خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

پاسخ به سوالات جنسی (سری سوم)

لوازم شخصی برقی

رابطه جنسی نیز مانند سایر نیاز های انسان باید به طور صحیح رفع شود. ما در این بخش قصد داریم به بیشترین سوالات جنسی شما پاسخ دهیم. شما می توانید سوالات جنسی خود را در بخش دیدگاه ها در پایین صفحه برای ما ارسال کنید.

1- اگر آلت تناسلی بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک باشد ، باید چه کار  کنیم؟

فقط در موردش صحبت کنید! از رسیدگی به مسائل جنسی شرمنده نباشید، به خصوص اگر برایتان دردناک است، یا بهره جنسی کافی نمی برید. اگر آلتش بیش از حد کوچک است و نمی تواند حین مقاربت شما را ارضا کند، مسلما خیلی کارهای دیگر وجود دارد که می تواند انجام بدهد. اجازه دهید بداند چه احساس خوبی دارید هنگامی که از انگشتان یا دهانش در رابطه استفاده می کند و یا هنگامی که شما را با دستانش لمس می کند، چقدر برایتان تحریک کننده است.

2- چه راه هایی برای تمیز کردن موهای اطراف دستگاه تناسلی وجود دارد؟

بغير از تيغ يا پودر و کرم موبر روش های ديگري براي زدودن موهاي اطراف آلت تناسلي هست. البته روش هاي مو زدايي مختلف بسته به درجه حساسيت پوست و ضخامت موها مي تواند نتايج متفاوتي داشته باشد. اما متاسفانه خيلي هم تنوع در اين مورد وجود ندارد و بايد از بين روش هاي موجود بنابر شرايطتان يکي را انتخاب کنيد.

معمولا علاوه بر مواردي ذکر شده در بالا ، بند انداختن، استفاده از ماشين هاي مو زدا و يا اپي ليدي و روش سوزاندن و ليزر هم استفاده مي شود. دو روش آخر يعني سوزاندن و ليزر خيلي مقرون به صرفه نيست مگر براي منطقه کوچکي از بدن مثل صورت. از بين اين روش ها پودرها وکرم هاي موبر اگر حساسيت پوستي ايجاد نکنند معمولا بدون درد به صرفه اند. همان داروي نظافت که در قديم از آن استفاده مي شد. در سال هاي اخير انواعي از اين پودر ها و کرم ها هم به بازار آمده که بوي ناخوشايند کمتري نسبت به انواع قديمي اين مواد دارد.

3. آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟

بله! روش خاصی برای تنگ کردن واژن وجود دارد. به گفته دکتر لوان بریزندین Louann Brizendine، روش های فیزیو تراپی برای واژن وجود دارد که تفاوتی با ورزش های عضلات شکم یا عضلات دوسر* biceps ندارد. شما برای سفت شدن این قسمت ها روی عضلاتتان کار می کنید، برای سفت کردن عضلات واژن هم باید روی عضلات کف لگن  pelvic floor از جمله واژن کار شود.  دکتر بریزندین می گوید: “کلینیک های خاصی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که به نام بازسازی عضلات پرینال* perineale  شناخته می شوند. و روی سفت کردن عضلات و کانال واژن که در اثر افزایش سن یا زایمان از هم باز شده اند یا حساسیت کمتری نشان می دهند کار می کنند. با افزایش سن، واژن و عضلات کف لگن شل می شوند و حدود 78 درصد زنان با کاهش حساسیت روبرو می شوند.

4. ازدواج بدون داشتن رابطه جنسی چقدر شایع است؟

پنج تا 20% زوج ها در سال 10 بار یا کمتر رابطه جنسی دارند که روان شناسان به این شرایط ازدواج بدون رابطه جنسی s-e-xless marriage می گویند. بنابراین این مساله شایع تر از چیزی است که فکرش را می کنید. اما آیا این حالت ایده آل است؟

ازدواج بدون رابطه جنسی

مینتز Mintz نویسنده کتاب A Tired Woman’s Guide to Passionate Sex می گوید “ازدواج بدون رابطه جنسی به دو بخش تقسیم می شود. یک دسته زوج هایی هستند که هر دو نفر اهمیتی به نداشتن رابطه جنسی نمی دهند و دسته دوم که شایع تر است یکی از زوجین نگران این مساله است و دیگری اهمیتی به آن نمی دهد.”

اگر جزو گروهی هستید که از این بابت نگرانی دارند، کاری که می خواهید را انجام دهید. او توضیح می دهد”هر چه بیشتر رابطه جنسی داشته باشید، تمایل شما به آن بیشتر خواهد شد، برای بسیاری از مراجعین من این کار ساده ای است. زمانی که جوان تر هستید یا رابطه تان جدید است، قبل از رابطه جنسی میل زیادی به سراغتان می آید. با بالا رفتن سن یا طولانی تر شدن با هم بودنتان باید رابطه جنسی را شروع کنید تا میل جنسی تان بیدار شود. هر چه در رابطه جلوتر بروید تمایلتان بالاتر خواهد رفت و احتمالا دوام ازدواجتان هم بیشتر خواهد شد.