت ها ، مراکز بهزیستی کشور ، درمانگاه ها ، مراکز بهداشت ، سوپر مارکت ها، مراکز ترک اعتیاد، کالا و تجهیزات پزشکی و… است.

برای خرید عمده کاندوم کافی است درخواست خود را در فرم زیر برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. یا اینکه با شماره 09108790507 تماس گرفته یا در واتساپ پیغام بگذارید.

[contact-form-7 id=”37778″ title=”فرم تماس 1″]

خرید عمده کاندوم از کادولین چه مزیت هایی دارد؟

1- تضمین بهترین قیمت

به دلیل تامین مستقیم و بدون واسطه، امکان خرید عمده کاندوم با قیمت بسیار مناسب را برای شما مشتریان گرامی فراهم شده است. هر چه مقدار خرید شما بالاتر باشد قیمت ارائه شده از طرف ما پایین تر خواهد بود.

2- محصولات اصل

تمام محصولات کادولین دارای مجوز بهداشت و تجهیزات پزشکی می باشد و مستقیما از کارخانه تولید کننده خریداری می شود.

3- تاریخ مصرف طولانی

خرید های ما از کارخانه ها به روز می باشد و محصولی که به شما تحویل می دهیم جدیدترین تولید شرکت است و تا حداقل تا 4 سال تاریخ دارند.

4- بیشترین تنوع کاندوم

کادولین دارای بیشترین تنوع کاندوم در بین تمام فروشگاه های اینترنتی است.

فروش عمده کاندوم

فروش عمده کاندوم به داروخانه های کشور

کادولین افتخار همکاری با تعدادی از داروخانه های کشور را دارد. ما یکی از تامین کنندگان کاندوم فضایی در داروخانه ها هستیم. این محصول منحصر به فرد و پرفروش را در هر داروخانه ای نمی توانید پیدا کنید. اگر قصد خرید عمده کاندوم فضایی را دارید با ما در تماس باشید.

خرید کاندوم برای سونوگرافی ها

کلینیک ها و مطب های سونوگرافی کاندوم با کیفیت و ارزان خود را می توانند از کادولین تهیه نمایند.