تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

خرید محصولات بهداشتی در اردبیل

خرید کاندوم در ایران
خرید کاندوم

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، امکان  خرید محصولات زناشویی در اردبیل را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در اردبیل کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر اردبیل با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

خرید کاندوم از کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

اردبیل

شهر اردبیل مركز استان اردبیل است و طول و عرض جغرافیایی آن به ترتیب 18و48 می باشد و ارتفاع شهر اردبیل از سطح دریا1311 متر میباشد.

شهر اردبیل به دو جهت اهمیت دارد: یكی به واسطه تجارت ابریشم كه در گیلان به دست می آید و دیگری مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی بافت شهر اردبیل بصورت تار عنكبوتی است كه به تبع آن اغلب خیابان های شهر به استثنای چند مورد منحنی شكل میباشد.

آب و هوای شهر اردبیل در زمستان سرد و در تابستان ها معتدل میباشد، بطوریكه در زمستان یكی ازسردترین شهرهای ایران می باشد. متوسط درجه حرارت سالانه شهر اردبیل 5/8 درجه است و این در حالی است كه حداكثر درجه حرارت تا 31 درجه سانتیگراد و حداقل مطلق 23 نیز گزارش شده است. همچنین بارندگی سالانه این شهر 344 میلیمتر و تعداد روزهای یخبندان در طول سال در حدود 151 روز میباشد.

اردبیل شهری صنعتی كشاورزی و توریستی و ترانزیتی است. شهر اردبیل علاوه بر قطب تجاری بودن به خاطر آثار باستانی و آب و هوای معدنی معروف می باشد. وجود صنایع دستی از قبیل سفالگری گلیم بافی، جاجیم بافی و قلاب دوزی نیز در شهر اردبیل به معروفیت آن افزوده است.در طول تاریخ اردبیل به نام‌های گوناگونی ازجمله دارالارشاد، دارالملک، دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس ملقب بوده‌ است.

شهر اردبیل دارای: ۱۰ شهرستان، ۲۵ بخش، ۲۴ شهر و ۶۶ دهستان می باشد. شهرستانهای اردبیل: خلخال، بیله‌سوار، پارس‌آباد، اردبیل، سرعین، کوثر، گرمی، مشگین‌شهر، نمین، نیر