خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

چند خواسته مردان از زنان در رابطه جنسی

چند خواسته مردان از زنان در رابطه جنسی
لوازم شخصی برقی

وقتی زن و شوهر وارد زندگی مشترک می شوند در ابتدا آنقدرآتش عشق داغ است که به جزئیات رابطه جنسی فکر نمی کنند. اما کم کم که روابط جنسی طبیعی شد به فکر تنوع در رابطه خواهند افتاد و به دنبال روش های جدید ارضا جنسی هستند. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از خواسته های شایع مردان از زنان در رابطه جنسی را بررسی کنیم.

اگر شما بعنوان یک مرد خواسته های دارید این مطلب از کادولین را مطالعه کنید و در صورتی که تمایل داشتید در قسمت نظرات می توانید خواسته های خود را که در این لیست نیست به اشتراک بگذارید.

آغازگر نبودن در رابطه جنسی یکی از خواسته های مردان در رابطه جنسی

بسیاری از مردان دوست دارند گاهی همسرشان در شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند و آغازگر رابطه باشند اما نمی دانند این خواسته را چگونه مطرح کنند. شما می توانید این تقاضا را این چنین مطرح کنید و به همسرتان بگویید : من دوست دارم گاهی تو شروع کننده رابطه باشی و مرا تحریک کنی و از اینکه همیشه من آغازگرم ناراحت هستم . توجه داشته باشید هرگاه همسرتان این کار را آغاز کرد ، از او استقبال کنید و واکنش خوبی نشان دهید.

رابطه جنسی
هرگاه همسرتان این کار را آغاز کرد ، از او استقبال کنید و واکنش خوبی نشان دهید.

ابتدا این کار را برای یک بار در ماه از او بخواهید و بعدا را به یکبار در هفته برسانید. به زودی همسر شما متوجه خواهید شد که زمانیکه او اغازگر رابطه است، کیفیت رابطه جنسی به مراتب بهتر هم خواهد شد.

برطرف نمودن بوی بد واژن یکی از سه خواسته اصلی مردان در رابطه جنسی

برخی از مردان از بوی بد واژن شریک جنسیشان شکایت دارند اما بهتر است هیچگاه این شکایت را مطرح نسازید و برای حل این مشکل با او به حمام بروید و بدن یکدیگر را بشویید و بعد به او بگویید این بوی تمیزی بدن او لذت شما را چند برابر می کند.

ناراحتی مردان از بوی بد واژن

بوی بد واژن مشکلی است آزار دهنده که به دلایل مختلف بسته به عادات بهداشتی بانوان بروز می کند اما آیا می دانید برای رفع این بوی نامطبوع چه باید کرد؟

بوی بد واژن به طور عمده ناشی از عفونت های دستگاه تناسلی خانم هاست به همین دلیل برای رفع بوی بد واژن ابتدا باید به سراغ درمان عفونت دستگاه تناسلی خانم ها رفت.

همچنین بخوانید : بوی بد واژن و راههای درمان

نارضایتی از برخی رفتارهای جنسی زنان از مشکلات شایع مردان در رابطه

اگر از برخی از رفتارهای جنسی شریکتان ناراضی هستید ، این احساس را مستقیما به او نگویید و در حین رابطه جنسی از او بخواهید تصور کند جای شماست و حالا می توانید او را به سمتی که دلتان می خواهد هدایت کنید و کارهای جنسی را که از آن لذت می برید را برای او بازگو کنید.

مثلا مردی می گفت همسرم فقط یک پوزیشن جنسی را دوست دارد و هرگز حاضر نیست پوزیشن های دیگر را امتحان کند. در این مورد حتما صحبت با یک زوج درمانگر بسیار کمک کننده خواهد بود.

زوج درمانی

نکته :

برخی از رفتارهای اشتباه زنان در رابطه جنسی از این تفکر نشات می گیرد که آن ها گمان می کنند همه مردها مانند یکدیگرند و از یک چیز لذت می برند پس لازم نیست برای گفتن خواسته های جنسی تان خشونت به کار ببرید ، شما می توانید در حین رابطه جنسی با ملایمت و غیر مستقیم خواسته های خود را مطرح سازید تا شریک جنسیتان آن ها را بیاموزد. رضایت دوطرف از رابطه جنسی بسیار مهم است پس با مطرح کردن عاقلانه نیازهای جنسیتان به بهتر شدن رابطه خود کمک کنید. 

شما چه خواسته هایی از شریک جنسی خود دارید؟