خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

فروش انواع کاندوم به صورت آنلاین در تبریز

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، با افتخارامکان  خرید آنلاین کاندوم در تبریز را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در تبریز کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر تبریز با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

خرید کاندوم از کادولین

ضمن اینکه اکثر فروشنده های داروخانه ها خانم های جوان هستند. این موضوع سبب شده است که افراد از مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم پرهیز کنند. دلیل دیگری که خرید کاندوم از داروخانه را سخت کرده این هست که شرایط مطالعه و انتخاب آزادانه نوع مناسب کاندوم وجود ندارد و یا اگر هست بسیار محدود می باشد. تجربه نشان داده هر شخصی که برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه می کند اولا سعی می کند یک متصدی مرد پیدا کند و سپس خیلی آروم می گوید که کاندوم می خواهم. متصدی داروخانه هم یک بسته کاندوم به صورت اتفاقی انتخاب و تحویل مشتری می دهد.

به همین خاطر ما در فروشگاه اینترنتی کادولین تصمیم گرفته ایم تا با خرید آنلاین و اینترنتی کاندوم و محصولات زناشویی در جهت رفع این مشکل اقدام کنیم.

تبریز

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد و در 38 و 4 درجه عرض جغرافیایی و 46 و 18 درجه طول جغرافیایی واقع شده است و ارتفاع متوسط آن ازسطح دریا 1366 متر می باشد. شهر تبریز یکی از بزرگترین شهرهای ایران بوده و در دره آجی چای بنا شده است. فاصله شهرستان تبریز تا تهران 624 کیلومتر و از طریق خط آهن تهران تبریز 736 کیلومتر می باشد.

تبریز

شهر تبریز در گوشه شرقی دشت رسوبی همواری با شیب متوسط به سوی دریاچه ارومیه گسترده شده است در شمال آن کوه های عون بن علی پله چین بهلول و بابا باغی و در جنوب آن سلسله جبال سهند قرار دارد. شهر تبریز در مجموع منطقه خوش آب وهوا و سردسیری است و از لطافت ویژه ای برخوردار است. متوسط درجه حرارت سالانه شهر تبریز تقریبا 12درجه سانتیگراد می باشد و این در حالی است که حداکثر مطلق درجه حرارت آن تقریبا 41 درجه سانتیگراد و حداقل مطلق آن 25 درجه زیر صفر نیز گزارش شده است. متوسط بارندگی سالانه این شهر حدود 308 میلیمتر است و معدل تعداد روزهای یخبندان در طول سال درحدود102 روز می باشد.

در قدیم شهر تبریز در تهیه صنایع دستی شهرت جهانی داشت و کارخانه های متعددی در آن برای بافت پارچه های زربفت وجود داشت از جمله یک نوع قالی و پارچه ای از نوع الیجه می بافته اند که بسیار مشهور بود در زمان شاه صفی پارچه های حریر و قناویز قطیفه دادائی و پارچه هایی به نام قماش معروف بوده اند د حال حاضر بافت الیجه و پارچه های قطنی عبا، جاجیم های ابریشمی و صنعت سیاه قلم روی نقره و قالی بافی و سایر صنایع دستی رواج دارد.

تبریز شهری است صنعتی و نیمه کشاورزی که به جهت واقع شدن بر سر راه ترکیه و اروپا یک شهر ترانزیتی محسوب میشود از جمله صادرات این شهر ماشین آلات صنعتی و کشاورزی حوله چرم پارچه آرد خشکبار ،غلات و حبوبات است هم اکنون این شهر به دلیل وجود کارخانه ها وکارگاه های بزرگ صنعتی و تولیدی یکی از قطبهای مهم صنعتی کشور محسوب میشود . هتل های شهر تبریز میزبان مسافران و گردشگران به این شهر می باشد.