خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

فروش کاندوم در ساری

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، امکان  خرید کاندوم در ساری را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در ساری کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر ساری با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

خرید کاندوم از کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

ساری

شهرستان ساری مرکز استان مازندران است. شهر ساری در طول جغرافیایی 28/48 و عرض جغرافیایی 40/36 درجه واقع شده است. ارتفاع ساری از سطح دریا 40 متر است فاصله شهر ساری تا تهران 250 کیلومتر است و خط آهن سراسری ایران از این شهر عبور میکند رودخانه تجن نیز از این شهر زیبا می گذرد. از بهم پیوستن رودهای زارم رود و سفید رود و شیرین رود تشکیل شده است. در فاصله کمی از شهر سواحل زیبای دریای خزر قرار دارد که به راحتی قابل دسترسی میباشد. شهرستان ساری همانند دیگر شهرستانهای جلگه ای استان دارای آب وهوای معتدل خزری است. حرارت حداقل مطلق زیر صفر نیز گزارش شده است، همچنین متوسط درجه سالانه این شهر بالاتر از 16 درجه سانتیگراد است. شهرستان ساری مرکز تجارت و صنعت می باشد. تاسیس دانشگاه ، مراکز اداری و سیاسی استان و در ضمن نزدیکی به تهران باعث جذب سرمایه های زیادی در این شهر گردیده است و مهاجران فراوانی از نقاط دیگر کشور مشغول به کار در این شهرستان می باشند. شهر ساری دارای صنایع دستی فراوان از قبیل پارچه های دستبافت شامل پارچه های ابریشمی، پشمی، پنبه ای، جاجیم، چادر شب، چوخا، باشلق، دستکش، سفال و سرامیک می باشد. همچنین مرکبات مرغوب شهر ساری یکی از عمده کالاهایی است که صادر میشود.

ساری

بنای ساری مرکز استان مازندران رابه توس پسر نوذر نسبت میدهند که در قرن اول هجری به دست فرخادبن دابویه تجدید بناشده‌است. ریشه نام ساری نامشخص است. چند گمانه‌زنی غیر علمی در این مورد وجود دارد که عبارت است از: یونانیان باستان آن را زادراکارتا ، پایتخت تمدن هیرکانیا، ذکر می‌کنند، اشپیگل شرق شناس و نئونازیست آلمانی آورده که نام ساری کنونی برگرفته از نام قوم سائورو بوده که پیش از هجوم اقوام آریایی به ایران در شهر باستانی اسرم، که هم اکنون نام دهی در 10 کیلومتری ساری است، زندگی می‌کرده‌اند. ادوارد پولاک گمان دارد که نام ساری دگرگونی واژگانی سادراکارتا می‌باشد، دکتر اسلامی نیز در کتاب خویش نوشته که احتمال آنکه زادراکارتا از نام زردگرد، باشد نیز است. در کتاب تاریخ باستان نام سارو به معنی شهر زرد برای ساری به کار می‌رود؛ که دلیل آن را وجود درختان متعدد مرکبات خصوصا نارنج و لیمو می‌داند. همچنین ذکر می‌کند که احتمالا زادراکارتا و سارو یکی هستند . ظهیرالدین مرعشی نیز در کتاب « تاریخ طبرستان و رویان و مازندران » به روایت نوشته است که فرخان بزرگ شهر ساری را به نام فرزندش، سارویه ساخته است.