خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

چطور به کسی اعتماد کنیم؟

چطور به کسی اعتماد کنیم؟
لوازم شخصی برقی

بسیاری از ما احساس کرده ایم که اعتماد ما در برهه ای از زندگی به خطر افتاده است. نیازی به گفتن نیست که این تجربیات می توانند بسیار دردناک باشند. شاید ما هنوز از اعتماد مجدد می ترسیم. ما با خود فکر می کنیم، “به چه کسی می توانم اعتماد کنم؟ و چگونه می دانم که می توانم به آنها اعتماد کنم؟” اما این یکی از مواردی است که نمی توانیم از آن بگذریم. این یک عنصر مهم در روابط ما است. برخی آن را پایه می نامند. بدون آن، زندگی کردن و عشق ورزیدن واقعاً دشوار است. در اینجا، من در مورد هشت حقیقت صحبت می کنم:

چطور به کسی اعتماد کنیم؟

تصدیق کنید که اعتماد شکسته یک امر جهانی است.

بیایید با حقیقت غیر قابل انکار شروع کنیم: همه ما دلایلی داریم که نباید به آنها اعتماد کرد. منظور من از این حرف این است که همه ما احساس صدمه، ناامیدی، طرد، ترس و رها شدن کرده ایم. همه ما به نوعی رنج کشیده ایم و همه ما در روابط احساس درد کرده ایم. اساساً: همه ما در یک قایق هستیم. من این را می گویم زیرا درک این که ما تنها نیستیم آرامش بخش است. (ما با هم در این قضیه هستیم، مردم!) همه ما صدمه دیده ایم و همه ما سعی می کنیم از تکرار این اتفاق جلوگیری کنیم.

شما نباید از “اعتماد” به عنوان ابزاری برای محافظت از خود استفاده کنید.

معمولاً راهی که ما سعی می کنیم از صدمه دیدن در روابط جلوگیری کنیم این است که تا زمانی که نمی دانیم در امنیت هستیم، اعتماد را کنار بگذاریم. اعتماد به مکانیزم محافظت تبدیل می شود – اگر شخص “اعتماد ما را جلب کند”، ما با خوشحالی آن را به او می دهیم. و این مشکل است. زیرا هرگز هیچ تضمینی وجود ندارد. درخواست از کسی برای “جلب اعتماد ما” اغلب به این معنی است که ما از او می خواهیم هیچ اشتباهی انجام ندهد و باعث نشود احساسات ناراحت کننده ای در ما ایجاد شود. و این یک کار غیرممکن است.

همچنین بخوانید: چطور عصبانیت خود را کنترل کنیم؟

اعتماد ضمانت ندارد، و این مشکلی نیست.

متأسفانه ضمانت ها در روابط یافت نمی شوند (رایانه ها دارای ضمانت هستند – نه افراد). و قطعاً هیچ تضمینی در روابط عاشقانه ما وجود ندارد. ما برای آن خیلی پیچیده هستیم در واقع – شما این را دوست نخواهید داشت – آنچه احتمالاً می توانید تضمین کنید این است که گاهی از افرادی که دوستشان دارید احساس صدمه دیدن می کنید.

ای کاش می توانستم چیز دیگری به شما بگویم، اما حقیقت این است که ناامیدی، طرد شدن، ترس، رها شدن و ارتباط نادرست همه بخشی از معامله در روابط هستند. ما این احساسات را بدون توجه به اینکه با چه کسی هستیم احساس می کنیم. نه به این دلیل که با افراد غیرقابل اعتماد هستیم بلکه به این دلیل که انسان هستیم. این یک تصمیم است که باید بدانید هیچ تضمینی در آن وجود ندارد.

اعتماد به معنای یافتن فرد کامل و قابل اعتماد نیست.

اعتماد به معنای ثبت نام برای کار در هنگام آسیب است. اگر از این منظر ارتباط برقرار کنیم، این کار بسیار آسان تر می شود. به طور ناگهانی، ما از تلاش برای جلوگیری از صدمه دیدن (که غیر ممکن است) دست می کشیم، به این درک که می توانیم از طریق هر چیزی که بر سر راه ما قرار می گیرد حرکت کنیم. این به ما کمک می کند احساس قدرت کنیم – و بنابراین، کمی کمتر بترسیم.

چطور به کسی اعتماد کنیم؟

صدمات گذشته نمی تواند بی اعتمادی در آینده را توجیه کند.

وقتی از تجربیات گذشته به عنوان دلایلی برای عدم اعتماد مجدد استفاده می کنیم، در واقع فقط به خودمان آسیب می رسانیم. همه ما دلایلی برای عدم انجام این کار داریم. همه ما یک لیست طولانی داریم! اما کنار گذاشتن دیگران تنها مشکل را تداوم می بخشد – این ما را در امان نگه نمی دارد. ما را تنها می کند.

ایمان کلید حل مشکل است

برای غلبه بر مشکلات چه می توانید بکنید؟ می توانید یک تصمیم آگاهانه بگیرید و به دنبال آن بروید. درست است. وارد شوید و ایمان داشته باشید. وقتی تصمیم می گیرید به کسی اعتماد کنید، به این معنی است که به صداقت آن شخص اعتقاد دارید. این به این معناست که بدانید در نهایت نیت این شخص خوب است. و این بدان معناست که شما می دانید که آنها مرتکب اشتباه می شوند. اما ایجاد یک رابطه قوی امکان پذیر است.

شما نیز در رابطه کوتاهی خواهید کرد.

وقتی می ترسیم، اشتباه می کنیم. منظور من از اشتباهات این است که ما به دیگران صدمه می زنیم. ما با صداقت عمل نمی کنیم. ترس باعث می شود عمل کنیم. و اگر با خودتان صادق باشید، می دانید که احتمالاً شما نیز این کار را کرده اید. تاسف آور است اما حقیقت دارد. اگر ما بتوانیم به طور جمعی به این موضوع پی ببریم و در زمان ارتباط با دیگران (و خودمان) با شفقت به جای محکومیت به آن نزدیک شویم، این جهان مکان کاملاً متفاوتی خواهد بود – و روابط ما قطعاً با اعتماد بیشتری پر خواهد شد.

چطور به کسی اعتماد کنیم؟

اعتماد به دیگران، با اعتماد به خود آغاز می شود.

اگر قبل از هر چیز به خودمان اعتماد داشته باشیم، به ما این امکان را می دهد که با کمی لطف و سهولت بیشتر با اشتباهات دیگران برخورد کنیم. اگر می دانید که هر کاری که می کنید – مهم نیست که شریک زندگی شما چه کاری انجام می دهد، بدون توجه به چالش هایی که پیش می آید – خوب خواهید بود، بنابراین کار ما آسان تر خواهد بود. شما تشخیص می دهید کهاین به این معنا نیست که دیگر هرگز احساسات منفی دیگری را احساس نکنید. این در مورد این است که بدانید شما می توانید با هر چیزی که سر راهتان می آید کنار بیایید.

نکات نهایی

اعتماد به معنای انتخاب شخص مناسب نیست. منظورم این است که این یک انتخاب است، بنابراین سعی کنید کورکورانه انتخاب نکنید. اما به یاد داشته باشید، شما برای ارتباط با یک روبات ثبت نام نمی کنید، بلکه برای ثبت نام با یک انسان دیگر ثبت نام می کنید. وقتی می خواهید به کسی اعتماد کنید، می گویید: “من می دانم که در اعماق وجود شما یک فرد خوب با نیت خوب هستید. می دانم که هر از گاهی می ترسید و آن را از دست خواهید داد، و من سعی می کنم از شما حمایت کنم. وقتی این اتفاق می افتد با شفقت رفتار کنید. و من می دانم که در نهایت، رفاه من به من بستگی دارد. ” این یک بیانیه بزرگ است – یک تعهد واقعی. همچنین بسیار شدنی است. وقتی این کار را انجام دهید، می توانید به دیگران نیز اعتماد کنید و این به عنوان پایه ای برای بسیاری از روابط طولانی مدت و محبت آمیز است که به طور محکم بر اساس آنها ایجاد می شود.