خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

قیمت کاندوم در بازار ایران

قیمت کاندوم
لوازم شخصی برقی

قیمت کاندوم در بازار ایران بسیار متنوع است. با توجه به اینکه روی این محصول قیمت مصرف کننده درج نمی شود، داروخانه ها و فروشگاه های مختلف اقدام به فروش این محصول با قیمت های دلخواه نموده اند. به طور مثلا قیمت یک بسته کاندوم 12 عددی که در فروشگاه اینترنتی کادولین 22 هزار تومان می باشد در یک داروخانه در سطح شهر تهران تا 55 هزار تومان به فروش می رسد! کادولین یکی از اولین فروشگاه های فروش محصولات زناشویی در ایران است که کاندوم را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در این مطلب که در سال 1400 اپدیت شده است قصد داریم به طور کامل قیمت انواع کاندوم را شرح دهیم.

کادولین دارای بیشترین تنوع کاندوم است. به طوریکه قیمت کاندوم از 5 هزار تومان شروع می شود و تا 200 هزار تومان ادامه می باید. اگر قصد خرید کاندوم دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت کاندوم

ابتدا باید گفت که در بازار ایران چه نوع کاندوم های یافت می شود. از لحاظ کلی تمامی کاندوم های موجود به دو دسته داخلی و خارجی قابل تقسیم می شوند. با ممنوع شدن واردات کاندوم در آذر ماه ۹۱ با تصویب دولت وقت، ثبت سفارش واردات کاندوم به عنوان یکی از کالاهای «غیرضروری و لوکس» به کشورمان ایران ممنوع شد و این فرصت برای تولید اشتغال در داخل کشور فراهم آمد تا با وارد کردن دستگاه های تولید کاندوم اقدام به تولید محصولی کنند که با همان برند خارجی عرضه می شود. در واقع این شرکت ها به طور کاملا دقیق همه چیز را کپی کردند. البته در حال حاضر و با گذشت حدود 10 سال، کیفیت کاندوم تولید داخل بسیار بالا بوده و تقریبا مشابه خارجی است. استان های قزوین، قم و یزد تولید کنندگان بزرگ کاندوم محسوب می شوند.

قیمت کاندوم ساخت داخل :

قیمت کاندوم های ساخت داخل از حدود 5000 تومان شروع شده و به نزدیک 50000 هزار تومان می رسد. تفاوت قیمت نیز به خاطر تنوع نوع کاندوم و برند آن است.

کاندوم های ارزان قیمت تولید داخل کشور همگی از لاتکس های طبیعی تولید می شوند. برند های لوتوس، هات و اروس دارای کاندوم های قیمت مناسب رو به پاین می باشند. قیمت کاندوم در این دسته تقریبا ارزان است و 6 هزار تومان از بسته سه عددی شروع می شود و حداکثر تا 20 هزار تومان ادامه پیدا می کند.

کاندوم های با کیفت تولید داخل همگی از مرغوب ترین لاتکس ها و با استاندارد های جهانی تولید شده و حتی به خارج نیز صادر می شوند. از برند های معروف در این زمینه می توان زنون ، اورز، کلایمکس ، کاپوت و کدکس را نام برد. قیمت کاندوم در این دسته نیز از 20 هزار تومان شروع شده و تا 40 هزار تومان ادامه پیدا می کند.

قیمت کاندوم خارجی

کاندوم خارجی معروف در بازار ایران برند ساگامی است. این مارک بهترین کاندوم از نگاه کاربران اینترنت معرفی شده است. علت اینکه مردم هنگام خرید محصولات زناشویی در فروشگاه ها یا داروخانه ها ، کاندوم ساگامی ژاپن رو انتخاب می کنند این است که برند ساگامی جزء معدود کاندوم های موجود در ایران است که بصورت کامل در کشور مالزی و تحت لیسانس ساگامی ژاپن ساخته می شود. کاندوم ساگامی نازک ترین کاندوم جهان و از جنس پلی اورتان است.

کاندوم ساگامی قیمت

کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد. این محصول به دلیل ضخامت فوق العاده کم خود قابلیت اتنقال گرمای بدن به طرف مقابل را دارد. هر چند استجکام این کاندوم بسیار بالا است اما به دلیل نوع چینش مولکول های اورتان دارای سطحی بسیار نرم و صاف می‌باشد. این محصول قابلیت بالا در سازگاری با بدن دارد و هیچ گونه بویی ندارد. شفافیت بالای این محصول باعث می شود تا تحریک چشمی به صورت کامل اتفاق بیفتد.

در حال حاضر واردات کاندوم ساگامی متوقف شده است.