خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

دغدغه های خرید کاندوم در ایران + فیلم

خرید کاندوم از داروخانه
لوازم شخصی برقی

خرید کاندوم در ایران همواره با مشکلاتی روبرو بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل جنسی در ایران است. واژه کاندوم بار منفی دربین مردم پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یه نوع شرم عجیب می شود. از طرفی فروشنده ها در داروخانه اکثر بانوان جوان هستند. این موضوع سبب شده خیلی از افراد از مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم پرهیز کنند.

دلیل دیگری که خرید کاندوم از داروخانه را سخت کرده این هست که شرایط مطالعه و انتخاب نوع مناسب کاندوم وجود ندارد و یا اگر هست بسیار محدود می باشد. تجربه نشان داده هر شخصی که برای خرید کاندوم به داروخانه مراجعه می کند اولا سعی می کند یک مرد پیدا کند و سپس خیلی آروم می گوید که کاندوم می خواهم. متصدی داروخانه هم یک بسته کاندوم به صورت اتفاقی انتخاب و تحویل مشتری می دهد. حال در نظر بگیرید که هیچکدام از این موارد در خرید اینترنی رخ نمی دهد. وقتی یک فروشگاه اینترنتی را باز می کنید، بین محصول و شما کسی نیست. شما هر محصولی که بخواهید می توانید با مطالعه توضیحات و مقایسه با سایر محصولات انتخاب نمایید و در بسته بندی کاملا محرمانه و خیلی سریع تحویل بگیرید.

فیلم کوتاهی که مشاهده کردید مشکل یک زوج جوان در خرید کاندوم است. این زوج بعد اینکه هیچکدام حاضر نیستند به داروحانه مراجعه کنند ، از خرید کاندوم منصرف می شوند و با اینکه هنوز ابتدای زندگی مشترکشون هست و شرایط و آمادگی لازم را برای داشتن فرزند ندارند ، بدون لوازم پیشگیری اقدام به برقراری رابطه جنسی می کنند که نتیجه آن فرزندی است که علی رغم میل آنها متولد می شود.

خرید کاندوم در ایران برای خیلی از زوج ها به همین شکل است. فروشگاه اینترنتی کادولین علاوه بر ارائه انواع کاندوم خاردار ، کاندوم نازک ، کاندوم تاخیری و … با درج توضیحات دقیق هر محصول و امکان مقایسه بین آنها امکان انتخاب کاندوم مناسب و شرایط خرید آنلاین کاندوم را فراهم نموده است. تحویل فوری در تهران و ارسال پستی به سایر شهر ها در بسته بندی های محرمانه صورت می گیرد.

روزانه مطالب مفید درباره قبل و بعد ازدواج و دانستی های جنسی بر روی سایت قرار می گیرد تا جامعه ایران امکان دسترسی آسان به منابع علمی و پرسش از دکتر های مجرب در این زمینه را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی : نحوه استفاده از کاندوم

فروشگاه اینترنتی کادولین ارائه دهنده برند های معتبر کاندوم سازی از جمله گودلایف ، کاپوت ، ناج کدکس ، لوتوس ، اروس و… در تنوع ساده ، خاردار ، نازک ، تاخیری ، تنگ کننده  ، میوه ای ، گرم و سرد و… می باشد. گفتگوی آنلاین در سایت و پشتبانی تلگرام آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

فروشگاه اینترنتی کادولین ، راهی آسان برای خرید کاندوم ، محصولات زناشویی ، آرایشی و بهداشتی در ایران است. ساعت کاری فروشگاه همه روزه از ساعت 10 الی 20 می باشد.