تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

خرید محصولات جنسی در ارومیه

خرید کاندوم در ایران
شیگلم

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، امکان  خرید کاندوم در ارومیه را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در ارومیه کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر ارومیه با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

خرید کاندوم از کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

ارومیه

ارومیه شهریست با قدمت ۳۰۰۰ ساله و جزء ۱۹ شهر تاریخی ایران در سازمان یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر با توجه موقعیت جغرافیایی که دارد و همینطور جاذبه های گردشگری در آن واقع شده نیز در بین گردشگران ایرانی و خارجی بسیار محبوب است و جالبه که بدانید نام قدیم این شهر رضاییه بوده و از سال ۵۷ به ارومیه تبدیل شده است. شهر ارومیه در شمال غربی ایران واقع شده است و دهمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود.

ارومیه

این شهر دارای موقعیت جغرافیایی ممتازی است و در ۲۰ کیلومتری دریاچه ارومیه قرار گرفته است. با توجه به سرشماری که در سال ۱۳۹۵ در این شهر انجام شد جمعیت آن حدود ۷۴۰ هزار نفر بوده و مساحت آن برابر با ۱۰ هزار مترمربع می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی که ارومیه دارا می باشد این شهر در اغلب اوقات سال شرایط آب و هوایی خوبی دارد و می توان سفری دلچست به آن نیز داشته باشید اما این نکته را باید بدانید که این شهر تابستان های نسبتا گرم و زمستان های بسیار سردی دارد.