خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

روز جهانی کاندوم

روز جهانی کاندوم
لوازم شخصی برقی

24 بهمن ( 13 فوریه ) روز جهانی کاندوم و اطلاع رسانی در مورد نحوه استفاده از کاندوم است. کادولین به عنوان یکی از سایت های معتبر فروش محصولات بهداشت جنسی همواره سعی کرده است با انتشار مطالب مفید و آموزنده و تولید محتوای مناسب در این زمنیه ، شرایط را برای افزایش آگهی جامعه فراهم نماید.

آنچه که امروزه نیاز به شناخت و آموزش استفاده صحیح از کاندوم را ضروری می کند، نقش موثر و اثبات شده کاندوم در جلوگیری از بیماری های آمیزشی و از جمله ایدز می باشد.

کاندوم بهترین محافظ در برابر بیماری های آمیزشی محسوب می شود. چون کاندوم صرفنظر از جنسیت افرادیکه با یکدیگر نزدیکی جنسی انجام می دهند، مانع از ارتباط و آمیختن ترشح های داخلی و راه پیدا کردن ویروس های احتمالی به بدن شرکای جنسی می شوند.

دلایل استفاده از کاندوم 

1- اندوم تنها وسیله ای است که در صورت استفاده صحیح و همیشگی قادر به پیشگیری از بیماری های آمیزشی و از همه مهمتر ایدز است.

2- کاندوم یکی از مطمئن ترین راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته در صورت استفاده صحیح و همیشگی است.

3- کاندوم بر خلاف بعضی از راه های پیشگیری از بارداری دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

4- کاندوم ها درشکل ها، رنگ ها، طعم و بو، بافت ها و اندازه هایی متنوع ارایه می شوند که می توانند لذت در نزدیکی را افزایش دهند.

5- استفاده از کاندوم بسیار ساده است. تنها با کمی تمرین در مورد نحوه استفاده صحیح از آن شما قادر خواهید بود از لذت ارتباط جنسی با اطمینان خاطر کامل بهره ببرید.

6- کاندوم را تنها در موقع نزدیکی باید استفاده کرد. بر خلاف دیگر راه های پیشگیری که شما بایستی زمان مصرف و نوع استفاده از آن ها را مد نظر داشته باشید.

7- استفاده از کاندوم در مردانی که انزال زودرس دارند مفید بوده است و سبب تاخیر انزال و در نتیجه حفظ غرور میشود. استفاده از کاندوم روشی ارزان بوده و استفاده شخصی از آن نیز راحت میباشد و احتیاج به راهنمایی زیادی ندارد.بعلاوه هرگاه لازم باشد میتوان همراه سایر روشهای دیگر جلوگیری، استفاده کرد، مانند چند ماه اول وازکتومی. بعد از قطع مصرف آن نیز میتوان حاملگی را ایجاد نمود و بدین ترتیب فاصله دلخواه سنی را بین فرزندان ایجاد نمود.