تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

کاندوم ساگامی اصل با بهترین قیمت

کاندوم ساگامی ژاپن
خرید کاندوم

کاندوم ساگامی بعنوان نازکترین کاندوم جهان شناخته می شود. متخصصان ژاپنی با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز موفق به تولید نوعی کاندوم شدند که فقط 0.02 میلیمتر ضخامت دارد و از جنس پلی اورتان است. علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی است. افرادی که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند عدم انتقال گرما را دلیل اصلی این موضوع ذکر کرده اند. اما کاندوم ساگامی با ضخامت کمتر از ۰٫۰۲ میلیمتر به راحتی گرما را حین رابطه انتقال می دهد و تجربه ای متفاوت از رابطه جنسی با کاندوم رو برای شما رقم خواهد زد.

ویژگی های کاندوم ساگامی

کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد.
کاندوم ساگامی به دلیل ضخامت فوق العاده کم خود قابلیت اتنقال گرمای بدن به طرف مقابل را دارد.
هر چند استجکام این کاندوم بسیار بالا است اما به دلیل نوع چینش مولکول های اورتان دارای سطحی بسیار نرم و صاف می‌باشد.
این محصول قابلیت بالا در سازگاری با بدن دارد و هیچ گونه بویی ندارد.
شفافیت بالای اکاندوم ساگامی باعث می شود تا تحریک چشمی به صورت کامل اتفاق بیفتد.

با کاندوم ساگامی فقط 0.02 میلیمتر فاصله خواهید داشت.

هر چند استحکام این کاندوم بسیار بالا است اما به دلیل نوع چینش مولکول های اورتان دارای سطحی بسیار نرم و صاف می‌باشد. این محصول قابلیت بالا در سازگاری با بدن دارد و هیچ گونه بویی ندارد.

اگر قصد بر قراری یک رابطه ی جنسی ایمن و محافظت شده را دارید و یا از دردسر های بارداری ناخواسته فراری هستید اما از طرف دیگر دوست دارید یک رابطه جنسی با احساس کامل و بدون کاندوم رو تجربه کنید ، خرید کاندوم ساگامی ژاپن بهترین گزینه است.

اگر به دنبال کاندومی با کیفیت جهانی هستید حتما ساگامی را امتحان کنید. در بازار فعلی ایران که تمامی کاندوم ها در داخل کشور تولید می شوند و عمدتا کیفیت بالایی ندارد، کاندوم ساگامی یک محصول فوق العاده با کیفیت است.

خصوصیات منحصر بفرد کاندوم ساگامی

جنس: پلی اورتان ماده ای است که پمپ‌های قلب مصنوعی و لوله های انتقال خون از جنس آن می‌باشند، لذا با شرایط بدن سازگار بوده و کاملا بدون عارضه می‌باشد.

ضخامت: کمترین ضخامت کاندومهای لاتکس ۰٫۰۴۶ میلی متر و کاندومهای پلی اورتان ۰٫۰۲ میلی متر می باشد.

مزایای پلی اورتان نسبت به لاتکس

پلی اورتان گرما را بهتر از لاتکس هدایت می‌کند.
مدت زمان بیشتری می‌توان کاندوم های پلی اورتان را نگهداری کرد. علاوه بر این سازگار با لغزنده کننده های پایه روغن (نامحلول در آب) میباشد. اما لاتکس تنها با لغزنده کننده های پایه آب (محلول در آب) سازگاری دارد.
برای افرادی که به لاتکس حساسیت (آلرژی) دارند بسیار مناسب می باشد.
برخلاف لاتکس کاملا بی بو است.
بسیار نرمتر و نازک تر از لاتکس است.
شرایط نگهداری آن آسانتر از لاتکس است. پلی اورتان را میتوان در حرارت بالاتر نیز نگهداری کرد. (البته نه زیاد بالا)

درصد اثر بخشی کاندوم ساگامی

میزان کارایی این فرآورده چنانچه بطور مداوم و صحیح از آن استفاده گردد، به ۹۸ درصد می‌رسد. این در حالی است که اثر بخشی کاندوم های لاتکس در جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی 97 درصد می باشد.

درباره شرکت تولید کننده و مجوزها

کلیه کاندوم های پلی اورتان در کارخانه ای متعلّق به شرکت ساگامی ژاپن در کشور مالزی تولید شده که از بالاترین تکنولوژی برخوردار می باشد. احداث این کارخانه در سال 1997 و پس از تکمیل مطالعات R&D در ژاپن بوده است.

در سپتامبر 2003 گواهی های ISO9001 و ISO3485:2003 توسط مراجع مربوطه صادر گردید. هر چند در حال حاضر استاندارد جهانی مدونی در خصوص کنترل کاندوم های پلی اورتان وجود ندارد و سازمان ISO در حال بحث و بررسی درباره آن می باشد ولی سه آزمایشگاه بین المللی و معتبر با انجام آزمایشات بسیار دقیق کیفیت این کالا را تایید نموده اند.

همچنین بر اساس استاندارد های تدوین شده در آمریکا و نیوزلند در خصوص کیفیت کاندوم، کاندوم های پلی اورتان حائز کلیه شرایط استاندارد و کیفیت لازم می باشند.

اگر هنوز در خرید کاندوم ساگامی شک دارید، پیشنهاد می کنیم نظر خریداران این محصول را بخوانید.