خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

پاسخ به سوالات جنسی (سری چهارم)

لوازم شخصی برقی

رابطه جنسی نیز مانند سایر نیاز های انسان باید به طور صحیح رفع شود. ما در این بخش قصد داریم به بیشترین سوالات جنسی شما پاسخ دهیم. شما می توانید سوالات جنسی خود را در بخش دیدگاه ها در پایین صفحه برای ما ارسال کنید.

آیا مایع منی حاوی مواد مغذی است؟

به هیچ وجه! مایع منی که در هر انزال خارج میشود حدود یک قاشق چای خوری است. این مایع شامل اسپرم، قند، پروتئین و حدود ۷ کالری است. به اندازه تمام این کالری ها و حتی بیش تر از آن در زمان انجام رابطه جنسی می سوزد!

آیا از طریق رابطه جنسی دهانی ، ممکن است مبتلا به ایدز بشوم؟

بله! هرچند خطر ابتلا کم تر از رابطه از طریق مقعد یا واژن است، ولی مواردی از انتقال به وسیله ی رابطه ی جنسی دهانی وجود داشته است. خون آلوده می تواند از طریق پوشش واژینال، از دهان به بدن شما منتقل شود. همچنین ممکن است از طریق رابطه ی جنسی دهانی مبتلا به اچ آی وی شوید، زیرا مایع منی یا مذی ( مایعی اندک در نوک آلت تناسلی مرد ) حاوی این ویروس است.

در صورتی که زخم یا بریدگی در دهان یا واژن تان داشته باشید ریسک ابتلا در شما افزایش می یابد ( ممکن است زخم یا بریدگی وجود داشته باشد و شما اطلاعی از آن نداشته باشید) و انزال در دهان تان صورت بگیرد. بنابراین، بهترین کار این است که از کاندوم یا ورقه ی لاستیکی مخصوص دهان استفاده کنید یا قبل از این که وارد چنین رابطه ی نزدیکی بشوید، مطمئن شوید که نامزدتان مورد آزمایش قرار گرفته است.

آیا ممکن است زگیل روی دست شوهرم به آلت تناسلی من سرایت کند؟

بسیار بعید است. زگیل روی دست و زگیل تناسلی در اثر نوع متفاوتی از ویروس پاپیلوم انسانی یا اچ پی وی به وجود می آیند. (اکثر زگیل ها فاقد ضرر هستند) هرچند در موارد نادر، نوع اچ پی وی که سبب ایجاد زگیل روی دست می شود، می تواند در جای دیگری نیز زگیل ایجاد کند. برای ایمنی بیش تر، از همسرتان بخواهید تا زمان از بین رفتن زگیل، هنگام رابطه ی جنسی دست کش نازک لاتکس بپوشد.

آیا از روی سایز پا ، بینی یا انگشت می توان بزرگی آلت تناسلی مردان را حدس زد؟

نمی شود، هرچند تعداد زیادی از زنان برای حدس سایز اندام تناسلی نامزدشان، به پاهای او دقت کرده اند، ولی مطابق با مطالعه ای که در ژورنال انگلیسی اورولوژی بین الملل انتشار داده شد، به هیچ وجه از روی سایز پا نمی توان سایز آلت تناسلی مردان را پیش بینی کرد. در حقیقت، با نگاه کردن به هیچ یک از قسمت های بدن آقایان نمی توان سایز اندام تناسلی را تشخیص داد.

پاسخ به سوالات جنسی

آیا ممکنه اولین بار که رابطه ی جنسی برقرار می کنید؛ باردار شوید؟

بله احتمال حاملگی هست؛ حتی اگر بار اولی هست که سکس را تجربه می کنید. یک مرد می تواند اولین باری که با دختری رابطه جنسی برقرار می کند، اورا باردار کند. استفاده از روش های جلوگیری؛ شما را از باردار شدن محافظت می کند. به علاوه استفاده از کاندوم از انتقال بیماری ها و عفونت های جنسی؛ هم در مردان و هم در زنان جلوگیری می کند.

بنابراین قبل از برقراری رابطه، با شریک جنسی خود از روش های جلوگیری استفاده کنید.

آیا امکان باردار شدن از طریق رابطه مقعدی هم وجود داره؟

خیر، امکان ندارد که خانمی بعداز رابطه مقعدی باردار شود؛ حتی اگر اسپرم را قورت بدهد. اما ممکن است مبتلا به انواع بیماری های مقاربتی از جمله سوزاک، کلامیدیا و هرپس شود. بهتر است که به هنگام رابطه مقعدی هم از کاندوم استفاده کنید.

آیا همیشه بیماری های مقاربتی نشانه دارن؟

خیر، ممکن است که شما ندانید که بیماری مقاربتی دارید. گاهی ممکن است که شما علائمی داشته باشید، مثلا احساس درد هنگام ادرار، بو یا درد غیر معمول، ولی بیشتر افراد متوجه نشانه های عفونت نمی شوند، در نتیجه اگر شما آلوده شده باشید؛ همیشه با خبر نمی شوید.

نمی شود تنها با نگاه کردن به یک نفر، تشخیص داد بیماری مقاربتی دارد یا نه. اگر شما نگرانید که ممکن است دچار این بیماری ها شده باشید؛ بهتر است که به یک پزشک عمومی مراجعه کنید و آزمایش بدهید. در مورد نتیجه آزمایشتان نگران نباشید نتایج این آزمایش ها محرمانه هستند.