خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

علائم حساسیت به کاندوم چیست؟

حساسیت به کاندوم
لوازم شخصی برقی

در این مطلب از کادولین قصد داریم در مورد حساسیت به کاندوم لاتکس توضیحات بیشتر ارائه دهیم. میزان حساسیت به کاندوم لاتکس در بین افراد کم است اما با این وجود چند نکته مهم درباره افرادی که به کاندوم حسایست دارند بیان می کنیم.

1- اگر به ندرت از کاندوم لاتکسی استفاده کنید احتمالا مشکلی مشاهده نخواهید کرد. اما استفاده مکرر آن باعث عکس العمل پوست مثل خارش، تاول و قرمزی می شود.

2- اگر شما مرد هستید که و از حساسیت به کاندوم لاتکسی رنج می برید، ممکن است بعد از استفاده از کاندوم سوختگی ناحیه تناسلی را تجربه کرده باشید.

استفاده از کاندوم

3- اگر شما خانم هستید و تجربه سوختگی اندام تناسلی تان در استفاده از کاندوم لاتکسی دارید، این خود می تواند نشان دهد حساسیت به کاندوم در شما وجود دارد.

همچنین بخوانید :  بهترین نوع کاندوم کدامند؟

4- در بیشتر موارد احساس خارش شدید است. در زنان احساس خارش اطراف اندام جنسی ایجاد می شود و در مردان در بنیان مردانگی ایجاد می شود. اگر شخصی از این شرایط رنج ببرد و از راه دهان ارتباط جنسی برقرار کنند، ممکن است روی لبها و زبان و حتی گلو شریک جنسی نیز اتفاق بیافتد.

5- در برخی موارد خارش در پی سوختگی اتفاق می افتد و ممکن است اندام قرمز به نظر برسد. اندام را نخارانید چون ممکن است بدتر شود.

6- در برخی موارد روی پوست تاول ایجاد می شود، این نتیجه تلاش سیستم ایمنی بدن در مقابل محافظت پوست از حساسیت است. پزشکان بر این باورند که تاول را هیچ وقت نباید ترکاند.

7- اگر واکنش شدید باشد، نشانه های دیگر مثل درد قفسه سینه، ضربان تند قلب، نفس نفس زدن و ورم لب می تواند اتفاق بیافتد که در برخی مواقع مرد برای درمان سریع راهی بیمارستان می شود

حساسیت به کاندوم لاتکسی قابل درمان نیست. پس بهتر از از کاندوم های پلی اورتان ساگامی استفاده کنید. این کاندوم ها از جنس پی اورتان بوده و کاملا بدون بو و حساسیت است.

کاندوم ساگامی ژاپن از جنس پلی اورتان
کاندوم ساگامی به هیچ وجه ایجاد حساسیت نمی کند.