خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

انواع کاندوم در بازار ایران

انواع کاندوم در بازار ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه کادولین بعد از سالها فعالیت در بازار اینترنتی و فیزیکی فروش انواع کاندوم و لوازم زناشویی با دغدغه های مشتریان کاملا آشنا می باشد. ما به درستی می دانستیم که مشتریان برای خرید انواع کاندوم و پرداخت در محل بسیار مشتاق هستند. ما بهترین محصولات بازار را که از دارای مجوز بهداشت و سازمان غذا و دارو می باشد عرضه کرده ایم.

خرید انواع کاندوم در ایران برای خیلی از زوج ها به خصوص زوج های جوان مشکل است. فروشگاه اینترنتی کادولین علاوه بر ارائه انواع کاندوم خاردار، کاندوم نازک ، کاندوم تاخیری و … با درج توضیحات دقیق در هر محصول و امکان مقایسه بین آنها، امکان انتخاب کاندوم مناسب و شرایط خرید آنلاین انواع کاندوم و پرداخت در محل را فراهم نموده است. شاید شما که در حال حاضر در حال مطالعه این مقاله هستید، با خود بگویید چگونه این کاندوم ها بسته بندی و ارسال می شود؟ آیا در صورتی که خودتان منزل نباشید یا حتی برای تحویل آدرس محل کار خود را وارد کنید؛ موقع تحویل باعث آبرو ریزی نمی شود؟ آیا معلوم می شود که شما چه چیزی سفارش داده اید؟

باید بگوییم تحویل فوری در تهران و ارسال پستی به سایر شهر ها در بسته بندی های کاملا محرمانه صورت می گیرد به طوری که اگر شما شخصا نتوانستید بسته خود را تحویل بگیرید، هیچ کس متوجه محتویات داخل بسته نشود.

در حال حاضر پرداخت در محل فقط ساکنین شهر تهران امکان پذیر می باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما رو با انواع کاندوم های موجود در بازار آشنا کنیم تا برای انتخاب و خریدکاندوم دچار سردرگمی نشوید.

اگر تا به حال کاندوم خریداری نکردید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چند مدل کاندوم وجود دارد و چه برندهایی کار تولید و توزیع کاندوم را انجام می دهند؟ اصلا تفاوت این کاندوم ها با یکدیگر چیست؟

آشنایی با انواع کاندوم

1- کاندوم خاردار

کاندوم خاردار یکی از انواع بسیار پر طرفدار کاندوم محسوب می شود. البته اینکه چه طرحی بیشترین احساس تحریک و لذت را برای شما و شریک جنسی تان دارد یک مسئله منحصر به فرد به شما و سلیقه ایست، اما کمتر کسی است که تا به حال از کاندوم خاردار استفاده نکرده باشد. بعد از کاندوم های کلاسیک و ساده ، کاندوم های خاردار اولین مدل هایی بودند که تجاری سازی شدند و دلیل اون چیزی نبود جز ایجاد تحریک فیزیکی بیشتر در رابطه،برای افزایش رضایت جنسی در زوجین و لذت بردن دو طرفه از رابطه جنسی.

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این چهار محصول از بهترین و پرفروش ترین انواع کاندوم خاردار در ایران می باشند. کاندوم خاردار ناچ کدکس ، کاندوم خاردار گودلایف ، کاندوم خار درشت کاپوت و کاندوم خاردار ایکس دریم که به ترتیب در بالا قرار گرفته اند همگی جزو کاندوم های خاردار هستند، اما کاندوم خاردرشت ناچ کدکس و کاندوم خار درشت کاپوت به دلیل داشتن خار هایی تا سه برابر درشت تر نسبت به مدل های خاردار معمولی از محبوبیت ویژه ای میان زوجین برخوردار اند.

2- کاندوم نازک

کاندوم نازک هم یکی از انواع بسیار پر طرفدار کاندوم محسوب می شود. فکر میکنید چرا بیشتر آقایان تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند ؟ آیا کاندوم واقعا لذت جنسی را کاهش می دهد؟ آیا استفاده از کاندوم باعث میشود گرما و حرارت رابطه را حس نکنید؟ پاسخ خیر است. اینها همگی نوعی بهانه به شمار می آید زیرا شرکت های معتبر سازنده کاندوم با ساختن انواع کاندوم های نازک با استفاده از لاتکس صددرصد طبیعی، این مشکل را برای کسانی که علاقه چندانی به استفاده از کاندوم ندارند، رفع کرده اند. کاندوم های نازک با انتقال حرارت و به علت استفاده تکنولوژی خاص در تولیدشان باعث میشوند، شما به هیچ وجه احساس استفاده از کاندوم را نکرده و فقط به لذت بردن دو طرفه در رابطه جنسی تان معطوف میشوید.

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این چهار محصول از بهترین و پرفروش ترین انواع کاندوم نازک در ایران می باشند. کاندوم نازک کاپوت ، کاندوم نازک گودلایف ، کاندوم خیلی نازک ناچ کدکس و کاندوم بسیار نازک ایکس دریم که به ترتیب در بالا قرار گرفته اند همگی جزو کاندوم های بسیار نازک در بازار ایران هستند،

البته قطعا می دانید که تنها کاندوم بسیار نازکی که در ایران وجود دارد کاندوم ساگامی می باشد. این کاندوم وارداتی که جنس آن از پلی اورتان می باشد، بسیار نازک و فوق العاده ایمن است. از مزیت های این کاندوم می توان به بی بو بودن آن و مقاوم بودن آن از نظر استحکام در مقابل پارگی و انتقال فوق العاده گرمای بدن شما به شریک جنسی تان اشاره کرد.

فوق نازک ترین کاندوم وارداتی موجود در ایران را از دست ندهید!

3- کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری هم یکی از انواع بسیار پر طرفدار کاندوم محسوب می شود. زیرا زود انزالی یکی از شایع ترین مشکلات زناشویی می باشد که به خصوص در میان ما ایرانی ها خیلی خیلی رایج است.برای درمان زود انزالی در آقایان راه های مختلفی وجود دارد و یکی از آسان ترین و موثرترین و سریع ترین روش های مقابله با انزال زودرس استفاده از کاندوم های تاخیری است. از این رو شرکت های معتبر سازنده کاندوم، انواع کاندوم های تاخیری را در مدل های مختلف تولید و توزیع کرده اند.

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این چهار محصول از بهترین و پرفروش ترین انواع کاندوم تاخیری در ایران می باشند. کاندوم تاخیری زیاد گودلایف، کاندوم دابل دیلی ناچ کدکس، کاندوم تاخیری مضاعف ایکس دریم و کاندوم تاخیری کاپوت 45 دقیقه که به ترتیب در بالا قرار گرفته اند همگی جزو کاندوم های فوق تاخیری در بازار ایران هستند. اما کاندوم تاخیری کاپوت 45 دقیقه به دلیل داشتن ماده تاخیری بیشتر، طرفداران بیشتری را به سمت خود کشیده است.

البته از این موضوع قافل نشوید برخی از کاندوم های تاخیری با استفاده از حلقه ای که در بدنه آن ها تعبیه شده است باعث تاخیر در انزال میشوند که از جمله معروف ترین و محبوب ترین آن ها میتوان به کاندوم Ring stop زنون اشاره کرد. این کاندوم هم از پرفروش ترین کاندوم های تاخیری در بازار ایران می باشد.

4- کاندوم عروسکی

کاندوم عروسکی هم یکی از انواع بسیار پر طرفدار کاندوم محسوب می شود.نام کاندوم عروسکی یا همان فاندوم نوعی از کاندوم است که برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی اغلب استفاده می شود.یکی از مواردی که سبب ایجاد بیشتر حس شادابی و سرگرمی در رابطه می شود استفاده از فاندوم است. این مدل برای افرادی که اولین رابطه خود را تجربه می کنند نیز توصیه می شود. شما با استفاده از این فاندوم ها دیگر حس استرس و اضطرابی در چهره نو عروسان نخواهید دید.فروشگاه کادولین عرضه کننده انواع کاندوم عروسکی با تحویل فوری در ایران می باشد.

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این چهار محصول از بهترین و پرفروش ترین انواع کاندوم عروسکی در ایران می باشند. کاندوم عروسکی طرح الاغ، کاندوم عروسکی مدل تخم مرغی خندان، کاندوم عروسکی مینیون و کاندوم عروسکی طرح بتمن که به ترتیب در بالا قرار گرفته اند، همگی جزو کاندوم های عروسکی پرطرفدار و جذاب هستند. همچنین باید در نظر داشته باشید برخی از این فاندوم ها مانند کاندوم عروسکی طرح بتمن مانند کاندوم های خاردار باعث ایجاد برانگیختگی جنسی دو برابر در خانم ها میشوند.

5- کاندوم فضایی

کاندوم فضایی هم یکی از انواع بسیار پر طرفدار کاندوم محسوب می شود. این دسته از کاندوم ها که به کاندوم های خار درشت شهرت یافته اند طرفداران بسیار زیادی دارند. در ایران نیز دو برند ایکس دریم و شادو تولید کننده کاندوم های فضایی هستند و این کاندوم را در پنج مدل اره ماهی، طوقی، شمشیری، چرخشی و دکمه دار تولید می کنند. البته کاندوم های فضایی ایکس دریم طرفداران بیشتری نسبت به کاندوم های فضایی شادو دارند.

علت نام گذاری این کاندوم ها به این روش این بوده است که هر مدل از آن ها دارای خارهایی منعطف و درشت هستند که در هر مدل به صورت خاصی روی بدنه کاندوم طراحی شده و شما با استفاده از این کاندوم ها سبب ایجاد حداکثر لذت در بانوان و تحریک نقطه جی شده و رسیدن به ارگاسم را برای یانوان سریعتر و آسان تر می کنید.

همان طور که در بالا مشاهده می کنید، این پنج محصول از بهترین و پرفروش ترین انواع کاندوم فضایی در ایران می باشند. کاندوم فضایی اره ماهی، کاندوم فضایی چرخشی، کاندوم فضایی دکمه دار، کاندوم فضایی شمشیری و کاندوم فضایی طوقی که به ترتیب در بالا مشاهده می کنید، همگی جزو پرطرفدارترین و جذاب ترین کاندوم های فضایی خاردرشت در ایران هستند. شما با استفاده از این کاندوم ها لذتی دو چندان از رابطه جنسی خود خواهید برد.

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم انواع کاندوم شامل کاندوم خاردار،کاندوم نازک ،کاندوم تاخیری و کاندوم عروسکی و کاندوم فضایی و … میشود،که این پنج دسته محبوب و پرطرفدار را به ترتیب شرح دادیم و برترین محصولات در هر دسته را هم معرفی کردیم.

حال نوبت به معرفی کامل کاندوم ها بر اساس برند های شرکت های سازنده کاندوم رسیده است. در اول مسیر خود قصد داریم تا شما را با انواع کاندوم های شرکت کاپوت آشنا کنیم.

بعد از معرفی دو محصول بسیار محبوب و معروف شرکت کاپوت یعنی کاندوم تاخیری کاپوت مدل ۴۵MINUTES و کاندوم خاردار درشت کاپوت مدل Big Dots در بالا نوبت به معرفی سایر محصولات این شرکت میرسد تا برای خرید این محصول انواع کاندوم ها را به خوبی بشناسید و به مشکل برنخورید.

1- کاندوم خاردار و شیاردار کاپوت مدل Orgasm Fire X3

یکی از انواع کاندوم های شرکت کاپوت مدل Orgasm Fire X3 می باشد که به کاندوم ارگاسم سه برابر معروف است و از سری محصولات جدید شرکت Kapoot می باشد.

این کاندوم به آقایان و خانم های سرد مزاج پیشنهاد می شود، کاندوم ارگاسم سه برابر کاپوت با داشتن سطحی خاردار و شیار دار باعث تحریک فوق العاده جنس مونث شده و کمک شایانی برای به انزال رسیدن سریعتر خانم ها توسط آقایان می کند.

2- کاندوم کاپوت مدل شکلات KAPOOT CHOCO CREAM

یکی انواع کاندوم های جدید این شرکت کاندوم شکلات کاپوت نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد.

این محصول دارای لوبریکانت فوق العاده مرطوب بوده که لذت جنسی را افزایش می دهد و دارای رایحه بسیار مطبوع شکلات که میل جنسی را افزایش میدهد. قطعا می دانید این کاندوم حس گرما را هم به خوبی منتقل می کند و این موارد باعث میشود رابطه ای وصف نشدنی را تجربه کنید.

3- کاندوم تاخیری کاپوت مدل Stay Hard

یکی از انواع کاندوم های شرکت کاپوت کاندوم سفت کننده کاپوت (کرگدن سرسخت) نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد.

این کاندوم کاپوت یکی از بهترین و مقاوم ترین محصولات جهت افزایش میل جنسی و افزایش قدرت نعوظ در آقایان بوده و تحریک کننده فوق العاده ای برای خانم ها به شمار می آید تمام این خواص عمدتا بخاطر وجود ماده ی نیاسین در کاندوم می باشد که گردش خون را در حین مقاربت راحت تر می کند و همچنین در انزال آقایان هم تاخیر ایجاد می کند، تا همراه با شریک جنسی شان همزمان به ارگاسم برسند.

4- کاندوم فوق العاده نازک کاپوت مدل MICROTHIN

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت کاندوم نازک کاپوت مدل (MicroThin) نام دارد و دارای چند ویژگی متمایز کننده از سایر محصولات می باشد.

افرادی که هیچ علاقه ای به پوشیدن کاندوم ندارند و یا دوست ندارند که شریک جنسیشان از کاندوم استفاده کند خرید کاندوم میکروتین کاپوت گزینه فوق العاده ای در جهت مصرف اینطور اشخاص از کاندوم میباشد. زیرا این کاندوم انتقال گرما در حین رابطه جنسی را به خوبی ایفا کرده و لذت جنسی طرفین را چندین برابر می کند.

5- کاندوم نازک کاپوت مدل Black

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت، کاندوم نازک کاپوت مدل (black) نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد. برای مثال لاتکس طبیعی خود کاندوم،مشکی رنگ است.

کاندوم مشکی کاپوت به خاطر سیاهی که به آلت تناسلی آقایان می دهد، جذابیت فوق العاده ای را از خود نشان میدهد. همچنین کاندوم تاخیری مشکی کاپوت حاوی رایحه بسیار مطبوع و تحریک کننده است و به خاطر داشتن مواد روان کننده یک رابطه ی دلچسب و آرام را تجربه خواهید کرد.

6- کاندوم تاخیری کاپوت مدل Viagris Delay

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت، کاندوم تاخیری کاپوت مدل (Viagris Delay) نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد. برای مثال کاندوم ویاگراس تاخیری حاوی لوبریکنت NI  و LA  و فرمولاسیون فوق العاده می باشد.

کاندوم کاپوت مدل Viagris Delay حاوی عصاره میوه برای افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی می باشد. پهنای این کاندوم ها زیاد بوده و یکی از محصولات بهداشتی برای زوجین می باشد که علاوه بر جلوگیری از بارداری ناخواسته، از ابتلا به بیماری های مقاربتی نیز پیشگیری می کند.

7- کاندوم تاخیری کاپوت مدل Max Delay

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت، کاندوم تاخیری کاپوت مدل Max Delay نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد. این کاندوم از لاتکس بسیار نازک و در عین حال محکم ساخته شده است و با رایحه ای که دارد باعث افزایش میل جنسی میشود.

از آنجایی که از هر 3 مرد یک نفر دچار مشکل زود انزالی است، بدین ترتیب افرادی که دارای مشکل زود انزالی هستند میتوانند با استفاده از این کاندوم تاخیری مضاعف کاپوت، زمان رابطه خود را افزایش داده و شریک جنسی خود را نیز به ارگاسم برسانند. این محصول یکی از بهترین محصول ها برای ایجاد تاخیر در انزال آقایان به حساب می آید.

8- کاندوم کاپوت مدل کلاسیک Classic

این بار نوبت به یکی از محصولات محبوب شرکت کاپوت رسیده است، که به کاندوم کاپوت مدل کلاسیک (Classic) معروف است. این کاندوم دارای ویژگی های خاصی می باشد. که این ویژگی دقیقا کلاسیک بودن است به عبارت دیگر این محصول ساده ترین مدل کاندوم است که سالهاست در جهان تولید می شود.

کاندوم کلاسیک کاپوت یکی از بهترین کاندوم های کلاسیک موجود در بازار ایران بوده و برند کاپوت یکی از قدیمی ترین برند های موجود در بازار است. همچنین این محصول به خوبی از انتقال بیماری ها مانند ایدز (HIV) و بارداری ناخواسته با دقت بسیار بالا جلوگیری می کند.

9- کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت مدل Orgasmic

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت، کاندوم خاردار و تاخیری کاپوت مدل Orgasmic می باشد. این کاندوم دارای چند ویژگی به خصوص می باشد. این محصول به عنوان یک کاندوم کامل آقایان و بانوان را به نهایت هیجان جنسی به صورت همزمان میرساند.

این کاندوم در سال 2018 تولید شده است. برند کاپوت از لاتکس گیاهی و کاملا طبیعی برای تولید محصولات خود استفاده مینماید. همچنین این محصول دارای طراحی بسیار شیک و جذاب برای استفاده در زمان آمیزش میباشد . این کاندوم ارگاسمیک کاپوت برای ایجاد لذت بیشتر در بانوان و کاهش زمان به ارگاسم رسیدن بانوان ، دارای خارهای اولیه و حلقه های انتهایی در جهت تحریک کلیتوریس و نقطه جی G-SPOT بانوان میباشد. اسم کاندوم را به ذهن بسپارید و حتما یک بار هم که شده از آن استفاده کنید؛ پشیمون نخواهید شد.

10- کاندوم نازک و شفاف کاپوت مدل Senses

خسته که نشدید! به نیمه راه رسیدم نوبت به معرفی محصول فوق العاده پرطرفدار و پرفروش شرکت کاپوت یعنی کاندوم نازک و شفاف کاپوت مدل (Senses 58%) رسیده است. این کاندوم بسیار شفاف و نازک می باشد اما در این حال بسیار ایمن است.

این کاندوم لاتکس بسیار نازکی داشته و ضخامت آن تقریبا نصف کاندوم های معمولی است ولی مقاومت آن تغییری نکرده است. استفاده از کاندوم نازک باعث ارتباط گرمتر و با احساس بیشتر می باشد و افرادی که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند و با کاندوم و جلوگیری از لذت مشکل دارند می توانند از این کاندوم نازک استفاده کنند و به لذت دلخواه خودشان از رابطه جنسی برسند.

11- کاندوم تنگ کننده کاپوت مدل Pomegra Tight

نوبت به معرفی یکی از محصولات بسیار پرکابرد و پرفروش شرکت کاپوت رسیده است. کاندوم تنگ کننده کاپوت مدل Pomegra Tight که حاوی ژل انار می باشد و از طرفی جزو بهترین کاندوم های تنگ کننده بازار می باشد و به دلیل استفاده از ژل انار و رایحه خوش انار در آن جزو کاندوم های میوه ای نیز محسوب خواهد شد.

این محصول دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. این مدل با داشتن عصاره انار باعث ایجاد انقباض، تنگ کنندگی و احساس گرما در حین رابطه خواهد شد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تجربه ای جدید و متفاوت از محصولات کاپوت هستید این محصول حتما توجه شما را جلب خواهد کرد.

12- کاندوم کاپوت تاخیری گرم مدل 7Hot Time

تا به حال اسم کاندوم هفت میوه به گوش تون خورده! خب نویت به معرفی محصول متفاوت شرکت کاپوت رسیده. کاندوم کاپوت تاخیری گرم مدل 7Hot Time که به کاندوم هفت میوه کاپوت معروف است دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد؛ برای مثال آیا می دانستید این کاندوم نشاط آور است؟!

این کاندوم دارای ماده موثر تاخیری بنزوکائین برای کنترل در انزال آقایان می باشد و از طرفی از آنتی‌اکسیدان بلوبری برای افزایش نشاط و انرژی در آن استفاده شده است و از لوبریکنت روان کننده نیز در آن استفاده شده است. این کاندوم را امتحان کنید.

13- کاندوم تاخیری کاپوت مدل Black Delay

نوبت به کاندوم سیاه تاخیری کاپوت رسیده است. کاندوم تاخیری کاپوت مدل Black Delay با ویژگی های منحصر به فرد خود روانه بازار شد. این کاندوم حاوی ماده تاخیری جهت تاخیر در انزال می باشد.

این کاندوم با لاتکس مرغوبی که دارد دارای بدنه ای مستحکم ، مقاوم و کشسان میباشد که به بهترین نحو میتواند از پاره شدن کاندوم در حین انجام رابطه جنسی جلوگیری کند. همچنین با لوبریکنت و روان کننده خوبی که دارد برای مقاربت های دردناک مناسب میباشد.

کاندوم مشکی کاپوت حاوی مواد تاخیری جهت کنترل و رفع زود انزالی در آقایان است که به صورت لذت دو سویه به طور همزمان میتوانید انزال داشته باشید و این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد. در مجموع میتوان گفت بهترین کاندوم با رنگ مشکی که از دسته کاندوم های تاخیری باشد کاندوم Black Delay خواهد بود.

14- کاندوم کاپوت مدل انرژی زا energy and ribbed

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت ، کاندوم کاپوت مدل انرژی زا energy and ribbed می باشد. این کاندوم دارای چند ویژگی به خصوص می باشد. شرط اول در برقراری رابطه جنسی داشتن انرژی است، پس اگر انرژی تون کمه این محصول از دست ندید.

این محصول یک کاندوم شیاردار است و به گونه ای طراحی شده که تحریک فوق العاده ای برای زن و مرد درگیر در رابطه جنسی ایجاد می کند. همین تحریک فراوان که به واسطه شیارهای تعبیه شده بر کاندوم انرژی زا کاپوت ایجاد می شود، به بالاتر رفتن سطح انرژی رابطه زناشویی کمک خواهد کرد. با کاندوم انرژی زا کاپوت، دیگه جای نگرانی وجود نداره.

15- کاندوم خاردار کاپوت مدل Super Dotted And Ribbed

نوبت به معرفی پانزدهمین محصول شرکت کاپوت رسیده است؛ کاندوم خاردار کاپوت مدل Super Dotted And Ribbed به علت رایحه فوق العاده مطبوعی که دارد، باعث افزایش دو چندان میل جنسی طرفین میشود.

این محصول به نحوی طراحی شده است که دارای حلقه برای تحریک مضاعف خانم‌ها می باشد و حاوی ماده روان کننده با رطوبت بخشی بالا نیز هست تا زوجین تجربه رابطه ای لذت بخش تر و بدون کوچک ترین درد را بکنند.

16- کاندوم کاپوت تاخیری سرد مدل Cool 7 Time

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کاپوت، کاندوم تاخیری کاپوت مدل COOL 7 TIME می باشد. این کاندوم دارای چند ویژگی به خصوص می باشد؛ این کاندوم حاوی مقادیری ماده تاخیری بوده و با داشتن رایحه بلوبری حس سرما را ایجاد کرده و باعث تاخیر در انزال میشود.

همچنین این کاندوم علاوه بر خاصیت تاخیری دارای لاتکس بسیار نازک بوده و احساس را به خوبی انتقال می دهد. از آنجایی که از هر 3 مرد یک نفر از مشکل زودانزالی رنج می برد و به دنبال راه حل بدون عوارض می باشد، بهترین راه استفاده از کاندوم های تاخیری می باشد.

17- کاندوم میوه ای کاپوت مدل Fruity Cream

شرکت کاپوت تولیدکننده انواع کاندوم در ایران می باشد، این شرکت با تولید یک محصول هیجان انگیز توجه همه گان را به خود جلب کرد. کاندوم میوه ای کاپوت مدل Fruity Cream محصول هیجان انگیز این شرکت است، که ویژگی های منحص به فرد خود را داراست.

کاندوم میوه ای کاپوت نمونه ای جذاب از کاندوم های این شرکت می باشد که با طعم و رایحه خود رابطه هیجان انگیزی را ایجاد می کند ، خاصیت تاخیری هم با ایجاد تاخیر در انزال رابطه را جذاب تر می کند ، کاندوم Fruity Time این دو خصوصیت را با هم داشته و یکی از کاندوم های ویژه این شرکت محسوب می شود.

این کاندوم با رایحه میوه های گرمسیری تولید و عرضه میشود و حس گرما را برای شخص ایجاد می کند که افزایش شهوت را برای طرفین به همراه خواهد داشت.

18- کاندوم کلاسیک ضد قارچ کاپوت Kapoot Classic Fungless

یکی از انواع کاندوم های شرکت کاپوت کاندوم کلاسیک ضد قارچ کاپوت Kapoot Classic Fungless نام دارد و دارای چند ویژگی خاص می باشد.

این کاندوم با استفاده از تکنولوژی نانو جهت از بین بردن باکتری ها و قارچ ها و هر گونه عفونت دیگر امکان ابتلا به بیماری های عفونی را در شما از بین می‌برد. این محصول حاوی عصاره گیاهی روغن درخت چای، گل همیشه بهار، عسل و آلوورا می‌باشد. این عصاره های موجود در ضد عفونی کردن محیط واژنی و تنظیم PH آن تاثیر زیادی داشته و محیط را از رشد میکرو ارگانیسم ها پاک می کند.

19- کاندوم تاخیری و خاردار کاپوت مدل Energy Delay

نوبت به معرفی آخرین محصول و یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت کاپوت رسیده است. این محصول کاندوم تاخیری و خاردار کاپوت مدل Energy Delay نام دارد و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

کاندوم انرژی دیلی دارای لوبریکانت و حاوی ال ارژین، نیاسین و عصاره سوماروت است که باعث بهبود اریکشن در آقایان می شود. کاندوم انرژی دیلی به ماده موثر تاخیری بنزوکایین آغشته است که سبب تاخیر در انزال و افزایش لذت جنسی می شود. با استفاده از این محصول میتوانید شریک جنسی تان را به اوج برانگیختگی جنسی برسانید و از رابطه لذت ببرید.

حالا نوبت به معرفی محصولات شرکت ناچ کدکس رسیده است. محصولات این شرکت فوق العاده با کیفیت و قابل انعطاف و نرم و ایمن می باشد. شرکت ناچ کدکس با تولید چندین مدل کاندوم و چندین مد ژل های آمیزشی جنسی، مدت زیادیست که جای خود را در میان خانواه های ایرانی مستحکم کرده است. از این رو فروشگاه اینترنتی کادولین به عنوان یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین فروشگاه های خرید لوازم زناشویی اقدام به عرضه انواع کاندوم ها و ژل های بهداشتی شرکت کدکس نموده است.

خب بریم سراغ معرفی محصولات زناشویی شرکت کدکس:

1- کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس مدل Big Dots

نوبت به معرفی اولین محصول شرکت ناچ رسیده است. کاندوم خاردار درشت ناچ کدکس مدل Big Dots یکی از محبوب ترین و به جد پرفروش ترین کاندوم خاردار در ایران می باشد. این محصول دارای 10 عدد کاندوم خاردرشت است که با داشتن 690 خار درشت نقطه ای در سراسر کاندوم، سبب تحریک نقطه جی در زنان می شود.

از جمله نقاط مثبتی که این محصول نسبت به رقبایش دارد این است که خار های این محصول نه آنقدر درشت هستند که سبب آسیب به ناحیه تناسلی بانوان شود و آنقدر ریز هستند که قابل حس نباشد. نقطه های برجسته درشت در سراسر کاندوم وجه تمایز این مدل با تمامی کاندوم ها به حساب می آید.

2- کاندوم بزرگ کننده کدکس مدل کاکتوس Red Cactus

محصول دوم این لیست، کاندوم بزرگ کننده کدکس مدل Red Cactus می باشد.کاندوم رد کاکتوس کدکس یک کاندوم خاص با ویژگی های متنوع است. مهمترین ویژگی کاندوم رد کاکتوس خاصیت بزرگ کنندگی است. کاندوم کدکس این کار را به وسیله لوبریکنت LA NI و افزایش جریان خون در آلت به خوبی انجام می دهد.

این کاندوم حاوی ماده تاخیری نیز می باشد، که باعث کنترل انزال در آقایون خواهد شد. ازدیگر ویزگی های این کاندوماین است که تنگ کننده می باشد این کاندوم حاوی عصاره انار است که برای انقباض ماهیچه‌های واژن و بالا بردن سطح ارگاسم بسیار کاربردی است.

3- کاندوم دابل دیلی ناچ کدکس Double Delay

نوبت به معرفی محصول بع یعنی، کاندوم دابل دیلی ناچ کدکس Double Delay تاخیری رسیده است. این کاندوم تاخیری پرفروش ترین و محبوب ترین محصول این شرکت به حساب می آید. حلقه تاخیری موجود در کاندوم دابل دیلی باعث ایجاد فشار بر ناحیه ختنه گاه شده و با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود.

روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بهترین روش برای تاخیر در انزال شناخته شده و فاقد هیچ گونه عارضه جانبی است. همچنین در لایه داخلی کاندوم پودر بنزوکائین استفاده شده است که سبب بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شود. این محصول بی همانند می باشد. تنها شرکت کدکس به این امر تحقق یافته است.

4- کاندوم تاخیری و بزرگ کننده ناچ مدل کاکتوس Cactus

و اما محصول بعدی شرکت کاپوت، کاندوم تاخیری و بزرگ کننده ناچ مدل کاکتوس Cactus می باشد. این محصول از جنس لاتکس طبیعی بوده و با کیفیت بسیار خوب نازک و بدون برجستگی به بازار عرضه میشود.

این کاندوم دارای رایحه خوشبو برای افزایش لذت رابطه جنسی. خصوصیاتی مانند تاخیری ، تنگ کننده و بزرگ کننده، گرم کننده و روان کننده از خصوصیات این کاندوم می باشد. حتما کاندوم کاکتوس برند کدکس را یکبار هم که شده امتحان کنید و تاثیر بی نظیر آن را در رابطه خود ببینید.

5- کاندوم زیرو کدکس NACH KODEX ZERO

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم زیرو کدکس NACH KODEX ZERO میباشد. این محصول دارای چند ویژگی منحصر به فرد می باشد. استفاده از کاندوم های معمولی در بعضی از افراد باعث عدم انتقال احساس طبیعی و گرما شده و فرد از لذت جنسی بهره نمی برد، از این رو دست به رابطه پرخطر میزند اما این محصول کدکس مشکل را بر طرف کرده است.

کاندوم zero کدکس از نوع کاندوم های نازک است. این کاندوم با ضخامت بسیار نازک خود مناسب افرادی است که تمایلی به استفاده از کاندوم نداشته و معمولا بدون کاندوم رابطه بر قرار می کنند و خود را در معرض خطر و یا بارداری ناخواسته قرار می دهند. همچنین این محصول دارای مواد روان کننده نیز می باشد.

6- کاندوم ناچ کدکس مدل Warm challenger 5IN1

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم ناچ کدکس مدل Warm challenger 5IN1 می باشد که با ویژگی های منحصر به فرد خود همه را شگفت زده می کند. در این محصول 5 خصوصیت در یک کاندوم جمع شده است. این خصوصیات شامل: تاخیری ، خاردار ، گرم ، تحریک کننده و تنگ کننده بودن این محصول می باشد.

وجود ماده بنزوکائین در این کاندوم سبب تاخیر در انزال می شود. وجود شیار ها و خار های حلقوی باعث ایجاد تحریک بیشتر می شود. ویژگی تنگ کننده گی این مدل کاندوم به خاطر وجود ژل انار در آن است. این ژل بعد تماس با واژن ، ایجاد تنگی در آن می کند و لذت رابطه را افزایش می دهد. و در نهایت جهت رسیدم به ارگاسم عالی حس گرما را به هر دو طرف انتقال می دهد. این محصول را حتما یک بار تست کنید به پیشنهاد کادولین.

7- کاندوم ناچ کدکس مدل کلاسیک Stand Up Classic

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم ناچ کدکس مدل کلاسیک Stand Up Classic می باشد.این کاندوم بسیار نازک و مقاوم می باشد و همین عامل آن را از سایر محصولات متمایز می سازد.

این کاندوم کلاسیک کدکس با نسل جدید لاتکس های این شرکت تهیه و عرضه شده است ، این کاندوم های کلاسیک نمونه ساده کاندوم بدون اسانس و بدون تغییر در شکل ظاهری هستند و صرفا جهت جلوگیری از انتقال بیماری و بارداری استفاده می شوند.

همچنین این محصول حاوی لوبریکانت نوع LA بوده و ویژه رابطه های دردناک می باشد و با ماده چرب و روان کننده لوبریکانت مشکل درد در رابطه حل می شود.

8- کاندوم تاخیری طولانی کدکس مدل PROLONG DELAY

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم تاخیری طولانی کدکس مدل PROLONG DELAY می باشد. اگر مدت زمان رابطه جنسی شما کوتاه است و مشکل زود انزالی دارید و نمی توانید همسر خود را به ارگاسم برسانید، از این کاندوم حتما استفاده کنید.

این کاندوم با داشتن مواد موثر تاخیری باعث ایجاد تاخیر در انزال شده و مدت زمان رابطه شما را افزایش می دهند و به سادگی این مشکل را تا حد زیادی برطرف می کنند که این مساله باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی در طرفین رابطه می شود. کسانی که از انزال زودرس واقعا خسته شده اند، این محصول را یکبار امتحان کرده و شاهد تغییرات مثبت باشند.

9- کاندوم خاردار و تاخیری کدکس MASTER 3IN1

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم خاردار و تاخیری کدکس MASTER 3IN1 می باشد. این محصول شرکت کدکس دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این محصول مناسب برای کلیه افراد با سایز آلت های مختلف می باشد.

یشتر آقایان به دنبال یک رابطه جنسی با مدت زمان طولانی و سرشار از انرژی هستند تا از رابطه خود حداکثر لذت را ببرند ، ولی بعضی از آنها به خواسته خود نمی رسند و مشکل زود انزالی باعث می شود نتوانند مدت زمان زیادی ارتباط را ادامه دهند و شریک جنسیشان هم به ارگاسم نرسیده و یک رابطه ناکام برای هر دو طرف ایجاد می شود. به دلیل اینکه کاندوم های خاردار باعث زودتر به ارگاسم رسیدن خانم ها می شود و وجود ماده تاخیری هم باعث تاخییر در انزال آقایان میشود ؛ این محصول بهترین کاندوم سه کاره می باشد.

10- کاندوم نازک کدکس مدل Sensitive Pro-Sensation

خسته که نشدید! به نیمه این راه رسیدم نوبت به معرفی محصول فوق العاده پرطرفدار و پرفروش شرکت کدکس یعنی کاندوم نازک کدکس مدل Sensitive Pro-Sensation رسیده است.

این محصول از لاتکس بسیار نازک جهت حساسیت بهتر ساخته شده است و به دلیل همین تحریک پذیری بهتر برای ابتدای ازدواج بسیار مناسب است. این محصول دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر نیز می باشد. همچنین پهنای این کاندوم 52 میلی متر است و طول آن تقریبا 170 میلی متر می باشد و دارای لوبریکنت ضد عفونی کننده با ماندگاری طولانی برای استفاده در روابط طولانی مدت می‌باشد.

11- کاندوم خاردار و تاخیری جینسینگ کدکس مدل GINSENG

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم خاردار و تاخیری جینسینگ کدکس مدل GINSENG می باشد. این کاندوم از لاتکس صد درصد طبیعی ساخته شده و برای مصرف کنندگان حساسیت ایجاد نمی کند.

این محصول جدیدترین محصول شرکت کدکس علاوه بر عصاره جنسینگ برزیلی جهت افزایش میل جنسی و همزمان کردن اورگاسم دارای ماده تاخیری جهت تاخیر در انزال نیز می باشد. پیشنهاد ما این است که برای یکبار هم که شده این محصول استفاده کنید.

12- کاندوم ناچ کدکس کلاسیک مدل آلوئه ورا

یکی دیگر از انواع کاندوم های شرکت کدکس، کاندوم ناچ کدکس کلاسیک مدل آلوئه ورا می باشد. این کاندوم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

این کاندوم برای خانم‌‏هایی مناسب است که ترجیح می‌دهند از کاندوم با روان‌کننده زیاد برای کنترل و کاهش درد مقاربت استفاده کنند.همچنین شفافیت و حالت طبیعی کاندوم برایشان اهمیت دارد. با این حال برای اشخاصی که سادگی و شفافیت کاندوم برای افزایش احساس طبیعی آمیزش برایشان با اهمیت است، بسیار مناسب است.