تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

نیپلگاسم چیست؟

خوردن سینه زنان نیپلگاسم ارگاسم
خرید کاندوم

نیپلگاسم یا ارگاسم از طریق خوردن سینه زنان یک واقعیت علمی است که برای اغلب خانم‌ها ممکن است اتفاق بیافتد. نوک پستانها در هنگام تحریک جنسی بسیار حساس شده و سریع سفت و بزرگ می‌شوند و اگر در هنگام رابطه زناشویی مرد بداند که چطور همسر خود را تحریک کند، زن ممکن است از طریق تحریک نوک پستان به ارگاسم بسیار خوبی برسد. این نوع از ارگاسم لذت متفاوتی را برای طرفین ایجاد خواهد کرد به طوریکه برخی از زوجین بخصوص خانم ها تمایل بسیار زیادی به انجام آن دارند.

توجه: تحریک نوک پستان در خلال 3 ماه آخر دوران بارداری ممنوع می باشد زیرا باعث افزایش هورمون اکسی توسین در بدن و انقباض رحمی و سرانجام زایمان زودرس می شود.

اهمیت پیشنوازی قبل رابطه در اسلام

قبل از اینکه به ادامه مطلب بپردازیم دو حدیث از امام معصوم نقل می کنیم که نشان می دهد چقدر پیشنوازی قبل رابطه از اهمیت بالای برخوردار است. متاسفانه خیلی از زوجین به دلیل عدم آگاهی خود را از ارگاسم و لذت جنسی محروم می کنند.

حضرت امیر (ع) فرمود: وقتی کسی خواست با همسرش همبستر شود با عجله رفتار نکند که زنها نیز حاجتی دارند.

امام رضا(ع) فرمود: «با همسرت آمیزش مکن، مگر این که با او بازی کنی و زیاد هم بازی کنی و دو پستان او را بفشاری؛ چون چنین کنی، … شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از او می‌خواهی (یعنی تفاهم و هماهنگی میان شما حاصل می‌شود و هر دو از نظر جنسی ارضا می‌شوید.)
منبع: سفینه البحار ج 1 باب جمع

نقاط حساس بدن زن

طبیعتاً زنها در مقایسه با مردها اطلاعات بیشتری در مورد نقاط شهوت انگیز بدنشان برای رابطه جنسی دارند. شاید علت این امر علاقه آنها به بازی و معاشقه قبل از انجام نزدیکی باشد که باعث کشف سایر مناطق لذت آور بدنشان می شود. خوردن سینه توسط همسر یا شریک جنسی سبب تحریک زیاد خانم ها می شود به همین دلیل و با توجه به یکی از احادیث بالا ، در رابطه جنسی هیچگاه عجله نکنید و مستقیما به سراغ اصل موضوع نروید. در ادامه این نقاط حساس را بررسی می کنیم.

1- سینه : تقریباً تمام زنها موافق هستند که نوک سینه را می توان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن و از تحریک کننده ترین قسمتها دانست. ولی به شرطی که همسرشان بداند چه طور با آن ها زنش را تحریک کند. خيلی از آقایان بر اساس تجربه به مرور زمان امکان دارد خورن سینه را یاد بگیرند و بدانند چه طور نوک سینه همسرشان را تحریک کنند ولی خيلی ها هم اصلاً نمی دانند چه طور این کار را بکنند.

یکی از ظریف ترین و مهم ترين رفتارهای مردها در رابطه زناشویی همین هست. زن ها امکان دارد گاهی از خشونت و رابطه های جنسی خشن لذت ببرند ولی کم تر زنی است که دوست داشته باشد همیشه این چنین روابط جنسی خشن داشته باشد. خوردن سینه و تحریک نوک سینه زنان نیاز به ملایمت و حرکات ظریف دارد. حرکت آهسته دورانی زبان بر روی نوک پستان براي زنان بسیار لذتبخش تر هست تا این که مانند یک بچه شیرخواره با پستان مادر رفتار شود.

برای تحریک حداکثری خانم ها می توانید از کاندوم ژله ای خاردار استفاده کنید.

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم ژله ای سیلیکونی

2- سر: شاید یکی از ساده ترین و دل چسب ترین حرکات برای همسر شما این باشد که شما دستتان را لای موهای او ببرید و به تدریج با انها بازي کنید. پوست سرش را نوازش کنید.

3- گردن : بوسیدن آرام اطراف و پشت گوش و لاله گوش و همنیطور پشت گردن هم برای آقایان هم برای خانم‌ها بسیار لذتبخش هست بخاطر حساسیت و ضربان نبض در این ناحیه زنان بوسیدن این قسمت خيلی لذت می برند.

4- لبها : لبها را می توان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست و بوسیدن برای زنها احتمالا خيلی مهم تر و لذت بخش تر از مردها باشد. خيلی از مردها تأثير بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گرند ولی باید بدانند که لبها جز مهم ترين قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است. بوسیدن با عشق و آرام زنان را خيلی بیش از هر چیزی تحت‌تأثیر قرار مي دهد .

5- رانها: چه وی برهنه باشد یا لباسی برای رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش درون و بیرون رانهایش بپردازید.

6- دستها: دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شست به مهربانی کف دستش را نوازش کنید ضمن این که بقیه انگشتانتان هم زمان سمت ديگر دستش را نوازش می کند. آرام آرام به طرف پایین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

7- مچها: دستش را طورى بگیرید که کف دست به طرف بالا باشد، در حالی که از وقایع روزانه اش می پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. بعد از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.

8- گوشها : گوشها را از دست ندهید. به سراغ گوشش بروید و جمله اى مانند ”امشب شب توست، “ زمزمه کنید و بعد نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. بعد سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید.

9- شکم و ناف : زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خيلی لذت می برند. با نوک انگشتتان روی شکم و پیرامون ناف دایره بکشید. دستتون رو بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به طرف لگن بیارید. هیچوقت از بوسیدن شکم غافل نشوید. بوسیدن، مکيدن و لیسیدن ناف خانوما خيلی لذت بخش است.

10- زانوها :چه در حال عشق بازی باشید یا تنها شروع به نوازش کرده باشید، گذاشتن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آن ها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و بعد آن ها را از سمتى به طرف ديگر ببوسید.

11- پاها : چه به عنوان بخشى از عادت های عشق بازی یا آرامش بخشیدن به او بعد از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش آغاز کنید. به آرامى به طرف پنجه ها و بعد به طرف پاشنه بروید.

12- باسن: تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده می توانید آن را نوازش کنید. در هنگام شروع تحریک به تدریج و آهسته آهسته وهمزمان با تحریک شما، جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش می یابد. توجه داشته باشید که دست زدن به باسن هم باید به نرمی صورت بگیرد.

آموزش خوردن سینه توسط شوهر

ارگاسم از طریق خوردن سینه برای بسیاری از زنان انجام پذیر است. البته میزان آن به حساس بودن نوک پستان که می توان آن را افزایش داد، زمان صرف شونده و روش صحیح خوردن سینه بستگی دارد. که توضیح خواهیم داد. روش ارگاسم پستان این است که به طور مداوم با پستانها و نوک آنها بازی کرد وآنها را مکید و ماساژ داد، ماساژ باید از اطراف پستان آغاز شود ونهایتاً به نوک آن ختم شود این عمل می تواند با دست یا با دهان انجام شود اما بهتراست با هردو انجام شود.

فکر کنید که بچه هستید و می خواهید از سینه ها شیر بخورید و با پستان ها بازی کنید. بهتر است خود را به نوک سینه محدود نکنید. هر دو سینه را در دست گرفته و مانند خمیر آن را بمالید. نوک سینه ها ببوسید، بمکید و آن را بخورید. فضای بین دو سینه هم جای خودش را دارد.

چند نکته کلیدی برای خوردن سینه

بازی کردن بوسیله زبان ولب نقش مهمی دارد و همچنین مکیدن نوک پستان بسیار مهم می باشد که باید این کار تداوم داشته باشد. حال چند نکته را در خصوص این موضوع با هم بررسی میکنیم :

نکته اول زمان است، زمان در این کار نقش اساسی دارد یعنی اینکه اگر شما برای اولین بار می خواهید ازطریق پستان به ارگاسم برسید باید زمان زیادی  صرف کنید تا به ارگاسم برسید، اما در دفعات بعد خیلی زود تر به ارگاسم می رسید به شرط آنکه این کار را تکرار کنید و رها نکنید.

نکته دوم اینکه زمان انجام این کار به آلت تناسلی خود دست نزنید وفقط روی پستان های خود تمرکز کنید.

نکته سوم: می توان پستان ها را بوسیله مواد لغزنده، لغزنده کرد که کمک زیادی به تحریک آنها می کند.

نکته چهارم: وقتی به ارگاسم رسیدید پستانها را باز ماساژ وفشار دهید زیرا هم لذت بیشتری می برید هم برای دفعات بعد پستان ها حساس تر شده وآمادگی بیشتری پیدا کرده وراحت تر به ارگاسم می رسید.
کافیست خانم‌ها همسر خودشان را در خوردن سینه بیشتر راهنمایی کنند تا به این حس لذت‌بخش برسند.