خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

دستگاه وکیوم حجم دهنده 100% مطمئن برای اندام جنسی آقایان

دستگاه وکیوم اصل
لوازم شخصی برقی

دستگاه وکیوم آقایان برای درمان ناتوانی جنسی مردان و اختلال نعوظ آنها تجویز می‌شود. این دستگاه به دلیل کاهش مصرف دارو در آقایان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و عوارض جانبی آن بسیار کمتر است. اما در جامعه ایران به دلیل مسائل فرهنگی سوال و پرس جو در مورد دتسگاه وکیوم بیسار سخت است. در این مطلب از کادولین قصد داریم توضیحات کاملی در این باره ارائه دهیم.

دستگاه وکیوم
دستگاه وکیوم آقایان

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

دستگاه وکیوم آقایان یکی از محبوب‌ترین روش‌های درمان اختلال نعوظ  در مردان است. این دستگاه ساز و کار نسبتاً ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توان از آن به شکلهای مختلف استفاده کرد. با این وجود، اقدامات احتیاطی در مورد این دستگاه‌ها وجود دارد که می‌تواند خطر آسیب و عوارض جانبی استفاده نادرست از آنها را کاهش دهد و تاثیرگذاری آن را بالا ببرد.

پمپ وکیوم آلت تناسلی به عنوان یک پمپ ایجاد خلأ شناخته می‌شود که در آن قسمت‌های مختلفی ایجاد شده است:

  • یک لوله که بر روی آلت تناسلی فرد قرار می‌گیرد
  • یک حلقه یا یک قسمت مهروموم کننده که در قسمت پایه آلت تناسلی قرار می‌گیرد
  • یک بسته ایجاد وکیوم به صورت دستی یا الکترونیکی که هوا را از داخل لوله خارج کرده و باعث ایجاد نعوظ می‌شود.

استفاده از دستگاه وکیوم آقایان ممکن است در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر برسد، اما به طور کلی استفاده از آن بسیار ساده و برای همه افراد امکان پذیر است. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که فرد لوله را بر روی آلت تناسلی خود قرار می‌دهد. برخی از افراد ممکن است از یک روان کننده برای جلوگیری از تأثیر لوله بر روی آلت تناسلی استفاده کنند.

 در این حالت با روشن شدن پمپ به کمک باتری یا با استفاده از دست، هوای داخل لوله به مرور زمان خارج می‌شود و باعث ایجاد خلا می‌شود. تغییر فشار هوای داخل لوله سبب ایجاد خون رسانی توسط عروق خونی در آلت تناسلی می‌شود. این پدیده ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا فرد به نعوظ کامل برسد. پس از این حالت فرد می‌تواند دستگاه و لوله را خارج کرده و به مقاربت و رابطه جنسی بپردازد.

بدون شک دستگاه وکیوم مردانه یکی از بهترین ابزارها برای افزایش اندازه آلت تناسلی و به دست آوردن حالت نعوظ مناسب است، اما آیا کارایی دستگاه وکیوم آقایان قابل قبول و استاندارد هست؟ به عنوان پاسخ کوتاه، کارایی این دستگاه در طول زمان برای دانشمندان و محققان علم پزشکی ثابت شده است و اکثر آنها به این دستگاه اعتماد کامل دارند. عدم شناخت مردان نسبت به پمپ وکیوم آلت تناسلی باعث به وجود آمدن ابهاماتی در رابطه با کارایی آنها شده است. با این تفاسیر بحث کردن در مورد کارایی دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند بخش مهمی از نگرانی آنها را از بین ببرد و افراد بیشتری برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه اقدام کنند. پس با ما همراه باشید تا این موضوع را به طور کامل بررسی کنیم.

 دستگاه وکیوم آقایان به عنوان دستگاهی برای کمک به مردان برای به دست آوردن حالت نعوظ بزرگتر، تر و طولانی‌تر است که به کیفیت رابطه جنسی آنها کمک می‌کند. این دستگاه‌ها به عنوان راهکار اصلی برای مبارزه با اختلال نعوظ به بازار عرضه می‌شوند، اگرچه نمی‌توان آنها را به عنوان درمان اصلی در از بین بردن علائم اختلالات نعوظ معرفی کرد.

این دستگاه‌ها از خلاء هوا به عنوان ابزاری برای خون رسانی به آلت تناسلی و بالا بردن جریان خون در آن کمک می‌کنند. در نتیجه  با نعوظ بهتر مواجه می‌شود و می‌تواند زندگی جنسی بهتری را نصیب مرد و شریک زندگی کند. انواع مختلفی از دستگاه وکیوم آقایان وجود دارد که پیدا کردن گزینه‌ای مناسب در بازار را سخت می‌کند. از طرف دیگر این موضوع ابهام در مورد کارایی دستگاه آقایان را افزایش می‌دهد و باعث ابهام می‌شود.