تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

راهنمای خرید مداد ابرو

راهنمای خرید مداد ابرو
شیگلم

در این مقاله سعی داریم تا در کنار شما به بهترین روش های مناسب جهت راهنمای خرید مداد ابرو بپردازیم ، ویژگی ها و مشخصات مورد نیازی که در این زمینه نیاز است را بررسی میکنیم تا روش های استفاده و بهترین مدل ها که از نظر اقتصادی و البته کیفیت دارا هستند را شناسایی کنیم.

نکات کاربردی برای آرایش ابروها

به طور کلی برای آنکه با انواع مدل های مداد ابرو ظاهری آراسته و زیبا داشته باشید، علاوه بر مراجعه به آرایشگاه می توان با استفاده از مداد ابرو یا سایه ابرو به ابروها فرم داد. پر کردن پراکنده ابروها و همچنین تمرکز بیشتر بر روی قوس های ابرو، می تواند ابروها را زاویه دارتر و زیباتر نشان دهد.

برخی از افراد برای پر کردن ابروهای خود از تتوی دائم یا میکروبلیدینگ به معنای هاشور ابروها استفاده می کنند اما این روش بدون ریسک نیست؛ زیرا اگر به هر دلیلی فرد فرم ابروهای خود را دوست نداشته باشد درست کردن آن دشوار و گاها غیرممکن خواهد بود و نیاز به پاک کردن یا ریمو کردن تتو است که مطمئنا به طور کامل نیز پاک نمی شود.

از دیگر راه های پر پشت نشان دادن و رفع ایرادت ابرو کاشت ابرو است که این روش یکی از پر هزینه ترین ها راه ها است. از آنجایی که ابروها نقش مهمی در زیبایی هر چه بیشتر صورت ایفا می کنند، خانم ها پس از رنگ کردن موهای خود معمولا رنگ ابروهای خود را با رنگ ریشه مویشان هماهنگ می کنند. برای این منظور تتو کردن ابروها نمی تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد و بهترین گزینه استفاده از مداد ابرو است که در انواع و رنگ های مختلف موجود است.

شاید برای شما جالب باشد >>>> راهنمای خرید خط چشم

آیا باید مداد ابرو بخریم؟

خریدن مداد ابرو به اندازه خرید ریمل یا سایه چشم مهم به‌نظر می‌رسد. چراکه فرم ابروها اثر زیادی روی ظاهر صورت شما دارد. باوجود داغی بازار تاتو، فیبروز و غیره ابرو، هنوز خیلی‌ها ابروی طبیعی خودشان را ترجیح می‌دهند؛ البته که جلوه ابرو برای‌شان مهم است و آن را مرتب و خوشگل می‌خواهند. این‌جاست که پای مداد ابرو به کیف لوازم آرایشی باز می‌شود.

اگر ابروهای پرپشتی با خط‌های مرتب و منظم دارید، می‌توانید با خیال راحت بروید و مطالب بعدی «درجه» را بخوانید. اما بدانید بیشتر خانم‌ها دوست دارند فضاهای کم‌رنگ ابروی‌شان پررنگ‌تر باشد. شاید بخواهند قد ابرو را بلندتر کنند یا خط تاج ابرو را پرجلوه کنند.

انتخاب رنگ مداد ابرو

وقتی حرف از خرید مداد ابرو می‌شود، قرار نیست فقط رنگ مو را درنظر بگیرید. رنگ پوست و چشم همان‌قدر اهمیت دارد. درست است که ابروها در شکل‌دهی به صورت نقش زیادی دارند، اما قرار نیست فقط خودشان دیده شوند. ابروی خوش‌رنگ و متناسب باعث می‌شود زیبایی چشم‌ها و دیگر اعضای صورت برجسته‌تر شود.

با توجه به فرمی که می خواهید به ابروهای خود بدهید می توانید مدل آن را انتخاب کنید. در صورت استفاده از انواع مدل های مداد ابرو، هنگام خرید مداد ابرو حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر حساسیت های پوستی می تواند مشکلاتی نظیر ریزش ابرو را ایجاد کند که این مسئله جبران ناپذیر است. مداد ابرو انواع مختلفی دارد که می توانید آن را با توجه به نیاز و علاقه مندی خود انتخاب کنید.

مداد ابرو برای رنگ موهای قهوه ای

قانون کلی برای مو قهوه‌ای‌ها این است که یکی دو سایه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موی خودشان مداد ابرو بخرند. اگر موی قهوه‌ای و چشمان روشن دارید، ابروها را یک درجه تیره‌تر از موها مداد بکشید. اما اگر موی قهوه‌ای با چشمان تیره دارید، یک سایه روشن‌تر انتخاب کنید. موی قهوه‌ای شما لایت دارد؟ مداد ابرو را با رنگ لایت مو هماهنگ کنید، نه با رنگ زمینه.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید سایه چشم

مداد ابرو برای رنگ موهای مشکی

مو مشکی‌ها نیازی ندارند مداد ابروی کاملا مشکی بخرند. بلکه می‌توانند قهوه‌ای متوسط تا تیره را انتخاب کنند ، بازه انتخابی برای این افراد راحت تر است و شما انتخاب راحت تری در این زمینه با توجه به موی مشکی خود دارید.

مداد ابرو برای رنگ موهای بلوند

با رنگ موی بلوند یا موی هایلایت شده، باید دقت زیادی در خرید مداد ابرو داشته باشید. اگر ابروها را زیادی روشن کنید، صورت شما خسته و بی‌حال به‌نظر می‌رسد. کاری به روشن‌ترین بخش موها یا لایت روشن آنها نداشته باشید. درعوض مداد ابرو را با تیره‌ترین بخش مو هماهنگ کنید.

ابروی تیره‌تر مثل قاب باشکوهی به صورت شما جلوه می‌دهد و کاری می‌کند رنگ چشم‌ها بیشتر به‌چشم بیاید.

مداد ابرو برای رنگ موهای پرکلاغی

اگر موهای شما به‌طور طبیعی پرکلاغی‌ست یا چنین رنگ مویی را می‌پسندید، نیازی به ابروی روشن ندارید. ابروی مشکی با موی پرکلاغی عالی به‌نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید >>> راهنمای خرید سایه چشم

مداد ابرو برای رنگ موهای بادمجانی و شرابی

رنگ موی شرابی توجه‌تان را جلب کرد و راهی آرایشگاه شدید؟ به‌هرحال قرار نیست مداد ابروی هم‌رنگ مو بخرید. اگر رنگ موی شما تناژ سرد مثل آبی دارد، مداد ابروی قهوه‌ای روشن مناسب شماست.

درصورتی‌که تناژ رنگ موی گرم مثل قرمز دارید، سراغ مداد ابروی قهوه‌ای تیره بروید.

مداد ابرو برای رنگ موهای هویجی

در کشور ما افراد زیادی نیستند که به‌طور طبیعی رنگ موی هویجی و نارنجی داشته باشند. موی هویجی به‌طور طبیعی با ابروی تیره‌تر همراه می‌شود. پس این دسته از خانم‌ها و کسانی که دوست دارند مو را با تناژ نارنجی رنگ کنند، نیازی به مداد ابروی کاملا نارنجی ندارند. بهتر است سراغ رنگی بروند که کمی دودی یا مسی باشد.

انواع مداد ابرو

با توجه به فرمی که می خواهید به ابروهای خود بدهید می توانید مدل آن را انتخاب کنید. در صورت استفاده از انواع مدل های مداد ابرو، هنگام خرید مداد ابرو حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر حساسیت های پوستی می تواند مشکلاتی نظیر ریزش ابرو را ایجاد کند که این مسئله جبران ناپذیر است. مداد ابرو انواع مختلفی دارد که می توانید آن را با توجه به نیاز و علاقه مندی خود انتخاب کنید.

مداد ابروی ساده

این مدل از مداد ابرو معمولا بافتی نرم، مخملی و یا پودری دارد تا به راحتی بتوانید قسمت های خالی ماین تارهای مو را پرکنید و فرم دلخواه را به آن بدهید. برای آنکه فرم ابروها طبیعی به نظر برسد باید نوک مداد تیز باشد که برای این کار نیاز به تراش آرایشی دارید. هرچه نوک مداد تیزتر باشد، تسلط شما بالاتر می رود و خطوط ایجاد شده نازک و ظریف تر می گردد.

برای آنکه فرم ابروهای شما برای مدت طولانی حفظ شود و در طول روز نیاز به تمدید نداشته باشید، می توانید از مداد ابروهای ضد آب با ماندگاری بالا استفاده نمایید. مدادهای ابروی ضد آب در برابر رطوبت و تعریق مقاوم هستند و پخش نمی شود. در قسمت انتهایی مدادهای ابرو معمولا برسی قرار داده شده است که به کمک آن می توان ابروها را شانه و مرتب نمود تا فرمی طبیعی تر و زیباتر داشته باشند. برای این منظور مداد ابرو سوریسل لانکوم، مداد ابرو پودری سورسیلز ایو سن لورن، مداد ابرو کلارنس یکی از بهترین مدادهای ابروی ساده هستند.

مداد ابرو مدل پیچی

مداد ابروی پیچی نوع دیگری از مداد ابرو است که نیازی به تراشیدن ندارد. معمولا سر این مدادها بسیار نازک و باریک است و به همین دلیل برای هاشور زدن داخل ابروها مناسب هستند. اگر به دنبال ابروهای هاشوری که به تازگی ترند شده هستید، حتما به سراغ این نوع مدادهای ابرو بروید.

کشیدن خطوط باریک همانند تارهای ابرو می تواند زیبایی چهره و ابروها را چندین برابر کند. مداد ابرو پیچی لانکوم و مداد ابرو پیچی دیورشو دیور جزو مدادهای ابرو پیچی هستند. مدادهای پیچی با سر پهن داشته باشد نیز برای افرادی با ابروهای ضخیم و پهن مناسب است که مداد ابرو موسیو بیگ لانکوم یکی از آنها است.

مداد ابرو زاویه دار

این مدادها به دلیل داشتن نوک مثلثی مسطح و زاویه دار پیچی است و نیازی به تراشیدن ندارد. طراحی نوک این مداد ها به گونه ای است که بتوانید به صورت پهن یا با نوک نازک آن به ابروهای خود به صورت هاشوری فرم دهید.

برای زیبایی هر چه بیشتر ابروها و مرتب نمودن آنها از یک برس ابرو کمک بگیرید و آن را در جای مناسب خود شانه کنید. مداد ابرو پوش آپ سو بای سمیرا الفت یکی از بهترین مدادهای ابروی زاویه دار است.

ماژیک ابرو

از دیگر محصولات آرایش ابرو که به وسیله آن می توان قسمت های خالی ابروها را پر کرد و زیبایی چشم را دوچندان نمود ماژیک ابرو است. ماژیک های ابرو دوام بسیار بالایی دارند، اما از آنجایی که استفاده از آنها نسبت به مداد و سایه ابرو نیازمند مهارت و دقت بیشتری است معمولا خانم ها کمتر به سراغ این محصول می روند.

بهترین مداد ابرو

بهترین مداد ابرو محصولی است که بدون پاک شدن یا آسیب به موهای ابرو، آن‌ها را پرپشت، خوش‌حالت و زیباتر کند. امروزه برندهای داخلی و خارجی متنوعی اقدام به تولید انواع مداد ابرو کرده‌اند که شاید انتخاب محصول مناسب از میان آن‌ها کمی سخت به نظر برسد.

  • مداد ابرویی بخرید که کم‌چرب و نرم باشد. بعد از این‌که با مداد روی موهای ابرو کشیدید، آن را رو به بالا برس بزنید. به این ترتیب طبیعی‌تر به‌نظر می‌رسد.
  • اگر می‌خواهید ابروهاتان خیلی به‌چشم بیایند، یا موی رنگ‌شده دارید، بد نیست ابروها یک پرده روشن‌تر از رنگ مو دیده شوند. اما بعضی‌ها ترجیح می‌دهند رنگ ابرو طبیعی به‌نظر برسد. در این صورت رنگ موی طبیعی ابرو را درنظر بگیرید و خیلی از آن دور نشوید.
  • همان‌طور که لایت به موها جلوه می‌دهد، بهتر است ابروها را یک‌دست نکنید. برای این‌که ابرو طبیعی و جذاب به‌نظر برسد، قسمت‌های کم‌پشت ابرو را با کیت پودر ابرو یا مداد ابرو بپوشانید. بعد با ژل ابرو روی آن بکشید. به این ترتیب سایه‌های متفاوتی روی ابرو دیده می‌شود و جلوه‌ زیباتری پیدا می‌کند.
  • در انتخاب و خرید مداد ابرو، تناژ رنگ مو را درنظر داشته باشید. در رنگ موی شما رنگ‌‌های گرم مثل طلایی یا قرمز دیده می‌شود؟ یا تناژ دودی در آن وجود دارد؟ مداد ابرو را با آن هماهنگ کنید.
  • بهتر است مداد ابرو را فقط روی مو بکشید و از کشیدن آن روی پوست و جایی که موی ابرو نروییده، دور نگهش دارید. مداد ابرو قرار است موها را برجسته‌تر کند، نه این که مو روی پوست شما بکشد؛ البته اگر دنبال ابروی طبیعی هستید.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای رنگ ابرو سراغ رنگ مو که در خانه دارید، نروید. این رنگ برای مو طراحی شده و می‌تواند به پوست ابرو آسیب برساند.

همچنین بخوانید >>> راهنمای خرید کرم پودر

بهترین مداد ابرو محصولی است که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • نرم و روان
  • فاقد ترکیبات مضر
  • حاوی رنگدانه‌های قوی
  • داشتن ماندگاری مناسب
  • نمای نهایی طبیعی و زیبا
  • مقاومت در برابر تعریق و رطوبت

برترن برند های مداد ابرو

  1.  گلدن رز
  2.  پیپا 1مورد
  3.  فلورمار 4موارد
  4.  دبورا 1مورد
  5.  کاپرا 4
مداد ابروی Dream گلدن رزشماره 306مداد ابروی پیپا مدل پودری و مخملی شماره 107مداد ابرو کاپرا نیو – شماره 193
برای خرید هر کدام از محصولات لطفا روی عنوان تصویر کلیک کنید

در این مقاله سعی کردیم تا پاسخی به تمامی سوالات شما در مورد انتخاب مداد ابرو به شما عزیزان بدهیم ، طبق رنگ مو ابرو و البته شرایط پوستی که دارید میتوانید با توجه به توضیحات این مقاله از مان برند و محصولات سایت کادولین انتخاب مناسب را انجام دهید.