خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید کاندوم در ایران

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

چندین سال است که با رشد فناوری و افزایش سرعت اینترنت در ایران ، کسب و کار های اینترنتی رونق تازه ای گرفته اند. تمایل به خرید اینترنتی بین اقشار مختلف جامعه سنتی ایران هر روز بیشتر از قبل می شود. در بین فروشگاه هایی که زودتر از سایرین دست به کار شدند دی جی کالا و بامیلو گوی سبقت را از بقیه ربوده اند و بیشترین بازار خرید و فروش آنلاین کشور را در انحصار خوشان دارند. این دو شرکت که با سرمایه گذاری زیاد و استخدام تیم حرفه ای ، پیشرو در بازار جذاب فروشگاه های اینترنتی هستند ، به تازگی شرایطی را فراهم نموده اند که سایر فروشگاه های اینترنتی که توان رقابت با آن ها را ندارند ، بتوانند محصولاتشان را به نام تجاری خود در بین هزاران محصول دیگر قرار دهند.

حال سوال اینجاست که با وجود این دو فروشگاه اینترنتی قوی ،آیا بازار ایران همچنان جایی برای دیگران در این زمینه دارد؟ جواب صد در صد بله است. بنا به آمار رسمی 90 درصد بازار ایران را همچنان بازار خرده فروشی به خود اختصاص داده و حدود 8 درصد هم در اختیار هایپرمارکت های بزرگ است. فقط چیزی حدود 2 درصد در اختیار فروشگا های اینترنتی و … می باشد. حال با توجه به رشد سریع اینترنت درکشور و رسیدن اینترنت 4G حتی به روستاهای دور ، دیگر غیر باور نیست که شاهد از بین رفتن مقداری از بازار خرده فروشی کشور باشیم. جالب هست بدانید که در آمریکا سالانه چندین فروشگاه بزرگ به دلیل رشد فروشگا های اینترنتی با ورشکستگی مواجه می شوند.

غول فروشگاه های اینترنتی جهان یعنی آمازون به تازگی تصمیم به فروش محصولات دارویی گرفته است. چیزی که در ایران هنوز به طور کامل اتفاق نیوفتاده و ارگان های زیادی به دلیل حمایت از داروخانه ها مانع از انجام این کار می شوند. اما با وجود این مسائل فروش لوازم بهداشتی و زناشویی و دارو هایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند تا حدودی آزاد شده و شاید این هستیم وبسایت های زیادی در این زمینه استارت خورده اند.

خرید کاندوم در ایران

خرید کاندوم در ایران همواره با مشکلاتی روبرو بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل جنسی در ایران است. واژه کاندوم بار منفی دربین مردم پیدا کرده است و هرکس که می خواهد کاندوم بخرید مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یه نوع شرم عجیب می شود. از طرفی فروشنده ها در داروخانه اکثر بانوان جوان هستند. این موضوع سبب شده خیلی از افراد از مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم پرهیز کنند. دلیل دیگری که خرید کاندوم از داروخانه را سخت کرده این هست که شرایط مطالعه و انتخاب نوع مناسب کاندوم وجود ندارد و یا اگر هست بسیار محدود می باشد. تجربه نشان داده هر شخصی که برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه می کند اولا سعی می کند یک مرد پیدا کند و سپس خیلی آروم می گوید که کاندوم می خواهم. متصدی داروخانه هم یک بسته کاندوم به صورت اتفاقی انتخاب و تحویل مشتری می دهد. حال در نظر بگیرید که هیچکدام از این موارد در خرید اینترنی رخ نمی دهد. وقتی یک فروشگاه اینترنتی را باز می کنید، بین محصول و شما کسی نیست. شما هر محصولی که بخواهید می توانید با مطالعه توضیحات و مقایسه با سایر محصولات انتخاب نمایید و در بسته بندی کاملا محرمانه و خیلی سریع تحویل بگیرید. در ضمن در صورتی هم که منصرف شدید به راحتی سایت رو می بندید. در کنار تمامی این موارد اگر سایت مد نظر گفتگوی آنلاین داشته باشد دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود و همه سوالات را به راحتی می پرسید. از جمله این فروشگاه ها می توان به فروشگاه اینترنتی کادولین اشاره کرد. کادولین فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرد و هدف اصلی خود را افزایش آگاهی جنسی جامعه و خرید بدون خجالت و آسان محصولات زناشویی از جمله انواع کاندوم ، ژل و اسپری های تاخیری قرار داده است. روزانه چندین مطلب در زمینه مشکلات جنسی ، دانستنی های زناشویی و… در این سایت منتشر می شود. همچنین می توانید تمامی محصولات شامل انواه کاندوم خاردار ، کاندوم نازک ، کاندوم میوه ای ، کاندوم تاخیری ، کاندوم کلاسیک ، کاندوم محرک ، کاندوم گرم ، کاندوم سرد و… را با توضیحات کامل و امکان مقایشه مشاهده کنید و پس از سفارش کمتر از دو ساعت در تهران تحویل بگیرید. ارسال به سایر شهر ها نیز توسط پست پیشتاز صورت می گیرد..