خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

آموزش به والدین برای رشد جنسی کودکان + فیلم

لوازم شخصی برقی

رسانه های جمعی و فضای مجازی بستر آشنایی ها و ارتباطات بسیاری که به یاری تکنولوژی ایجاد شده است چه نقشی در تربیت جنسی کودک ما دارد؟ پس از هفت سالگی چه نوع خطراتی زیست جنسی کودکان را تهدید می کند؟

div id=”15243859123835853″ style=”text-align: justify;”>

دختران در حدود 10-11 سالگی و پسران از 12-13 سالگی مرحله آخر از رشد جنسی را سپری می‌کنند. وظیفه والدین آگاهی پیداکردن از این دوران است و نحوه برخورد صحیح با تغییرات هورمونی و فیزیکی، حالات روانی و ویژگی‌های این سن.

باید بدانیم این مراحل با تامل وصبوری، آگاهی و تشویق و تنبیه به موقع و کمک گرفتن از مشاوران به سادگی و سلامت سپری می‌شود و کسی که باید روی آن کار شود و نیاز به آموزش و آگاهی دارد، ما والدین هستیم. چراکه بیشتر مواقع عامل و ریشه مشکلات فرزندان‌مان در خود ما است.
اگر پدرومادر نمی‌توانند به تنهایی این کار را برای فرزندشان انجام دهند یا روش درست برخورد با سوالات کودک‌شان را نمی‌شناسند باید از یک روانپزشک کودک کمک بخواهند. همچنین کودکانی که از لحاظ جنسی مورد سوءاستفاده یا نوعی از رفتار نامعمول قرار گرفته باشند باید توسط روانپزشک کودک معاینه شوند تا آنها با روش‌های خاص خود مانند بازی درمانی، نقاشی و گفت‌وگو مشکل آنها را حل کنند.