تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

۸ دلیل که مردان نعوظشان را از دست می‌دهند

عدم نعوظ در مردان
خرید کاندوم

از دست دادن نعوظ هنگام رابطه جنسی می تواند برای یک مرد بسیار دردناک باشد. دلایل زیادی وجود دارد که سبب می شود مردا رابطه جنسی موفقی نداشته باشند که یکی از مهمترین آنها هدوم نعوظ مناسب الت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی است. در این مطلب قصد دارید 8 دلیل اصلی این موضوع را بررسی کنیم.

۱. اضطراب
دکتر ‘گری’ که متخصص س.ک.س و نویسنده‌ی کتاب “What About Me? Stop Selfishness From Ruining Your Relationship” است می‌گوید:
«فشار و استرس ناشی از این که بخواهید نعوظ شوید، در طول رابطه آن را حفظ کنید و همسرتان را ارضا کنید باعث می‌شود تا برای رسیدن به نعوظ در همان ابتدای کار نیز با مشکل مواجه شوید. در چنین مواقعی عجله نکنید و اجازه دهید همه چیز به آرامی پیش برود و میل جنسی و شهوت‌تان پله‌پله بیشتر شود تا بتوانید به نعوظ برسید. اگر همسرتان دچار چنین مشکلی است، تعریف و تمجید از آلت تناسلی اش می‌تواند تاثیرگذار باشد.»

اضطراب

۲. مستی
الکل باعث کاهش سرعت واکنش و عملکرد رشته‌های عصبی می‌شود که باعث می‌شود آلت تناسلی شریک جنسی تان به خوبی عمل نکند و برای رسیدن به ارگاسم با مشکل مواجه شود. الکل به نوعی باعث کسالت و خستگی بدن می‌شود.

۳. اضافه وزن
اضافه وزن و چاقی باعث اختلال در سیستم گردش خون و آسیب به رگ‌های خونی می‌شود. به همین دلیل رسیدن خون به آلت تناسلی برای حفظ نعوظ سخت‌تر می‌شود.

۴. مشکل فیزیولوژیکی و جسمی
بیماری‌های قلبی، دیابت، ام‌اس و… می‌تواند ارسال پیام‌های عصبی‌ای که موجب نعوظ می‌شود را با مشکل مواجه کند. در بعضی موارد می‌توان با مصرف دارو این مشکل را برطرف کرد ولی بهتر است درمورد هر بیماری‌ای که ممکن است روی نعوظ‌تان تاثیرگذار باشد با پزشکتان صحبت کنید.

۵. سیگار
دکتر گری می‌گوید: «سیگار کشیدن روی سیستم چرخش خون اثر منفی می‌گذارد و باعث تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شود. یادتان باشد که برای نعوظ به جریان خون نیاز دارید! پس با سیگار خداحافظی کنید.»

سیگار و مشکلات نعوظ

۶. تستوسترون پایین
سطح هورمون تستوسترون به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابد که باعث کاهش موهای بدن، مشکلات نعوظ و… می‌شود. خوشبختانه این مورد را می‌توان به سادگی با مصرف مکمل‌های دارویی برطرف کرد.

۷. عوارض جانبی داروها
مصرف دارو برای بدن مثل قمار می‌ماند. شاید دارویی قسمتی از بدنتان را درمان کند ولی داروها دارای عوارضی نیز هستند.
دکتر گری می‌گوید: «اگر دارویی که مصرف می‌کنید سطح تستوسترون خون‌تان را کاهش می‌دهد قاعدتاً میل جنسی‌تان نیز کاهش می‌یابد. بعضی داروها سطح انرژی‌تان را کاهش می‌دهند و یا باعث خواب آلودگی و حتی اضافه وزن‌تان می‌شوند، همه‌ی این موارد بر احساسات و انرژی بدتان تاثیرگذار است که می‌تواند رسیدن به نعوظ و حفظ آن را برایتان سخت‌تر کند.»

۸. فشار روانی و استرس
قبض‌های عقب‌افتاده، رئیس بداخلاق یا مشکلات عاطفی و… می‌تواند رسیدن به نعوظ را برای فرد سخت کند. شاید خود مشکل مسئله‌ی جدی‌ای نباشد ولی این امّا و اگرها و و نگرانی‌هاست که وضعیت را بدتر می‌کند. حتی اگر مشکلات و مسائل فرد نیز برطرف شود شاید چند وقتی طول بکشد تا فرد به حالت اولیه‌ی خود برگردد.