خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کاندوم برند کاپوت

برند کاپوت
لوازم شخصی برقی

برند کاپوت Kapoot از مارک های پر طرفدار کاندوم در ایران است. این برند به سفارش شرکت سیلانه سبز و توسط شرکت انجیر طلایی در ایران و با کیفیت بالا تولید می شود. این برند دارای مدل های متنوع کاندوم از جمله خاردار ، نازک ، تاخیری ، ساده و … می باشد. تمامی این مدل ها از لاتکس با کیفیت مالزی تولید شده و تمامی استاندارد های لازم را داراست.

این کیفیت ساخت و تجربه کاری بلند مدت باعث شده است تا زوج های جوان برای خرید کاندوم به سراغ برند کاپوت بروند.
فروشگاه کادولین به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین محصولات بهداشتی برخی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مدل های کاندوم کاپوت را در فروشگاه عرضه کرده است.امکان تحویل فوری در شهر تهران و ارسال پستی به همه نقاط نیز فراهم آمده است. این محصولات در بسته بندی کاملا مناسب ارسال می شود.
کاندوم های خاردار کاپوت به دلیل احساس لذت و گرمای بیشتر در طول رابطه به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های کاندوم کاپوت شناخته میشود.

یک کار جالبی که این کاخانه در راستای برند سازی کرده است تلاش برای جایگزین کردن اسم کاپوت بجای اسم کاندوم است برای افرادی که خجالت می کشند اسم کاندوم را در داروخانه یا محل های فروش کاندوم به زبان بیاورند این کارخانه با تبلیغات بسیار این موضوع را جا انداخته است که اگر کسی به شما گفت من کاپوت میخواهم شما بدانید منظورش کاندوم است.

کاندوم میوه ای تاخیری کاپوت


کاندوم های تاخیری کاپوت از پرفروش کاندوم های بازار ایران است. اگر می خواهید یک کاندوم تاخیری با کیفیت بخرید حتما به مدل های متنوع کاپوت یه نگاهی بیاندازید. استفاده از ماده تاخیری بنزوکائین با دوز های مختلف باعث می شود شما کنترل بهتری به انزال خود داشته باشید و از رابطه جنسی لذت بیشتری ببرید.چند نمونه کاندوم تاخیری پرفروش را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

کاندوم تاخیری طولانی 45 دقیقه

از دیگر برتری های برند کاپوت دانش تولید کاندوم نازک می باشد که درعین داشتن مقاومت بالا بسیار نارک هست و می تواند گرما را به راحتی انتقال دهد.

کاندوم نازک کاپوت