80 هزارتومن تخفیف + خرید اقساطی

راهنمای خرید ماشین اصلاح+ 5 مدل پرفروش

راهنمای خرید ماشین اصلاح مناسب
خرید ماشین اصلاح

تقریبا تمامی افراد به دنبال خرید ماشین اصلاح هستند در حالی که ملاک بهترین بودن این دستگاه ها را به درستی نمی‌دانند. در راهنمای خرید ماشین اصلاح تلاش داریم با معرفی بهترین برند ها و نکات خرید به شما کمک کنیم تا خریدی راحت تر داشته باشید و با توجه به بودجه خود بهترین محصول را انتخاب کنید.

راهنمای خرید ماشین اصلاح

مهم‌ترین ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت

ویژگی های زیادی هستند که کنار هم قرار گرفتن آن ها می توانید کمک کند تا ماشین اصلاح بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد و بتواند نیاز های شما را به صورت کامل برطرف کند؛ در ادامه این ویژگی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تیغه‌ی با کیفیت بالا و ضد حساسیت

تیغه‌ی باکیفیت یکی از مهم‌ترین نکات در اصلاح صورت است که در راهنمای خرید ماشین اصلاح به آن می پردازیم. تیغه‌های استاندارد اصلاح باید به شکلی باشند که به هیچ عنوان زنگ نزنند، در برابر شکستن مقاومت داشته باشند و برای صورتتان هم ایجاد آلرژی و حساسیت نکنند. وجود تیغه ی با کیفیت در نهایت باعث اصلاحی با کیفیت تر و طول عمر بالاتر برای دستگاه است.

راهنمای خرید ماشین اصلاح

به این نکته هم دقت داشته باشید که تیغه‌ها قابل تعویض باشند تا بتوانید با کاهش کیفیت تیغه‌ها بدون این که مجبور به تعویض دستگاه باشید تیغه را تعویض کنید. تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم، استیل کربنی دارای پوشش تیتانیوم و استیل پیشرفته ضدزنگ بهترین انواع تیغه هستند. برخی از دستگاه ها نیز دارای تکنولوژی تیغه های خود تیز شونده هستند که دارای ارزش خرید بالاتری می باشند.

تنوع در تعداد شانه ها

شانه‌ی مخصوص با درجه‌های قابل تنظیم یکی از نکاتی است که باید در خرید دستگاه به آن توجه کنید. شانه‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که برای اندازه‌های مختلف موها بتوانید ماشین اصلاح تان را تنظیم کنید. تعداد شانه به این علت در خرید بهترین ماشین اصلاح حائز اهمیت است که باعث کارایی بیشتر دستگاه است و نبود آن می تواند مشکل ساز باشد.

آداپتور یا منبع انرژی

ماشین‌های اصلاح برقی و باطری‌دار هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال ماشین های اصلاحی که با باطری کار می‌کنند را می‌توانید به راحتی با خودتان به مسافرت ببرید و حتی زیر دوش از آن‌ها استفاده کنید. در مقابل این نوع دستگاه‌هایی که با باتری کار می‌کنند نسبت به مدل‌هایی که مستقیما به برق وصل می‌شوند عمر و همچنین قدرت کمتری دارند.

نکته‌ی دیگری که در این مطلب به آن می پردازیم منبع انرژی ماشین اصلاح است که باطری لیتیومی دارد یا باطری نیکلی. باطری‌های لیتیومی بسیار سریع‌تر شارژ می‌شوند و عمر طولانی‌تری نسبت به باطری‌های نیکلی دارند. همچنین شارژر های دستگاه ها باید دارای این ویژگی باشند که پس از فول شارژ شدن دستگاه باتری را از مدار خارج کنند تا در نهایت باعث طول عمر بیشتر باشند.

سهولت در تمیز کردن ماشین اصلاح

تمیز کردن تیغه های ماشین اصلاح یکی از ضروری ترین کار ها بعد از هر اصلاح است و بهتر است به صورت مستمر انجام شود تا از بروز حساسیت در پوست و اختلال در کارکرد دستگاه جلو گیری کند. به همین علت در راهنمای خرید ماشین اصلاح دستگاهی که تمیز کردن آن با راحتی بیشتری همراه است دارای ارزش بالاتری است.

ضد آب بودن ماشین اصلاح

برخی افراد نیاز دارند تا از ماشین اصلاح خود زیر دوش استفاده کنند به همین علت به دستگاهی نیاز دارند که دارای قابلیت ضد آب بودن باشد. این ویژگی در تمیز کردن دستگاه نیز می تواند کمک کننده باشد و استرس سوختن دستگاه را به صفر برساند. ضد آب بودن دستگاه یکی از امتیاز های مثبت محصول هنگام انتخاب و خرید است.

طراحی مناسب و ارگونومیک ماشین اصلاح

طراحی ظاهری، شکل و وزن دستگاه برای خرید اهمیت زیادی دارد. اگر دستگاه خوش‌دست نباشد و یا بر اثر سنگینی آن دست‌تان خسته شود نمی‌توانید اصلاح مطلوبی انجام دهید. این نکته برای افرادی که دارای کاربری حرفه ای تر هستند مانند آرایشگر ها امری بسیار حیاتی است و در صورت توجه نکردن به آن هنگام خرید ماشین اصلاح در اصلاح سختی های زیادی را به همراه خواهد داشت.

بهترین مارک ماشین اصلاح

امروزه در بازار انواع و اقسام برندها و مدل‌های متنوع را می توانید مشاهده کنید و این تنوع ممکن است برایتان کمی گیج کننده باشد. در این بخش از راهنمای خرید ماشین اصلاح چند نمونه از محبوب‌ترین برندهای ماشین اصلاح در بازار را برایتان معرفی کرده و از هر برند چند مدل محبوب و کاربردی را به عنوان نمونه معرفی کرده‌ایم.

 ماشین اصلاح فیلیپس

فیلیپس را همگی به خوبی می‌شناسیم اما اینکه این برند در زمینه ساخت کدام یک از محصولات خود سکاندار بازار است مطمنا یکی از آنها ماشین اصلاح فیلیپس خواهد بود. اغلب دارندگان ماشین ریش تراش از این برند استفاده می‌کنند یا در نهایت به سمت خرید آن هدایت می‌شوند، زیرا در نوع خود بهترین و قوی‌ترین ماشین ریش تراش ها را تولید و روانه بازار می‌کندو به همین علت اولین برند معرفی شده در این مطلب، فیلیپس است.

شما در وهله نخست می‌توانید ماشین اصلاح فیلیپس مدل S1121/41 را با داشتن آپشن‌هایی همچون آزادی حرکت سر ریش تراش در ۸ درجه، عدم لرزش در زمان استفاده و مجهز بودن آن به نشانگر LED مورد سنجش قرار دهید.

ماشین اصلاح کیمی

و اما اگر قیمت برایتان اولویت اول را دارد و به دنبال یک ماشین اصلاح اقتصادی می‌گردید برند کیمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برندی چینی که در زمینه‌ی تولید لوازم شخصی برقی فعالیت دارد و تاکنون تولیداتی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. این برند به علت قیمت بسیار مناسب محصولات در راهنمای خرید ماشین اصلاح قرار می گیرد.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-1973 ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای کیمی است که به دلیل قابلیت چهار کاره بودن از محبوبیت بالایی بین مصرف کنندگان برخوردار است. سری اصلی آن از جنس استیل ضدزنگ است و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی با انعطاف بالا بوده و ضخیم‌ترین و ریزترین موها را به دام می‌اندازد. ضد آب بودن این دستگاه یک نکته مثبت است.

ماشین اصلاح وی جی آر

برند وی جی آر هم دیگر برند اقتصادی است که برای خرید ریش‌تراش‌های کاربردی و در عین حال اقتصادی می‌توانید سراغش بروید. برای مقایسه این دو برند چینی از وی جی ار بهتره یا کیمی دیدن کنید.

ریش تراش VGR 071 دارای سه سری ریش کوتاه کن، اصلاح موی بینی و شانه متحرک از ۱ تا ۱۰ میل است. دو مزیت دیگر این ماشین این است که کاملا ضدآب و قابل شست‌وشو است و دیگر این که باطری لیتیومی با شارژ سریع دارد (۹۰ دقیقه شارژ ۹۰ دقیقه کارکرد) و علاوه بر باطری از کابل برق هم میتوانید برای کار با دستگاه استفاده کنید. طراحی آرگونومیک و همچنین تیغه های ضدحساسیت هم از دیگر مزایای این دستگاه است.

 ماشین اصلاح 2 قلو وی جی ار VGR670 به شما این امکان را می‌دهد که در هر جایی مانند جاده و محل کار همراه خود داشته باشید. این ریش تراش کاملا ضدآب بوده و دارای دو حالت شیوینگ خشک و مرطوب است و با خیال راحت می‌توانید آن را زیر دوش استفاده کنید و پس از تراشیدن آن را به راحتی با آب تمیز کنید. نشانگر دیجیتال و طول عمر باتری بالا باعث معرفی این دستگاه به انواع یک ماشین اصلاح با ارزش خرید بالا بوده است.

ماشین اصلاح موزر

موزر اولین کارخانه تولید کننده‌ی دستگاه های اصلاح مو در دنیا است و آن‌قدر قدمت و شهرت دارد که همچنان در ایران به تمام دستگاه های اصلاح مو فارغ از برند و کارخانه تولید کننده‌ی دستگاه موزر گفته می‌شود. برند موزر در سال ۱۹۴۶ در آلمان تاسیس شد و فناوری پیشرفته و جنس منحصر به فرد تیغه‌هایش باعث شد سال‌ها در لیست پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح جایگاه‌های نخستین را داشته باشد.

 ماشین اصلاح موزر مدل 0050-1400 یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین های اصلاح اقتصادی برند موزر است که سال‌هاست در ایران با نام مستعار ۵ دنده شناخته می شود. دارای ۵ درجه‌ی تنظیم تیغه بوده که امکان اصلاح مو را در ۶ اندازه برای شما فراهم می‌سازد و تیغه‌ی باکیفیتش از جنس استیل ضدزنگ است. این دستگاه مستقیما با برق کار میکند. شانه، روغن و شانه تمیز کننده هم در جعبه دستگاه وجود دارد.

راهنمای خرید ماشین اصلاح

ماشین اصلاح جیمی

همه‌ی آقایان دوست دارند که صورتی بدون مو و مرتب داشته باشند برای همین امر هم باید روزانه به اصلاح سر و صورت خود بپردازند. با استفاده از ماشین اصلاح‌های پر قدرت و صفر زن می‌توان تا چند روز سر و صورت بدون مو داشته باشید.

ماشین اصلاح جیمی مدل GM-667 این مدل از ماشین اصلاح جیمی هم مانند مورد قبلی از مدل‌های بسیار پر طرفدار بازار است. این ماشین اصلاح علاوه بر کسب عنوان بهترین ماشین اصلاح سر به جهت وزن سبک‌تر و قابلیت شارژ شدن خود نسبت به نمونه قبلی و رنگ‌های بسیار خیره‌کننده‌اش درصد بالاتری از مخاطبان این نوع ماشین اصلاح‌ها را به خود جذب کرده است. اگر به دنبال یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح بازار می‌گردید این مدل همان دستگاهی است که به دنبال آن بودید.

در راهنمای خرید ماشین اصلاح قصد داشتیم تا شما را در انتخاب بهتر ماشین اصلاح سر و صورت راهنمایی کنیم و با اصلی ترین مواردی که باید هنگام خرید در آن دقت داشته باشید مانند طراحی ساده ، ماندگار شارژ و … در کنار معرفی بهترین ها برند ها آشنا شوید. در این مطلب هر آنچه را برای خریدی خوب نیاز دارید در اختیار شما قرار داده ایم.

خرید کاندوم