خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

راهنمای خرید ماشین اصلاح مناسب

راهنمای خرید ماشین اصلاح مناسب
لوازم شخصی برقی

تقریبا تمامی افراد به دنبال خرید بهترین ماشین اصلاح هستند در حالی که ملاک بهترین بودن این دستگاه ها را به درستی نمی‌دانند. در این مطلب تلاش داریم با معرفی بهترین برند ها و مدل ها که به شما توصیه می‌کنیم در زمان خرید ماشین اصلاح این آیتم‌ها را بررسی کنید و در صورت لزوم از فروشنده بخواهید در خصوص ویژگی‌های مذکور برایتان توضیح دهد.

مهم‌ترین ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت

برای انکه بتوانید یک ماشین اصلاح کاربردی که به صورت کامل نیاز های شما را در ان زمینه برطرف کند در ادامه موارد اصلی که میتواند به شما کمک کند را بیان میکنیم با ما همراه باشید…

تیغه‌ی با کیفیت بالا و ضد حساسیت

تیغه‌ی باکیفیت یکی از مهم‌ترین نکات در اصلاح صورت است. تیغه‌های استاندارد اصلاح باید به شکلی باشند که به هیچ عنوان زنگ نزنند، در برابر شکستن مقاومت داشته باشند و برای صورتتان هم ایجاد آلرژی و حساسیت نکنند.

به این نکته هم دقت داشته باشید که تیغه‌ها قابل تعویض باشند تا بتوانید با کاهش کیفیت تیغه‌ها بدون این که مجبور به تعویض دستگاه باشید تیغه را تعویض کنید. تیغه‌هایی از جنس تیتانیوم، استیل کربنی دارای پوشش تیتانیوم و استیل پیشرفته ضدزنگ بهترین انواع تیغه هستند.

تنوع در تعداد شانه ها

شانه‌ی مخصوص با درجه‌های قابل تنظیم یکی از نکاتی است که باید در خرید دستگاه به آن توجه کنید. شانه‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که برای اندازه‌های مختلف موها بتوانید ماشین اصلاح تان را تنظیم کنید.

آداپتور یا منبع انرژی

ماشین‌های اصلاح برقی و باطری‌دار هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال ریش‌تراش‌هایی که با باطری کار می‌کنند را می‌توانید به راحتی با خودتان به مسافرت ببرید و حتی زیر دوش از آن‌ها استفاده کنید. در مقابل این نوع دستگاه‌هایی که با باتری کار می‌کنند نسبت به مدل‌هایی که مستقیما به برق وصل می‌شوند عمر و همچنین قدرت کمتری دارند.

نکته‌ی دیگری که در خصوص منبع انرژی ماشین اصلاح باید به آن دقت کنید این است که باطری لیتیومی دارد یا باطری نیکلی. باطری‌های لیتیومی بسیار سریع‌تر شارژ می‌شوند و عمر طولانی‌تری نسبت به باطری‌های نیکلی دارند.

شارژرهایی که پس از شارژ کامل باطری خودشان خاموش می‌شوند بهتر هستند از این جهت که اگر باطری بعد از فول شدن کماکان در شارژ باقی بماند ممکن است عمرش کم شود. نشانگر شارژر هم عامل مهمی است که بهتر است در دستگاه شما وجود داشته باشد تا بدانید دستگاهتان چقدر شارژ باقی مانده دارد.

سهولت در تمیز کردن ماشین اصلاح

تمیز کردن تیغه‌های دستگاه در بهداشت و سلامت پوست اهمیت فراوانی دارد. همان‌طور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم تیغه‌های دستگاه می‌توانند به محل تجمع باکتری تبدیل شوند و در این صورت احتمال دارد دچار آکنه و یا حساسیت‌های پوستی شوید. برخی ماشین‌های اصلاح در جعبه‌ی خود برس کوچکی برای تمیزکاری دارند و برخی دیگر دستگاه‌ها به سیستم نظافت کننده خودکار مجهز هستند. بنابراین ابزار تمیز‌کننده همراه با دستگاه یکی از نکات مهمی است که باید در خرید ماشین اصلاح به آن توجه کنید.

ضد آب بودن ماشین اصلاح

دستگاه‌های الکتریکی یک نشان با عبارت IPXY دارند که میزان مقاومت دستگاه در رطوبت و گرد و غبار را نشان می‌دهد. عبارت (IP) میزان مقاومت در برابر آب و عوامل خارجی مانند گرد و غبار را نشان می‌دهد. حرف X مقاومت در برابر گرد و غبار را نشان می‌دهد و عددی بین ۰ تا ۶ است. حرف Y مقاومت دستگاه در مقابل آب را نشان می‌دهد و عددی بین ۰ تا ۸ است.

طراحی مناسب و ارگونومیک ماشین اصلاح

طراحی ظاهری، شکل و وزن دستگاه اهمیت زیادی دارد. اگر دستگاه خوش‌دست نباشد و یا بر اثر سنگینی آن دست‌تان خسته نشود نمی‌توانید اصلاح مطلوبی انجام دهید.

معرفی چند مدل ماشین اصلاح محبوب و پرطرفدار

امروزه در بازار انواع و اقسام برندها و مدل‌های متنوع را می توانید مشاهده کنید و این تنوع ممکن است برایتان کمی گیج کننده باشد. در این بخش از مطلب چند نمونه از محبوب‌ترین برندهای ماشین اصلاح در بازار را برایتان معرفی کرده و از هر برند چند مدل محبوب و کاربردی را به عنوان نمونه معرفی کرده‌ایم.

 ماشین اصلاح فیلیپس

فیلیپس را همگی به خوبی می‌شناسیم اما اینکه این برند در زمینه ساخت کدام یک از محصولات خود سکاندار بازار است مطمنا یکی از آنها ماشین اصلاح فیلیپس خواهد بود. اغلب دارندگان ماشین ریش تراش از این برند استفاده می‌کنند یا در نهایت به سمت خرید آن هدایت می‌شوند، زیرا در نوع خود بهترین و قوی‌ترین ماشین ریش تراش ها را تولید و روانه بازار می‌کند.

شما در وهله نخست می‌توانید ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S1121/41 را با داشتن آپشن‌هایی همچون آزادی حرکت سر ریش تراش در ۸ درجه، عدم لرزش در زمان استفاده و مجهز بودن آن به نشانگر LED مورد سنجش قرار دهید.

ماشین اصلاح کیمی

و اما اگر قیمت برایتان اولویت اول را دارد و به دنبال یک ماشین اصلاح اقتصادی می‌گردید برند کیمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برندی چینی که در زمینه‌ی تولید لوازم شخصی برقی فعالیت دارد و تاکنون تولیداتی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-1973 ازجمله دستگاه‌های حرفه‌ای کیمی است که به دلیل قابلیت چهار کاره بودن از محبوبیت بالایی بین مصرف کنندگان برخوردار است. سری اصلی آن از جنس استیل ضدزنگ است و دارای تکنولوژی اصلاح برش چرخشی با انعطاف بالا بوده و ضخیم‌ترین و ریزترین موها را به دام می‌اندازد.

در صورتی که موها بلندتر باشد می‌توانید از طریق سری مخصوص که بر روی دستگاه سوار می‌شود برای کوتاه کردن استفاده کنید. با سری خط زن این دستگاه که یک سری کامل است می‌توان برای اصلاح خط ریش و سبیل استفاده کرد. دستگاه کاملا ضدآب است و می‌توانید آن را زیر دوش و به صورت خشک و مرطوب استفاده کنید. همچنین دستگاه دارای صفحه نمایش و نمایشگر میزان شارژ هم هست.

ماشین اصلاح وی جی آر

برند وی جی آر هم دیگر برند اقتصادی است که برای خرید ریش‌تراش‌های کاربردی و در عین حال اقتصادی می‌توانید سراغش بروید. اگر نام برند جیمی را هم شنیده باشید بهتر است بدانید که برند وی جی آر محصولات ارتقا یافته جیمی را تولید می‌کند. وی جی آر ماشین‌های اصلاح متنوعی را روانه بازار کرده است که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و با توجه به بودجه و هم چنین نوع نیاز و اولویت‌هایتان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ماشین اصلاح مخصوص موی سر و صورت VGR 071 دارای سه سری ریش کوتاه کن، اصلاح موی بینی و شانه متحرک از ۱ تا ۱۰ میل است. دو مزیت دیگر این ماشین این است که کاملا ضدآب و قابل شست‌وشو است و دیگر این که باطری لیتیومی با شارژ سریع دارد (۹۰ دقیقه شارژ ۹۰ دقیقه کارکرد) و علاوه بر باطری از کابل برق هم میتوانید برای کار با دستگاه استفاده کنید. طراحی آرگونومیک و همچنین تیغه های ضدحساسیت هم از دیگر مزایای این دستگاه است.

 ماشین اصلاح 2 قلو سر و صورت وی جی ار VGR670 به شما این امکان را می‌دهد که در هر جایی مانند جاده و محل کار همراه خود داشته باشید. این ریش تراش کاملا ضدآب بوده و دارای دو حالت شیوینگ خشک و مرطوب است و با خیال راحت می‌توانید آن را زیر دوش استفاده کنید و پس از تراشیدن آن را به راحتی با آب تمیز کنید.

نشانگر دیجیتالی دستگاه میزان شارژ باتری و وضعیت‌های مختلف کارکرد این ریش‌تراش‌ را نشان می‌دهد. باتری این ریش‌تراش‌ پس از هر بار شارژ کامل تا ۴۵ دقیقه کار می‌کند و فقط در عرض ۱.۵ ساعت به سرعت شارژ می‌شود.

ماشین اصلاح موزر

موزر اولین کارخانه تولید کننده‌ی دستگاه های اصلاح مو در دنیا است و آن‌قدر قدمت و شهرت دارد که همچنان در ایران به تمام دستگاه های اصلاح مو فارغ از برند و کارخانه تولید کننده‌ی دستگاه موزر گفته می‌شود. برند موزر در سال ۱۹۴۶ در آلمان تاسیس شد و فناوری پیشرفته و جنس منحصر به فرد تیغه‌هایش باعث شد سال‌ها در لیست پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح جایگاه‌های نخستین را داشته باشد.

 ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400 یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین های اصلاح اقتصادی برند موزر است که سال‌هاست در ایران با نام مستعار ۵ دنده شناخته می شود. دارای ۵ درجه‌ی تنظیم تیغه بوده که امکان اصلاح مو را در ۶ اندازه برای شما فراهم می‌سازد و تیغه‌ی باکیفیتش از جنس استیل ضدزنگ است. این دستگاه مستقیما با برق کار میکند. شانه، روغن و شانه تمیز کننده هم در جعبه دستگاه وجود دارد.

ماشین اصلاح جیمی

همه‌ی آقایان دوست دارند که صورتی بدون مو و مرتب داشته باشند برای همین امر هم باید روزانه به اصلاح سر و صورت خود بپردازند. با استفاده از ماشین اصلاح‌های پر قدرت و صفر زن می‌توان تا چند روز سر و صورت بدون مو داشته باشید.

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-667 این مدل از ماشین اصلاح جیمی هم مانند مورد قبلی از مدل‌های بسیار پر طرفدار بازار است. این ماشین اصلاح علاوه بر کسب عنوان بهترین ماشین اصلاح سر به جهت وزن سبک‌تر و قابلیت شارژ شدن خود نسبت به نمونه قبلی و رنگ‌های بسیار خیره‌کننده‌اش درصد بالاتری از مخاطبان این نوع ماشین اصلاح‌ها را به خود جذب کرده است. اگر به دنبال یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح بازار می‌گردید این مدل همان دستگاهی است که به دنبال آن بودید.

یک ماشین اصلاح خوب با قابلیت خط زنی، یکی از نیازهای روزمره همه افراد به ویژه مردان است. ماشین اصلاح GEEMY مدل GM-667 می‌توانید تمام انتظارات شما از همچین ماشینی را برطرف کند. تنها نکته در مورد آن ضد آب نبودنش می‌باشد ولی سایر ویژگی‌های مثبت، آن را کم اهمیت جلوه می‌دهند.

در این مطلب قصد داشتیم تا شما را در انتخاب بهتر ماشین اصلاح سر و صورت راهنمایی کنیم و با اصلی ترین مواردی که باید هنگام خرید در آن دقت داشته باشید مانند طراحی ساده ، ماندگار شارژ و … در کنار معرفی بهترین ها برند ها آشنا شوید شما میتوانید جهت خرید ماشین اصلاح سر و صورت به دسته بندی ماشین اصلاح در وب سایت ما مراجعه کرده و بهترین انتخاب را در میان انواع برند ها داشته باشید.