تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

معرفی برند وی جی ار

معرفی برند وی جی ار
شیگلم

برند وی جی آر VGR مخفف Voyager است ، سازنده ان برند کشور چین هست که به طور تخصصی به تولید محصولات برقی می پردازد.ای شرکت سه خط تولید دارد که به ترتب خط اول مربوط برند جیمی خط دوم برد آی جیمی و خط سوم برند وی جی آر هست. این شرکت تمامی ماشین‌های اصلاح و خط زن vgr را تحت استاندارد های CE اروپا تولید می کند.

شرکت تولید کننده برند وی جی ار

شرکت Yiwu Gemei Electric Appliance Co سازنده لوازم شخصی برقی با برندهای وی جی آر(VGR)، جیمی (GEMEI) و آی جیمی (IGEMEI) است که وی جی آر ارتقا یافته دو برند دیگر به حساب می‌آید. این کمپانی یک شرکت پیشرفته با فناوری بالا که شامل تحقیق و توسعه، تولید، فروش و تجارت است.

برند وی جی ار

در واقع این شرکت دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و سیستم مدیریت استاندارد میباشد و از تجربه‌ای بالغ بر 15 سال در این صنعت برخوردار است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است همچنین محصولات این برند معتبر به تمامی نقاط جهان از جمله اروپا، آمریکای، خاورمیانه، هند و آفریقا صادر می‌شود و در ایران تمامی محصولاتشان را با گارانتی 24 ماهه آراالکتریک ارائه می‌دهند.

تاریخچه برند وی جی آر

برند vgr با 15 سال سابقه در زمینه تولید وسایل برقی شخصی جز معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین برند‌های موجود در بازار است. برند vgr دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای را هماهنگ با تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولات خود به کار می‌برد و با یک مجموعه مدیریت حرفه‌ای باعث شده است تا انواع ماشین‌های اصلاح با قابلیت‌های ویژه برای تمامی افراد جهان طراحی و تولید شود. کیفیت و محبوبیت ماشین‌های اصلاح برند vgr در میان مردم باعث شده است تا بسیاری از کشور‌های اروپایی، آمریکا، هند، ایران، آفریقا و … خواستار واردات این محصولات باشند.

شاید دوست داشته باشید >>> راهنمای خرید ماشین اصلاح مناسب

چرا وی جی ار

با توجه به دستاورد های این شرکت yiwu gemei Electric Appliance co که صاحب برند vgr است و از سال 2006 در این زمینه فعالیت می‌کند. در واقع می‌توان بیان کرد که در میان برند‌های روز بازار ماشین اصلاح، خوش نام‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات متعلق به همین برند است تا جایی که محصولات برند vgr در اولویت خرید هر فردی قرار می‌گیرند.

محصولات تولیدی برند vgr با توجه به نیاز‌های روز افراد طراحی شده‌اند و دو ویژگی کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب را هم زمان با هم به یدک می‌کشند و همین عامل باعث افزایش تقاضای روزمره مردم از این محصولات شده است.

محصولات وی جی ار

ماشین اصلاح VGR 071 مخصوص موی سر و صورت

ماشین اصلاح وی جی آر مدل VGR V-071 از جدیدترین محصولات شرکت وی جی آر می‌باشد. که برای اصلاح سر و صورت می‌باشد. جنس تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ می‌باشد. که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. خط زن VGR از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد، که موهای سر وصورت را با مرز بندی مشخص کوتاه می‌کند، برای اصلاح موهای بلندتر 3 عدد شانه ارائه شده است.

  • منبع انرژی کابل USB
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ : ۱۲۰
  • مدت زمان شارژ : ۱۲۰
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح برش مستقیم

ریش تراش وی جی آر مدل V-071 دارای باتری قابل شارژ بوده، که در مدت زمان 90 دقیقه شارژ شده و پس از آن می‌توان به مدت 120 دقیقه از این خط زن استفاده کرد. به همراه ماشین اصلاح سر و صورت وی جی آر مدل VGR V-071 Hair Trimmer کابل USB، دفترچه راهنما، روغن، برس حرارتی، سه عدد شانه و درپوش ارائه شده است.

بیشتر بخوانید >>> بررسی تخصصی ماشین اصلاح وی جی ار 071

ماشین اصلاح VGR 290 مخصوص موی سر و صورت

ماشین اصلاح VGR 290 مخصوص موی سر و صورت یک ماشین اصلاح سرو صورت کاملا حرفه ای که با تیغه های قدرتمند کاملا به کار سرعت می بخشد.

  • تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
  • تیغه استیل پیشرفته
  • دارای قابلیت اصلاح با شماره صفر
  • همراه خط زن
  • قابل شستشو
  • منبع تغذیه باتری قابل شارژ(بی سیم)

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 937

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 937 کاملا مناسب جهت اصلاح سر و صورت می باشد ، تیغه های استیل و باتری قابل شارژ از نکات قابل ذکر این ماشین اصلاح است.

  • دارای برس تمیز کننده
  • مناسب باری اصلاح سر و صورت
  • تکنولوژی برش مستقیم
  • باتری قابل شارژ
  • تیغه استیل ضذ زنگ

کیفیت ماشین اصلاح وی جی ار

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، کیفیت ماشین اصلاح وی جی آر عالی است و نشان استاندارد CE اروپا یکی افتخارات این محصول است. کیفیت مرغوب ماشین اصلاح وی جی ار باعث شده بهترین و محبوب ترین ماشین اصلاح در همه ی کشورها شود. ماشین اصلاح وی جی ار دارای موتور قوی دو سرعته است و در مدل های مختلفی وارد بازار شده است. قابل تنظیم بودن ماشین اصلاح وی جی ار مهم ترین ویژگی این محصول است. تیغه های برنده ی ماشین اصلاح وی جی ار معمولاً از جنس استیل یا تیتانیوم است.

استیل و تیتانیوم بودن تیغه ها آن را ضد زنگ کرده است، تا در برابر رطوبت، آب و هوا زدگی و فرسایش بسیار مقاوم باشد. تیغه های ماشین اصلاح وی جی از دیگر از ویژگی های این ماشین است، که کیفیت کار با این ماشین را عالی کرده است. باتری قدرتمند ماشین اصلاح وی جی ار معمولاً از جنس لیتیوم یونی است. کیفیت عالی باطری این ماشین باعث شده تا بتواند حداقل ۲ ساعت بی وقفه کار کند و در کمتر از ۲ ساعت هم سریع شارژ می شود.

طراحی ارگونومیک، وزن سبک، بدنه ضد لرزش و ضد ضربه بودن ماشین اصلاح وی جی ار مانع خستگی در هنگام کار با آن می شود. به همین خاطر کیفیت بنده ی ماشین اصلاح وی جی ار هم مطلوب عنوان شده است. ماشین اصلاح وی جی ار به نحوی طراحی شده است که به راحتی هر موی نازک و کلفت را می تواند برش دهد. امکان صفر زنی مانند تیغ از دیگر قابلیت های ماشین اصلاح وی جی ار است. لوازم جانبی ماشین اصلاح وی جی ار باعث رضایت بیشتر خریداران این مدل ماشین شده است.

خرید ماشین اصلاح وی جی ار

ماشین اصلاح وی جی ار را در هر آرایشگاهی می توان دید. تنوع و راحتی و کیفیت برتر ماشین اصلاح وی جی ار باعث محبوبیت آن شده است. کیفیت برتر و جنس عالی ماشین اصلاح وی جی ار به تنهایی تبلیغ کننده ی این محصول است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز ماشین اصلاح VGR را از کادولین خریداری کنید.

ماشین اصلاح VGR 965 مخصوص موی سر و صورتماشین اصلاح 2 قلو سر و صورت وی جی ار VGR670 مجموعه 2 عددیماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 989ماشین اصلاح VGR 073 مخصوص موی سر و صورت
ماشین اصلاح موی صورت وی جی ار مدل 059ماشین اصلاح VGR 383 مخصوص موی صورتماشین اصلاح VGR 689 مخصوص موی سر و صورتماشین اصلاح 2 قلو سر و صورت وی جی آر VGR677
جهت خرید هریک از محصولات روی عنوان محصول کلیک کنید