خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کاندوم ساده از کجا بخریم؟

کاندوم ساده
لوازم شخصی برقی

کاندوم ساده یا کلاسیک نوعی از کاندوم است که حاوی هیچ ماده اضافه ای مانند تاخیری، بزرگ کننده، تنگ کننده و … نیست. همچنین شکل ظاهری کاندوم کاملا ساده است و هیچگونه شیار یا خار روی بدنه کاندوم طراحی نشده است. کاندوم کلاسیک اولین مدل از کاندوم بود که تولید شد و همچنان یکی از پرفروش مدل ها در بین تمامی کاندوم ها است.

همانطور که گفت شد ساده ترین مدل کاندوم که سالهاست در جهان تولید می شود کاندوم کلاسیک Classic یا کاندوم ساده می باشد که به خوبی از انتقال بیماری ها ی مقاربتی مانند ایدز (HIV) و بارداری ناخواسته با دقت بسیار بالا جلوگیری می کند. متاسفانه خرید کاندوم در ایران به علت مشکلات فرهنگی یکی از دغدغه های زوج ها می باشد و ممکن است به علت کم رویی و خجالت و سایر عوامل از این وسیله بسیار مهم استفاده نشود و عواقب ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد. کادولین این مشکل را برطرف کرده و از این پس همه افراد قادر به خرید کاندوم می باشند و می توانند کالای خود را بدون درج نام بر روی بسته دریافت نمایند.

کاندوم ساده توسط برند های مختلف تولید می شود. برند های معروف کاپوت، کدکس، گودلایف، ایکسدریم و… همگی حداقل یک نوع کاندوم کلاسیک در بین سبد کالایی خود دارند.

بهترین کاندوم ساده بازار بدون شک کاندوم ساگامی ژاپن است. این کاندوم از جنس پلی اورتان هست و بر خلاف کاندوم های از جنس لاتکس کاملا بدون بو و بدون حساسیت می باشد. کاندوم ساگامی نازکترین کاندوم جهان است و با ضخامت 0.02 میلیمتر تجربه یک رابطه لذت بخش را برای زوج ها فراهم می کند.

کاندوم ساگامی کاندوم نازک

با توه به قیمت بالای کاندوم ساگامی، خرید مداوم این مدل برای همه امکان پذیر نیست. از این رو شرکت ناچ کدکس اقدام به تولید نازک ترین کاندوم جهان از جنس لاتکس کرده است. کاندوم zero three با ضخامت 0.03 میلیمتر رقیب جدید ساگامی است. مزیت ویژه کاندوم ساده و نازک کدکس قیمت مناسب آن است. شما در فروشگاه کادولین بسته 12 عددی این کاندوم را فقط با قیمت 29500 می توانید خریداری کنید.

اگر قصد خرید کاندوم ساده با قیمت مناسب را دارید بدون شک کاندوم ناچ کدکس مدل stand up پیشنهاد خوبی است. کاندوم کلاسیک کدکس Nach Codex Stand UP Classic حاوی لوبریکانت نوع LA بوده و ویژه رابطه های دردناک می باشد و با ماده چرب لوبریکانت باعث روانکاری و حل مشکل درد در رابطه می شود.

کاندوم کلاسیک کدکس nach kodex stand up classic

اگر در برند معروف اورز ours به دنبال کاندوم ساده هستید مدل کلاسیک اورز یک انتخاب مناسب است. اورز برندی است که کاندوم های با کیفیت تولید می کند. استاندارد های لازم ایران و اروپا را داراست و از بهترین لاتکس مالزی برای تولید محصولاتش استفاده می کند.

در انتها نیز به پرفروش ترین کاندوم ساده بازار ایران می پردازیم. کاندوم کلاسیک کاپوت که توسط شرکت انجیرطلایی در ایران تولید می شود و تمام مجوز های بهداشت و استاندارد را داراست.

اگر شما هم از طرفداران کاندوم ساده هستید پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه مربوط به کاندوم های کلاسیک در سایت کادولین نگاهی بیاندازید.