خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

معرفی انواع کاندوم + عکس کاندوم

معرفی انواع کاندوم
لوازم شخصی برقی

تنوع انواع کاندوم در بازار ایران بسیار زیاد است. پس از اینکه واردات کاندوم از سال 1396 ممنوع شد، فرصتی ایجاد شده تا تولید کنندکان داخلی با استفاده از لاتکس وارداتی اقدام به تولید انواع کاندوم کنند.

انواع کاندوم تولید شده در برند های جدید و حتی کپی خارجی روانه بازار شده است. در حال حاضر تنوع کاندوم به حدی زیاد است که می توان گفت بازار از کاندوم اشباع شده است.

انواع کاندوم موجود شامل طرح و رنگ و ویژگی های متفاوتی است. از کاندوم خاردار و کاندوم تاخیری که پرفروش ترین ها رو شامل می شوند بگیرد تا انواع نازک و میوه ای و تنگ کننده و ….

انواع کاندوم بر اساس نوع

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار یکی از پرفروش ترین مدل های کاندوم در ایران است. البته در این زمینه محدودیت هایی وجود دارد و هر کاندم خارداری استاندارد های لازم را ندارد. پس اگر قصد خرید کاندوم خاردار را دارید حتما به نشان استاندارد روی بسته و سیب سلامت غذا دارو توجه کنید.

انواع کاندوم خاردار شامل 4 دسته زیر می شود

1- کاندوم خاردار درشت

از این نوع کاندوم در حال حاضر دو مدل در ایران وجود دارد. یکی کاندوم بیگ داتس کدکس با 690 خار درشت و یکی کاندوم بیگ داتس کاپوت با 1001 خار درشت. هر دو این دو مدل دارای خار های تا سه برابر درشت تر نسبت به مدل های خاردار معمولی هستند.

کاندوم خادار ریز

2- کاندوم خاردار خیلی درشت

کاندوم فضایی یکی از انواع کاندوم محسوب می شود که به تازگی وارد بازار ایران شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محصول تولید شرکت باران بسپار قم بوده و تمامی مجوز های بهداشتی و استاندارد را داراست. این کاندوم در 5 مدل تولید می شود.

1- کاندوم دکمه دار

عکس کاندوم فضایی دکمه دار

2- کاندوم شمشیری

عکس کاندوم فضایی شمشیری Xdream Sword

3- کاندوم اره ماهی

عکس کاندوم فضایی اره ماهی

4- کاندوم چرخشی

عکس کاندوم فضایی چرخشی

5- کاندوم طوقی

عکس کاندوم فضایی طوقی

3- کاندوم خاردار ریز

این نوع کاندوم معمولا دارای برجستگی های ریز به صورت دون دون روی بدنه اش است. بیشتر این مدل ها حاوی ماده روان کننده نیز می باشد. این نوع کاندوم برای افرادی که می خواهند یک رابطه ملایم همراه با لذت طولانی داشته باشند توصیه می شود.

کاندوم خاردار درشت

4- کاندوم خاردار ژله ای

این مدل که به کاندوم ژله ای یا سیلیکونی معروف است و از جنس لاتکس نیست. به همین دلیل قابلیت شستو دارد. در واقع این مدل رو می توان روکش آلت نامید. بهتراست قبل از استفاده از این مدل حتما از کاندوم معمولی استفاده کنید. چون این مدل کاندوم ها بیشتر جنبه افزایش لذت در رابطه را دارند تا جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی!

کاندوم ژله ای قابل شستشو

در ادامه معرفی انواع کاندوم می رسیم به کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری رو تمامی برند ها تولید می کنند. چون طبق آمار حدود 35% از مردان ایرانی با مشکل زود انزالی مواجه هستند و همیشه به دنبال رفع این مشکل بوده اند و خیلی از این افراد راههای درمانی مختلفی را امتحان کرده اند، طبق آمار از هر 3 مرد یک نفر مشکل زود انزالی دارد.

کاندوم های تاخیری حاوی ماده تاخیری بنزوکائین هستند که با بی حسی موضعی سبب کنترل بهتر انزال خواهند شد.

چهار نمونه کاندوم تاخیری پر فروش بازار ایران :

بهترین کاندوم های تاخیری
  1. خرید کاندوم 45 دقیقه کاپوت
  2. خرید کاندوم دابل دیلی کدکس
  3. خرید کاندوم سکین کنترل زنون
  4. خرید کاندوم دابل دیلی ایکسدریم

کاندوم نازک

سومین مورد از انواع کاندوم که بررسی خواهیم کرد کاندوم نازک است. حس بیشتر در رابطه و افزایش لذت جنسی و در عین حال برقراری رابطه امن باعث شده است که افراد زیادی به دنبال این نوع کاندوم باشند.

کاندوم های نازک به س3 دسته تقسیم می شوند.

1- کاندوم نازک پلی اورتان

تنها کاندوم ساخته شده از پلی اورتان کاندوم ساگامی ژاپن است. کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد و بهترین کاندوم نازک جهان به حساب می آید. اما به دلیل خارجی بودن قیمتش بالاست.

کاندوم ساگامی بهترین کاندوم ایران

2- کاندوم لاتکس خیلی نازک

کاندوم لاتکس خیلی نازک به تازگی در ایران تولید می شود. کاندوم نازک سی میکرون کدکس و کاندوم نازک سی میکرون کاپوت دو مدل موجود هستند.

کاندوم نازک

3- کاندوم نازک از جنس لاتکس

این مدل رو بیشتر برندها تولید کردند و ضخامتش حدود 0.04 میلیمتر است.

کاندوم میو ای

کاندوم میوه ای از انواع کاندوم می باشد که معمولا برای برطرف کردن بوی نا خوشایند مایع منی و یا واژن استفاده می شود. چهار کاندوم میوه ای محبوب عبارت اند از :

کاندوم میوه ای کدکس
  1. کاندوم هفت میوه کاپوت
  2. کاندوم میوه ای گودلایف
  3. کاندوم میوه ای کدکس
  4. کاندوم میوه ای شادو

کاندوم ساده یا کلاسیک

اگر به دنبال کاندومی هستید که هیچ ویژگی ندارد و فقط کار اصلی کاندوم را انجام می دهد ، کاندوم ساده برای شما مناسب است.

کاندوم عروسکی

کاندوم عروسکی یا فاندوم نوعی از کاندوم است که برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی استفاده می شود. شاید بعد از گذشت چندین سال از زندگی مشترک، نیاز به کمی تنوع در رابطه جنسی احساس کنید. یکی از مواردی که سبب ایجاد حس شادابی و سرگرمی در رابطه می شود استفاده از فاندوم است. همچنین این مدل برای افرادی که اولین رابطه خود را تجربه می کنند نیز توصیه می شود.

کاندوم عروسکی fundom

خوب تا اینجا 6 مورد از انواع کاندوم را معرفی کردیم. این مطلب در آینده به روز خواهد شد و مدل های جدید نیز معرفی می شوند.