خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید محصولات زناشویی

محصولات زناشویی
لوازم شخصی برقی

با گسترش تکنولوژی و اینترنت پر سرعت در سال های اخیر بحث خرید و فروش کالا به صورت آنلاین و مجازی بسیار پر رونق شده است و رو به پیشرفت می باشد. در این بین فروشگاه های آنلاین بزرگ و کوچکی شروع به آغاز فعالیت کرده اند اما تعداد محدودی توان ماندن و رقابت و ارائه خدمات مناسب را دارند. فروشگاه اینترنتی کادولین با بیش از 5 سال سابقه فروش در زمینه محصولات زناشویی بیشترین تنوع کاندوم را داراست. چند نمونه محصولات زناشویی موجود در کادولین را به شما معرفی می کنیم.

1- کاندوم

تنوع کاندوم در فروشگاه اینترنتی کادولین بسیار زیاد است. بیشتر برند های محبوب بازار در کادولین موجود است. همچنین تنوع کاندوم از نظر نوع مثل خاردار ، تاخیری ، نازک ، ساده ، تنگ کننده ، بزرگ کننده ، سرد و گرم و… نیز وجود دارد.

خرید کاندوم
خرید انواع کاندوم از کادولین

2- اسپری تاخیری

از محصولات زناشویی محبوب می توان اسپری تاخیری با لیدوکائین 10 درصد را نام برد. این اسپری ها با ایجاد بی حسی موقت در سر الت تناسلی مقدار حساسیت را کاهش داده و سبب طولانی تر شدن رابطه می شود.

3- ژل های جنسی

ژل جنسی به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شود.

1- ژل های تاخیری
2- ژل های روان کننده
3- ژل های تنگ کننده

ژل های تاخیری دارای 2 درصد لیدوکائین هستند و بسیار ضعیف تر از اسپری می باشند. این ژل ها برای کنترل رابطه و جلوگیری از انزال زودرس بسیار موثرند.

ژل های روان کننده در رابطه های خشک بیشتر استفاده می شوند. اگر خشکی واژن زیاد باشد احتمال زیاد رابطه با درد همراه است. با استفاده از ژل روان کننده درد به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. همچنین برای رابطه مقعدی نیز باید از ژل روان کننده استفاده کرد.

ژل های تنگ کننده نیز سبب تنگی محیط وازن و یا مقعد می شوند.

4- پک های ویژه

اگرقصد خرید محصولات زناشویی دارید ما به شما پک های ویزه کادولین رو معرفی می کنیم. هم از نظر تنوع و هم از نظر قیمت بسیار مناسب هستند.