تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

7 نشانه حساسیت به کاندوم

حساسیت به کاندوم
خرید کاندوم

برای آنکه از حساسیت به کاندوم مطمئن شویم ابتدا بایستی علائم آن را بدانیم . هر خارش و قرمزی نمی تواند نشانه واکنش آلرژیک اندام تناسلی به استفاده از کاندوم باشد.

در اکثر مواقع حساسیت به لاتکس به مرور زمان و بعد از بار‌ها قرار گرفتن در معرض این ماده بروز می‌کند. به علاوه حساسیت به لاتکس در بین کارمندان بیمارستان‌ها و مراکز مراقبتی بیشتر است. در ادامه با جزئیات بیشتری به مسئله حساسیت به کاندوم پرداخته می‌شود.

نشانه های جدی حساسیت به کاندوم

کاندوم ها یکی از رایج ترین لوزام و راههای پیشگیری از بارداری است که به دلیل حسایت استفاده از این روش بایستی نکاتی را راجع به استفاده و دقت های لازم در این رابطه بدانید. علاوه بر آن یکی از بهترین راه های محافظت از خود مقابل انتقال بیماری های جنسی استفاده از کاندوم است اما اگر شخصی بدنش کاندوم را رد کرد چه کنیم؟

حساسیت به کاندوم باعث خارش اندام تناسلی می شود که هم در خانم ها و هم در آقایان اتفاق می افتد. اگر بعد از استفاده از کاندوم خارش اندام تناسلی بالا رفت علت آن حساسیت به کاندوم است.

اگر به موارد زیر حساسیت داشته باشید، بیشتر در معرض حساسیت به لاتکس و کاندوم خواهید بود:

آووکادو
موز
کیوی
شاه بلوط
گوجه فرنگی
فلفل دلمه‌ای
سیب زمینی

7 نشانه حساسیت به کاندوم

1- اگر به ندرت از کاندوم لاستیکی استفاده کنید تاثیری ندارد. استفاده مکرر آن باعث عکس العمل پوست مثل خارش، تاول و قرمزی می شود.

2- اگر شما خانمی هستید که تجربه سوختگی اندام تناسلی تان در استفاده از کاندوم لاستیکی دارید، این خود می تواند نشانه حساسیت به کاندوم باشد.

3- اگر شما مردی هستید که از حساسیت لاستیکی رنج می برید، ممکن است بعد از استفاده از کاندوم سوختگی ناحیه تناسلی را تجربه کرده باشید.

4- در برخی موارد خارش در پی سوختگی اتفاق می افتد و ممکن است اندام قرمز به نظر برسد. اندام را نخارانید چون ممکن است بدتر شود.

5- در بیشتر موارد احساس خارش شدید است. در زنان احساس خارش اطراف اندام جنسی ایجاد می شود و در مردان در بنیان مردانگی و shaft ایجاد می شود. اگر شخصی از این شرایط رنج آورد ببرد و از راه دهان ارتباط جنسی برقرار کنند، ممکن است روی لبها و زبان و حتی گلو اتفاق بیافتد. در واقع این ناحیه از پوست که در معرض کاندوم است را درگیر میکند.

6- در برخی موارد روی پوست تاول ایجاد می شود، این نتیجه تلاش سیستم ایمنی بدن مقابل محافظت پوست از حساسیت است. پزشکان بر این باورند که تاول را هیچ وقت نباید ترکاند.

7-  اگر واکنش شدید باشد، نشانه های دیگر مثل درد قفسه سینه، ضربان تند قلب، نفس نفس زدن و ورم لب می تواند اتفاق بیافتد که در برخی مواقع مرد برای درمان سریع راهی بیمارستان می شود.

راهکار مقابله با حساسیت به کاندوم

به جای استفاده از کاندوم هایی که از لاتکس تولید می شود از کاندوم های پلی اورتان استفاه کنید. کاندوم ساگامی ژاپن نازک ترین کاندوم جهان از جنس پلی اورتان می باشد.

ویژگی های کاندوم ساگامی ژاپن :

  • نازک ترین کاندوم جهان
  • فوق العاده نازک با ضخامت 0.02 میلی متر
  • مقاوم ترین کاندوم جهان از نظر استحکام در مقابل پارگی
  • بدون ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی
  • بدون بوی نامطبوع لاتکس
  • مناسب برای کسانی که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند
  • مناسب برای کسانیکه بدنبال تجربه جدیدی از رابطه هستند
  • انتقال گرمای بدن شما به شریک جنسی تان
  • تجربه جدیدی از لذت جنسی بدون احساس وجود کاندوم