خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کاندوم فضایی چیست + معرفی کامل همه مدل ها

کاندوم فضایی عکس
لوازم شخصی برقی

کاندوم فضایی یکی از انواع کاندوم خاردرشت می باشد که در اکثر نقاط جهان با نام alien condom معروف است و از پرفروش ترین مدل های کاندوم محسوب می شود. در ایران نیز دو برند معروف و با سابقه ایکس دریم و شادو این کاندوم را در پنج مدل اره ماهی، طوقی، شمشیری، چرخشی و دکمه دار تولید می کنند. هر مدل خارهای درشت خاصی روی بدنه شان طراحی شده است که از جنس لاتکس و بسیار نرم است. این خار ها از لحاظ بصری و جنسی بسیار تحریک کننده هستند به طوری که باعث ایجاد حداکثر لذت در بانوان و تحریک نقطه جی شده و رسیدن به ارگاسم را سریعتر می کند. ما در کادولین تمامی مدل های کاندوم فضایی را با قیمت مناسب داریم. در ادامه به بررسی هر کدام و نحوه خرید آن میپردازیم.

معرفی کامل کاندوم های فضایی موجود در بازار ایران

همانطور که در بالا گفته شد کاندوم فضایی در ایران شامل 5 مدل مختلف است. ما در کادولین این پنج مدل را در یک پک با قیمت مناسب قرار داده ایم.

خرید کاندوم فضایی (پک 5 عددی)

این پک شامل 25 درصد تخفیف است
کاندوم فضایی

کاندوم فضایی به دلیل وجود خارهای درشت، موارد روان کننده بیشتری دارد و چرب تر از سایر مدل ها هست تا فرآیند رابطه جنسی راحت تر و بدون درد انجام شود. بر خلاف سایر مدل ها که بسته های 12 عددی هستند، کاندوم فضایی در بسته بندی های تک عددی عرضه می شود.

حالا نوبت آن رسیده به معرفی دقیق این 5 مدل بپردازیم.

1- کاندوم فضایی دکمه دار

این مدل خارهای متفاوت و هیجان انگیزی دارد! نوک این کاندوم ۳ عدد خار نیزه مانند طراحی شده است. ابتدای کاندوم برجستگی های دکمه ای شکل داشته و بعد از آن خارهای بزرگی دیده می شود. این نوع خارها و برجستگی ها می توانند تمامی نقاط حساس درون واژن را لمس و بیش از اندازه تحریک کنند و بانوان را به اوج لذت جنسی که بسیاری به دنبال آن هستند برساند. در ادامه می توانید فیلم مدل باز شده اش را مشاهده کنید.

فیلم مدل دکمه دار

عکس مدل دکمه دار

عکس کاندوم فضایی دکمه دار

2- کاندوم فضایی شمشیری

مدل شمشیری روی بدنه و نوک ذخیره اش دارای برجستگی های بزرگ می باشد. این برجستگی ها نرم و از جنس لاتکس است. این مدل تنها مدل بین کاندوم های فضایی هست که خار هایش در طول کاندوم امتداد یافته اند. با توجه به اینکه 7 سانت اول واژن بیشترین تحریک پذیری را دارد این خار ها کاملا مناسب طراحی شده اند.

عکس مدل شمشیری

عکس کاندوم فضایی شمشیری Xdream Sword

3- کاندوم فضایی اره ماهی

کاندوم اره ماهی دارای سه شاخک در سر کاندوم و برجستگی های دکمه مانند و نیزه مانند بر روی بدنه آن می باشد. خارهای درشت این مدل با تحریک نقطه جی در بانوان سبب ارگاسم سریع تر شده و کیفیت رابطه جنسی را بالا می برد. از طرفی خار های درشت کاندوم اره ماهی سبب حجیم تر نشان دادن آلت در مردان شده و باعث افزایش اعتماد به نفسان خواهد شد. در ادامه فیلم باز شده این مدل را می توانید مشاهده کنید.

فیلم مدل اره ماهی

عکس مدل اره ماهی

عکس کاندوم فضایی اره ماهی

4- کاندوم فضایی طوقی

این نام برگرفته شده از کبوتر های طوقی است که در قسمت گردن آن پرهای متفاوتی دارد، کاندوم فضایی طوقی نیز در قسمت گردن خود خارهای بلند و هیجان انگیزی دارد که با ورود به واژن تمام نواحی حساس را لمس و تحریک می کند و بانوان را به حداکثر لذت جنسی ( ارگاسم ) می رساند، ارگاسم نقطه برانگیختگی جنسی در خانم ها می باشد که در بعضی از افراد به سختی اتفاق می افتد.

عکس مدل طوقی

عکس کاندوم فضایی طوقی

5- کاندوم فضایی چرخشی

از پر طرفدار ترین مدل های فضایی محسوب می شود. دارای خارهای چرحشی روی بدنه کاندوم است. این خار ها از جنس لاتکس و بسیار نرم است و باعث تحریک بیشتر هنگام رابطه می شود. این خار ها از نوک کاندوم شروع شده و 5-6 سانت روی بدنه کاندوم ادامه می یابد.

عکس مدل چرخشی

عکس کاندوم فضایی چرخشی

در مجموع دو برند ایکس دریم و شادو 10 مدل کاندوم فضایی تولید می کنند که ما در کادولین چندین مدل پر طرفدار را داخل پک های با قیمت مناسب قرار داده ایم. برای مشاهده همه مدل روی لینک زیر کلیک کنید.

کاندوم فضایی و ارگاسم

این کاندوم ها با خار های درشتی که دارند به خانم ها در رسیدن به ارگاسم کمک زیادی می کنند. ارگاسم در زنان یک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی می تواند سر منشا مشکلات فراوانی شود.

نکته مهم در به ارگاسم رسیدن خانم ها این است که بدانند چطور بیشترین تحریک را حس کنند. بسیاری از بانوان فقط با لمس نقطه کلیتوریس به ارگاسم می رسند. در واقع کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز می تواند تحریک کننده باشد. برای این افراد استفاده از کاندوم فضایی زیاد تحریک کننده نخواهد بود. در مقابل خانم هایی که از طریق تماس واژنی بیشترین تحریک را دارند به احتمال زیاد علاقه زیادی به کاندوم خاردار درشت خواهند داشت.

اگر تازه کار هستید! و نمی دانید از کاندوم چطور باید استفاده کرد حتما مطلب زیر را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید : طرز استفاده از کاندوم

ویژگی های کاندوم فضایی

  • کاندوم های فضایی با تحریک همه نقاط خصوصا نقطه جی تحولی در رابطه جنسی ایجاد کرده اند.
  • خانم ها با کاندوم های فضایی ارگاسم بهتری تجربه خواهند کرد.
  • کاندوم های فضایی مشکل تکراری بودن رابطه را حل می کنند.
  • کاندوم فضایی دارای مجوز بهداشت نشان استاندارد هستند.
  • خانم ها توسط این کاندوم ها لذتی چند برابر را تجربه می کنند.
  • این کاندوم ها دارای خاصیت بزرگ کننده آلت مردانه هستند زیرا خار های درشت آن باعث حجیم تر شدن آلت می شود.
  • از پرفروش ترین مدل های بازار هستند.

بین مدل های معرفی شده سه مدل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. مدل شمشیری، چرخشی و اره ماهی.

برند های تولید کننده کاندوم فضایی

در ایران دو برند ایکس دریم و شادو تولید کننده انحصاری این مدل ها هستند.

درباره برند ایکس دریم

برند ایکس دریم یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کاندوم در ایران می باشد. این برند توسط تعاوني باران بسپار قم تولید می شود. ایکسدریم مدل های مختلف کاندوم خاردار ، تاخیری ، روان کننده و… را تولید می کند.معروف ترین مدل کاندوم این شرکت، کاندوم فضایی نام دارد. این نوع کاندوم ها به دلیل داشتن خارهای بسیار درشت روی بدنه خود به تازگی بسیار معروف شده اند و با نام تجاری alien  عرضه شده است. شرکت باران بسپار قم تمامی مدارک و مجوز های لازم برای تولید انواع کاندوم را دارا می باشد.

کاندوم ایکسدریم

گواهی نامه iso 13485 ویژه تجهیزات پزشکی

گواهی نامه استاندارد مدیریت کیفیت iso 2001/2008  از شرکت BRS آمریکا

دارای نشان استاندارد ایران

درباره برند شادو

کاندوم شادو

برند شادو نیز از برندهای معتبر تولید کاندوم در ایران است. این برند نیز توسط یکی از بهترین شرکت های داخلی تولید می شود. شادو نیزهر پنج مدل معروف را دارد. و کیفیتی مشابه برند ایکسدریم داراست.

کاندوم فضایی شادو  پک 5 تایی
خرید پک کاندوم فضایی شادو

برند شادو کاندوم های با کیفتی تولید می کند. کاندوم فضایی شادو در بسته بندی مشکی رنگ تولید می شود و هماهند برند ایکسدریم در هر بسته فقط یک عدد کاندوم قرار دارد.

برند شادو نیز پنج مدل اره ماهی ، شمشیری ، طوقی ، دکمه دار و چرخشی را با کیفیت خوب تولید می کند.

قیمت کاندوم فضایی

هر بسته کاندوم فضایی که شامل یک عدد کاندوم است قیمتی بین 20 تا 25 هزار تومان دارد. اما همانطور که در بالا گفته شد شما می توانید به جای خرید تک عددی، اقدام به خرید پک های مقرون به صرفه نمایید.