خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

10 کاندوم تاخیری برتر بازار

بهترین کاندوم تاخیری
لوازم شخصی برقی

طبق آمار حدود 35% از مردان ایرانی با مشکل زود انزالی مواجه هستند و همیشه به دنبال رفع این مشکل بوده اند و خیلی از این افراد راههای درمانی مختلفی را امتحان کرده اند، طبق آمار از هر 3 مرد یک نفر مشکل زود انزالی دارد. استفاده از کاندوم تاخیری یکی از بهترین روش ها جهت تاخیر در انزال است. در این مطلب قصد داریم 10 کاندوم تاخیری برتر بازار ایران را به شما معرفی کنیم. با کادولین همراه باشید.

1- کاندوم 45 دقیقه کاپوت

رتبه یک فروش کاندوم کاپوت و یکی از بهترین مدل های کاندوم تاخیری بازار می باشد. مدل 45 دقیقه ای بهترین پیشنهاد کاپوت برای ایجاد تاخیر در انزال می باشد. البته زمان تاخیر با توجه به شرایط بدنی افراد متفاوت است. و نمی توان در مورد همه افراد این میزان تاخیر را تایید کرد. استفاده از این نوع کاندوم همانطور که از نامش پیداست برای ایجاد تاخیر در انزال است. این کاندوم به موادی مایع آغشته است که معمولاً در کمتر از ده دقیقه پس از پوشیده شدن کاندوم بر روی آلت، ایجاد بی حسی نسبی میکند.

2- کاندوم دابل دیلی ناچ کدکس

استفاده از روش های جدید علاوه بر استفاده از ماده تاخیری ویژگی مهم کاندوم دابل دیلی است. حلقه تاخیری موجود در کاندوم دابل دیلی باعث فشار بر ناحیه ختنه گاه شده و با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بهترین روش برای تاخیر در انزال شناخته شده و فقد هیچ گونه عارضه جانبی است. همچنین در لایه داخلی کاندوم  پودر بنزوکائین استفاده شده است که سبب بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شود. این نوع کاندوم هیچ نمونه دیگری ندارد و منحصر به کدکس است.

3- کاندوم نان استاپ کاپوت

این محصول تاخیری رویایی و قابل کنترل در لحظه توسط مواد ویژه برای طولانی کردن لذت قبل از رسیدن به اوج به همراه دارد. همزمان سازی ارگاسم همراه با لذتی بیشتر ویژگی‌ اصلی و بارز این محصول است.

افزایش جریان خون به دنبال آن تاخیر فوق العاده سریع به همراه نعوظ طولانی از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

تاخیری فیزیکی و دو چندان توسط حلقه ای از جنس لاتکس ( تاخیر تریپلکس) برای حبس نمودن خون در انتها و ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تاخیر و لذت بیشتر ویژگی منحصر به فرد این نوع کاپوت است.

این محصول با بویی تحریک کننده و مهیج جنسی و با داشتن اسانس های خارق العاده با تاثیر گذاری بر قسمت لیمبیک مغز با تحریک کنندگی جنسی بویایی و در نتیجه تحریک کنندگی بیشتر احساس لذت بخشی برای شما ایجاد می‌کند.

4- کاندوم تاخیری مضاعف ایکس دریم

کاندوم تاخیری مضاعف با نام Xdream Double delay محصولی از شرکت ایکسدریم می باشد که با داشتن مواد ویژه تاخیری مدت زمان رابطه را افزایش داده و انزال را به تاخیر می اندازد. این کاندوم علاوه بر خاصیت تاخیری دارای خار های برجسته روی بدنه خود جهت تحریک بیشتر بانوان می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی کادولین خریداری نمایید.

5- کاندوم اسکین کنترل زنون

کاندوم اسکین کنترل زنون با استفاده از گیاه تریبلوس، هرمون جنسی تسترون را در بافت اطراف آلت تناسلی افزایش داده و منجر به استقامت (نعوظ) در آلت تناسلی آقایان می­شود. همچنین ساختار لانه زنبوری با تکنولوژی لاتکس شش ضلعی، این محصول را به یکی از نازک­ترین و مقاوم­ترین کاندوم­ها موجود تبدیل کرده است که این موضوع منجر به انتقال حس بیشتر به طرفین رابطه جنسی می­گردد.

6- کاندوم پرولانگ دیلی کدکس

کاندوم های تاخیری با داشتن مواد موثر تاخیری باعث ایجاد تاخیر در انزال شده و مدت زمان رابطه شما را افزایش می دهند و به سادگی این مشکل را تا حد زیادی برطرف می کنند که این مساله باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت جنسی در طرفین رابطه می شود.
محصولی که هم اینک مشاهده می کنید کاندوم تاخیری طولانی کدکس به نام Prolong Delay می باشد که با داشتن مواد ویژه خود باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود ، این کاندوم تاخیری ساخته شده از لاتکس بسیار نازک است و به خوبی احساس را انتقال می دهد.

7- کاندوم تاخیری گودلایف

کاندوم گودلایف مدل Long Time یک کاندوم ساده و کاملا طبیعی و بدون اسانس شیمیایی است و حاولی ماده تاخیری بنزوکائین می باشد.این محصول دارای نوک ذخیره جهت امنیت بیشتر در رابطه است. برند محبوب کاندوم گودلايف سال هاست که در بازار ايران حضور دارد اما پس از وقفه اي در واردات اين محصول، شرکت وارد کننده تصميم گرفت با راه اندازي خط توليد و واردات لاتکس طبيعي از شرکت اينو لاتکس مالزي با قدرت بيشتري به بازار ايران برگردد و نهایتا کاندوم هاي جديد گودلايف با ظاهري متفاوت تر از قبل و با همکاري شرکت B.V.I آلمان توليد و روانه بازار شده اند. کليه کاندوم هاي جديد گودلايف با دستگاه هاي تمام الکترونيکي تست هاي مقاومت و صلابت کالا را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در ميان برند هاي موجود در بازار ايران از جمله با کيفيت ترين ها محسوب می شود.

8- کاندوم کدکس مدل نوبل

حاوی لوبریکنت L.A جهت تحریک لذت بیشتر – کاندوم خاردار وحلقوی با خاصیت تحریک کننده فوق العاده- حاوی ماده تاخیری موثر جهت به تاخیر انداختن انزال-کاندوم رنگی والقاءاحساس گرما – همزمان کننده ارگاسم

9- کاندوم کاپوت مدل Black Delay

از ویژگی های مهم این کاندوم نازک بودن آن است. استفاده از این کاندوم کاپوت برای کسانی که دوست دارند رابطه طبیعی تری با استفاده از کاندوم داشته باشند توصیه می شود. حس رابطه بدون کاندم با استفاده از این نوع کاندوم امکان پذیر است

10- کاندوم شادو مدل max delay

کاندوم شادو تولید شرکت باران بسپار می باشد. حاوی ماده مضاعف تاخیری است و برای کنترل انزال بسیار موثر است.