خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

بیوگرافی جواد عزتی

بیوگافی جواد عزتی
لوازم شخصی برقی

جواد عزتی متولد 20 دی 1360 متولد تهران است، در رشته تئاتر از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شده است. او حرفه خود را از سال 1375 در تئاتر آغاز کرده و سپس با ایفای نقش در سریال قصه های شبانه ساخته سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجریه کرده است. جواد عزتی در چندین فیلم پر فروش نظیر ماجرای نیمروز اکسیدان لاتاری آینه بغل و هزارپا که تا مدتی رکودار پرفروش ترین فیلم ایران بود،ایفای نقش کرده است او در سال 1397 پولسازترین بازگیر ایران بود،در سال 1400 او در مجموعه تلویزیونی زخم کاری ظاهر شد. در این مقاله قصد داریم چکیده ای از زندگی نامه محمدجواد عزتی را با شما در میان بگذاریم.

وضعیت تاهل جواد عزتی

یکی از داستان های جذاب زندگی جواد عزتی ازدواج او در سال ۱۳۸۵ با دختری به نام مه لقا باقری است. این زوج با هم همسن هستند. مه لقا باقری در دوران تحصیلش رشته کارگردانی در دانشگاه سوره را می خواند. وی یک روز از جواد عزتی تقاضا می کند تا در تئاتری که جواد عزتی مشغول به کارگردانی است، بازی کند ولی او چون مشغله داشته نمی توانست با مه لقا باقری همکاری کند ولی به او قول داد که تابستان آینده با وی همکاری کند و درست در همان تابستان، به قولش عمل کرد. آشنایی و همکاری این دو نفر تا زمانی ادامه داشت که بالاخره جواد عزتی به وی پیشنهاد ازدواج داد و او درخواستش را پذیرفت. این زوج با هم‌دیگر در سریالهایی مانند سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم۲ فعالیت داشتند.

عکس جواد عزتی و همسرش

همچنین بخوانید: معرفی فیلم نفس نکش همراه با تلیر

جوایز و افتخارات جواد عزتی

 جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم پارادایس از جشنواره چلسی آمریکا

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم ماجرای نیمروز جشنواره فجر سال ۹۵

 نامزد بهترین بازیگر مرد برای فیلم درمدت المعلوم در جشن حافظ

 نامزد بهترین بازیگر مرد برای فیلم زاپاس در جشنواره رنگین کمان چین

جواد عزتی

استعداد ویژه

یکی از مواردی که جواد عزتی در آن از استعداد بالای برخوردار است، تیپ سازی و خلق شخصیت ها با گریم سخت است. ایفای نقش بابا اتی در سریال قهوه تلخ یک نمونه بارز این ویژگی اوست.

استعداد های جواد عزتی

فعالیت های ویژه

او وقتی که ۱۵ سال داشت، به دنیای تئاتر وارد شد. طبق گفته هایش یک روز بطور تصادفی تست بازیگری می دهد و با چند نفر در همان مکان آشنا می شود و گروه تئاتر تشکیل می دهند. بعدها مشخص شد که تست بازیگری اش قلابی بوده ولی همان بهانه ای می شود تا وی به عرصه بازیگری وارد شود. گروه جواد عزتی و دوستانش به صورت کاملاً خودجوش به اجرای تئاترهای خیابانی مشغول بود و خیلی زود به اجرای صحنه در سالن تئاتر روی آورد.

فعالیت های جواد عزتی

فعالیت های تجاری

صاحب رستوران ترنج که در آن غذاهای فرنگی عرضه می شود، جواد عزتی می باشد. او در خیابان میرداماد یکی از شعبه های ترنج را در اختیار دارد. او همچنین کارگاه تجاری داشته ولی مسافرکشی یکی از مشاغل مورد علاقه او می باشد. بدین دلیل که با آدم ها و اقشار مختلف جامعه، هم معاشرت و هم صحبت می شود. همچنین یکی از تفریحات مورد علاقه اش، تماشای فیلم است. وی می گوید وقتی که فیلم می بیند هیچ چیز دیگری را نمی شنود.